Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

~ Empties 19 ~

Hello Girls <3
Τί κάνετε?
Πώς περνάτε?

Όπως θα καταλάβατε , σήμερα έχουμε ακόμη ενα empties post , μια αναρτηση με προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους , και θα σας πω την άποψη μου για αυτά!

Για πάμε να ξεκινήσουμε!!!




 
Αρχικά θα σας μιλήσω για κάτι εκτός ομορφιάς! Πρόκειται για την εταιρεία Amvrosia Gourmet
Η εταιρία Amvrosia Gourmet δραστηριοποιείται στον χώρο των εξειδικευμένων τροφίμων Μεσογειακής Διατροφής από το 1994 με μεγάλη επιτυχία.
Με μεγάλη γκάμα προϊόντων σε Φρέσκα Αρωματικά Φυτά, Πατέ Μεσογειακής Διατροφής, και προϊόντων όπως η Κάπαρη και η Τομάτα Λιαστή. Εγω προσωπικά δοκίμασα και λάτρεψα τα Πατέ της συγκεκριμενης εταιρείας και συγκεκριμένα: Πατέ παντζαριού/πιπεριάς/μελιτζάνας/πράσσου/καρότου. Ειλικρινά είναι πεντανόστιμα , με υπέροχα υλικά! Συντομα έρχεται αναλυτικό review , οπότε μείνετε συντονισμένες!

~Πίσω στα δικά μας τωρα :)
Τελείωσα μια υπέροχη μάσκα προσώπου απο την Avon , με λάσπη και μεταλλικά στοιχεία απο τη νεκρά θάλασσα. Μια υπέροχη μάσκα , καθαρίζει πάρα πολύ καλά την επιδερμίδα , διώχνει τη λιπαρότητα , μικραίνει τους πόρους και εξουδετερώνει τα νεκρά κύτταρα. Πλούσια υφή , και πολύ καλά αποτελέσματα. Αξίζει να την αναζητήσετε.

~ Τελείωσα επίσης , ενα scrub απο τη Bioten , με μέλι και κουκουτσι βερίκοκου. Πρόκειται για μια απολεπιστική κρέμα που μυρίζει υπέροχα, οι κόκκοι βέβαια δεν ειναι πολυ σκληροι , προσφέρει απαλή απολέπιση η οποία όμως είναι αρκετά ικανοποιητική. Εγω γενικά προτιμώ τα πιο σκληρά scrubs αλλά για ευαίσθητες επιδερμίδες είναι οτι πρέπει!


~ Χρησιμοποίησα 2 φακελάκια απο την αγαπημένη μάσκα με πρόπολη απο Apivita. Ειναι μια μασκα που με βοηθα πολυ σε κάποια σπυράκια που εχω κατά περιόδους , και εξαφανίζει τη λιπαρότητα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ξέρετε ποσο αγαπω τις μασκες αυτές και σίγουρα ολες σας εχετε δοκιμάσει κάποια!

~ Ακόμη μια μάσκα που τελείωσα , ειναι απο μια εταιρεία που δεν γνωρίζω με το ονομα Aroha . Η μάσκα αυτή είναι με σοκολάτα και εχει ενα απολαυστικό - λαχταριστό άρωμα. Είναι μασκα για ενυδατωση και μπορώ να πω οτι λειτουργεί μια χαρά. Η εφαρμογή της ήταν τόσο ευχαριστη , εξαιτίας του αρώματος , και αφηνε το πρόσωπο απαλό , καθαρό και ενυδατωμένο. Να τονίσω και την πρακτικότατη συσκευασια της , καθως στο κατω μερος ειχε κατι σας "βρυσάκι" και το προιόν εβγαινε ευκολα , χωρις να τρέχει και να πάει χαμένο.


~ Πάμε τωρα σε ενα scrub σώματος , απο την εταιρεία Ventus , που σας εχω μιλήσει πρόσφατα γιαυτη. Είναι στην ουσια μια απολεπιστική κρέμα με άρωμα vanilla musk&coffee. Δεν μπορώ να πω οτι σαν προιόν είναι κακό , προσφέρει αρκετά καλή απολέπιση αλλά όπως ανέφερα και πιο πάνω προτιμώ τα σκληρά scrub , ειδικά για το σώμα. Ωστωσο εχει υπεροχο αρωμα και προσφερει ενυδατωση και απαλότητα!

~ Χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και ενα λατρεμένο γαλάκτωμα σώματος με θεικό άρωμα απο την Aromacare. Το συγκεκριμένο μυρίζει καραμελα και πραγματικά σου έρχεται να το φας με το κουτάλι! Εχει πλούσια - μεταξένια υφή , κααθόλου λιπαρή που προσφέρει εξαιρετική ενυδάτωση. Πρόκειται για ενα αξιόλογο προιόν που σίγουρα θα ξανα αγοράσω.


~ Ακόμη ενα μπουκάλι απο το συγκεκριμενο ασετον του Μασούτη , εφτασε στο τέλος του! Σας εχω ξανα μιλήσει για το συγκεκριμένο , είναι πολύ οικονομικό και πραγματικά εξαφανίζει κάθε ιχνος βερνικιού πανεύκολα , χωρις κόπο και τρίψιμο! Μου αρεσει πάρα πολύ και το αγοράζω συνέχεια.



~ Και φυσικά , το αγαπημένο μου σαμπουάν απο Gliss στη ροζ συσκευασια για εύθραυστα , θαμπά μαλλιά δεν θα έλειπε απο ακόμη ενα empties post :D Αυτό και το άλλο απο Elvive στη μπλέ συσκευασια , ειναι για μένα τα καλύτερα σαμπουάν! Κάνουν τα μαλλιά μου υπέροχα , καθαρά , με όγκο και λάμψη. Πραγματικά αξίζει να τα αναζητήσετε!





~ Η διάσημη πλέον αντηλιακή κρέμα απο Frezyderm , με τη διάφανη σύνθεση ήταν ο "καλύτερος φίλος" της επιδερμίδας μου για ακόμη ενα καλοκαίρι. Είναι εξαιρετικό προιόν , με καταπληκτική , βελούδινη υφή. Απλώνεται υπέροχα και αφήνει την επιδερμίδα απαλή , χωρις ιχνος λιπαρότητας και άψογα προστατευμενη απο τον ήλιο. Είναι ιδανική για χρήση πριν το μακιγιάζ , καθώς λειτουργεί σας primer , λόγω της διάφανης , μεταξένιας υφής που εχει. Αν ακόμη δεν την εχετε δοκιμάσει , να το κάνετε σύντομα!

~ Τελείωσα την τονωτική λοσιον με ρόδι , για λιπαρές επιδερμίδες απο τον Κορρέ. Σε αντίθεση με την αντίστοιχη κρεμα προσώπου , η λοσιον αυτή μου άρεσε πάρα πολύ. Μυρίζει υπέροχα και σε κάθε χρήση , αφηνε το πρόσωπο μου δροσερό , καθαρό και απαλλαγμένο απο λιπαρότητα. 



Για το τελος , τα 2 αγαπημένα μου αποσμητικά , και τα 2 απο τη Nivea, το ενα σε roll-on και το άλλο σε spray:
~Το πρώτο είναι το pearl&beauty που υπόσχεται προστασία και παράλληλα όμορφη επιδερμίδα. Μου αρέσει παρα πολυ το αποτέλεσμα που προσφέρει. Μυρίζει ευχάριστα , απομακρύνει οσμές και ιδρώτα για ώρες ενω παράλληλα παρατήρησα οτι ενυδατώνει και βελτιώνει την περιοχή της μασχάλης. Τέλειο.

~ Ακόμη πιο τέλειο όμως είναι το talc sensation με πούδρα Kaolin. Με το συγκεκριμένο αποσμητικό δεν ιδρώνω ΠΟΤΕ&ΠΟΥΘΕΝΑ. Όσες ωρες κι αν το χρειαστείτε δεν θα σας απογοητεύσει!!!! Μυριζει πολύ ομορφα και διακριτικά και κάνει θαυματα με τον ιδρωτα. Η επιδερμίδα της μασχαλης μενει στεγνεί για ωρες! Το αγαπω και δεν λείπει ποτέ απο τη συλλογή μου!





Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους!
Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? Αν ναι θα ήθελα πολυ να μάθω και τη δική σας άποψη!
Θα περιμένω τα σχόλια σας!
Εμεις θα τα πούμε σύντομα με κάποια καινούρια ανάρτηση!
Μέχρι τότε να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!
Πολλά πολλά φιλάκια!

4 σχόλια:

  1. Πωπω αυτή την μάσκα από την avon την είχα και εγώ πριν λίγο καιρό και τρελαινόμουν με την μυρωδιά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το scrub από ventus το έχω και εγώ τελειώσει και μου άρεσε αρκετά! Είχα το αντηλιακό από τη frezyderm αλλά αυτή με χρώμα. Οι απόψεις μου διίσταντο !! φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις μάσκες από Apivita της αγαπώ. Έχω δοκιμάσει πολλές, και αγαπημένες μου είναι αυτή με την πρόπολη, με την πράσινη άργυλο, αλλά και όταν έχει ευαισθησία το δέρμα μου αυτή με την ροζ άργυλο!
    Την συγκεκριμένη τονωτική λοσιόν από Κορρέ την είχα χρησιμοποιήσει και εγώ στο παρελθόν, αλλά ένιωθα ότι τραβάει το δέρμα μου και την είχα σταματήσει. Ίσως ήταν φάση που χρειαζόμουν περισσότερη ενυδάτωση ή είναι κατάλληλη για πιο λιπαρά δέρματα, μιας και το δικό μου είναι μεικτό.
    Μου άρεσε πολύ το post σου!

    Φιλιά πολλά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τη μάσκα με πρόπολη της Apivita, όπως και τη σειρά Caramel της Valley, έχω το body butter και έχει υπέροχη υφή σα μους! Παλιότερα είχα και το αφρόλουτρο και σίγουρα θα το ξαναπάρω! Φιλιά Δήμητρά μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή