Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

~ September's Favorites ~

Γειά σας αγαπημένες :)
Τί κάνετε?

Καλό Φθινόπωρο να έχουμε , γεμάτο χαμόγελα!
Εγω αγαπώ τον μήνα Οκτώβρη , που μόλις ήρθε , γιατί είναι ο μήνας των γενεθλίων μου!
Ζυγός ντε ^_^
Σήμερα λοιπόν , θα δούμε τα προιόντα που ξεχώρισα , τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου , που έφυγε , του Σεπτεμβρίου!
Για να ξεκινήσουμε:

Θα ξεκινήσω απο μια παλέτα σκιών , της εταιρείας MUA , την οποία χρησιμοποίησα σε σχεδόν κάθε μου μακιγιάζ , τον Σεπτέμβρη! Περιέχει 12 χρώματα , όλα με shimmer , και το ονομα της είναι Dusk till dawn. Έχει πάρα πολύ καλή απόδοση και διάρκεια , και σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις οτι μακιγιάζ θέλεις , καθως τα χρωματα της είναι ιδανικα τόσο για βραδυνο οσο και για καθημερινό μακιγιάζ. Αγαπώ τις παλέτες απο MUA , τις θεωρώ πολύ βολικές , τόσο για τη συσκευασία τους , οσο και για το περιεχόμενο.

Όπως βλέπετε , σας εχω κάνει κάποια ενδεικτικά swathes με τα πιο αγαπημένα μου και έντονα χρώματα απο την παλέτα αυτή. Πώς σας φαίνονται? Έχετε δοκιμάσει σκιές MUA?

Επόμενο αγαπημένο , είναι αυτό το σετ με μολύβια χειλιών απο την εταιρεία Me Now , τα οποία τα ειχα πάρει απο Ebay , και δυστυχώς δεν μπορώ να τα βρω ξανά. Τα χρησιμοποιώ σε κάθε μου μακιγιάζ , και με ολα μου τακραγιόν , καθώς καλύπτουν με τις αποχρώσεις τους κάθε γούστο. Απο απαλό ροζ , μέχρι έντονο πορτοκαλί και σκούρο μπορντώ , με εχουν βολέψει απίστευτα και δεν χρειάζομαι κανένα άλλο μολύβι. Απόδοση και διάρκεια άκρως ικανοποιητική και τιμή χαμηλότατη!






Το αγαπημένο μου κραγιόν για το μήνα Σεπτέμβρη , είναι απο Golden Rose , απο τη σειρά με τα ματ κραγιόν , το νούμερο 27. Υπέροχο nude χρώμα , ταιριάζει απίστευτα με κάθε μακιγιάζ και ειδικα με βραδυνα smokey ! Τα ματ κραγιόν απο Golden Rose , τα αγαπώ , εχουν φοβερη συσταση και απόδοση και τεράστια ποικιλία χρωμάτων ! Άλλωστε ολες μας προτιμάμε τα ματ χείλη! Αξίζει να τα δοκιμάσετε!













Μια κρέμα σώματος που ξεχώρισα τον περασμένο μήνα , είναι απο ενα αρωματοπωλείο εδω στην Κοζάνη , το οποίο έχει τα καλύτερα αρώματα απομιμήσεις που εχω δοκιμάσει ποτέ! Οπότε επέλεξα να δοκιμάσω και μια κρέμα σώματος , με το άρωμα Weekend απο Burberry. Ειλικρινά είναι ενα υπέροχο προιόν , άκρως ενυδατικό , που μυρίζει απίστευτα , ιδια με το αυθεντικό άρωμα , και έχει απίστευτη διάρκεια. Αφήνει το δέρμα βελούδινο και μυρωδάτο και το εχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ!!!! Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά αρώματα απο το συγκεκριμένο κατάστημα , και είμαι πλέον σταθερη πελάτισα , καθώς βρισκω άριστη ποιότητα με τέλειες τιμές! Αντίστοιχο κατάστημα υπάρχει και στο Βόλο , στην Ελασσόνα και στη Βέροια. Το γνωρίζετε ? Έχετε ψωνίσει ποτέ απο εκεί?








Ενα λατρεμένο αφρόλουτρο , που χρησιμοποιώ καθημερινά , είναι ενα bath milk απο Palmolive με ενα απο τα πιο λαχταριστά αρώματα που εχω μυρίσει ποτέ. Περιέχει έλαιο Macadamia , κακάο , γάλα και ενυδατική κρέμα και κάνει το μπάνιο ονειρικό . Ενυδατώνει και καθαρίζει την επιδερμίδα πλήρως , την αφήνει υπέροχα αρωματισμένη και απαλότατη. Το εχω λατρέψει , εχει απολαυστικό άρωμα όπως προ είπα και περιποιείται την επιδερμίδα σας! Θα το ξανα πάρω σίγουρα , τόσο αυτό όσο και το αντίστοιχο με άρωμα κεράσι. Το έχετε δοκιμάσει?







Ένα προιόν για τα μαλλιά που ξεχώρισα τον μήνα Σεπτέμβριο, είναι ενα spray για μπούκλες απο τη Loreal , το οποιο ενεργεί με τη θερμότητα. Υπόσχεται ελαστικότητα , λάμψη και προστασία και είναι κατάλληλο για χρήση μαζί με πιστολάκι ή σίδερο μαλλιών. Εγω το ψεκάζω σε νωπά μαλλιά , κάνω ενα αλαφρύ μασάζ , και έπειτα στεγνωνω τα μαλλιά μου με πιστολάκι. Χαρίζει πολυ ωραίο σχήμα και κράτημα στις μπούκλες μου , δίνει όγκο και πολύ όμορφο άρωμα!
Πιστευω είναι κατάλληλο για κοπέλες που θέλουν να δημιουργήσουν κυμματιστά - σγουρα μαλλιά όσο και για αυτές που εχουν ηδη σγουρα , σαν κι εμενα και θελουν ενα καλύτερο σχήμα και κράτημα!







Τελευταίο αγαπημένο για τον Σεπτέμβριο , ειναι ενα βερνίκι απο τον Κορρέ , στην απόχρωση 97 steel grey ! Είναι ενα γκρί-ανθρακι βερνίκι με ιριδισμούς το οποιό είναι τέλειο για την εποχή αυτή. Το ξεχώρισα τοσο για την απόδοση του αλλά κυρίως για τη διάρκεια του. Το χρησιμοποίησα στο πεντικιούρ και δεν επαθε τίποτα για μέρες!!!!




Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου προιόντα για τον μήνα Σεπτέμβριο!
Πώς σας φάνηκαν? Εχουμε κάποιο κοινό?
Θα περιμένω τα σχόλια με τις απόψεις σας και οτι άλλο θέλετε να μου πείτε!
Θα τα πούμε σύντομα , πολλά φιλάκια σε όλες 
και σας ευχαριστώ για τη στήριξη!


2 σχόλια:

  1. Ωραία η παλετούλα από MUA, έχει όμορφα χρώματα! Όσο για το κραγιόν της Golden Rose το φόρεσα αρκετά μέσα στο καλοκαίρι ;) Φιλιά Δήμητρά μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tα μολυβάκια φένονται όμορφα,Τα golden rose κ εγώ τα έλιωσα μέσα στο καλοκαίρι..όσο για το σπρέι είχα ένα αντίστιχο για ίσιωμα αλλα δυστυχώς δεν το ξαναβρήκα! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή