Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Αγαπημένα Ιουνίου 2015!!!!

Γειάάά σας και πάλι κορίτσια μου ομορφα!
Τί κάνετε? Πώς περνάτε? Πήγατε διακοπές?
Εγω είμαι στην Κέρκυρα , ηρθα να καθίσω λίγες μέρες για ξεκούραση με τη μαμά μου και τα αδέρφια μου και είναι πολύ όμορφα εδω!!!!!

Αποφάσισα να σας δείξω τα προιόντα που ξεχώρισα τον μήνα Ιούνιο , παρόλο που έχουν περάσει αρκετές μέρες!!!!
Οπότε , για πάμε να τα δούμε!!!!!

Το πρώτο και το καλύτερο απο ολα όσα εχω να σας δείξω είναι αυτό το ταλκ απο τη Johnson's ! Τωρα θα μου πεις , σε τι μπορεί να χρησιμέυει ενα παιδικό ταλκ?
Κορίτσια ειλικρινά είναι η καλύτερη πούδρα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σετάρετε το μακιγιάζ σας! Είναι υπέροχη!

Απλώνεται πολύ εύκολα , αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια , κλεινει τους πόρους , απομακρύνει κάθε ίχνος λιπαρότητας και κάνει κάθε make up να δείχνει πολύ ωραίο!

Επίσης δίνει διάρκεια στο μακιγιάζ και συμφερει πάρα πολύ γιατί περιέχει 200 gr και χρειάζεστε πολύ λίγη ποσότητα σε κάθε χρήση.
Ειλικρινά ενθουσιάστηκα , ειδικά με τη δουλειά που κάνει με τη λιπαρότητα!!!!
Να το δοκιμάσετε , αφηστε που , μεταξύ μας , είναι σχεδον ολοιδιο με την πούδρα της essence τη λευκη!!!!!!

Ενα θαυματουργό πραγματάκι , απο την αγαπημένη μου Δήμητρα με το μεγάλο ταλέντο!
 Η Δήμητρα φτιάχνει υπέροχα χειροποίητα προιόντα , σαπουνάκια , κρέμες , μπομπονιέρες , αρωματάκια και πολλά πολλά ακόμη!!!!! Μπορείτε να τη βρείτε στη σελίδα της στο Facebook: Smells Like Soaps
Εγω λοιπόν εχω πάρει αυτή την κεραλοιφή με μαστίχα Χίου , για να τη χρησιμοποιώ σε σπυράκια που τώρα τελευταία εμφάνισα στο πρόσωπο μου και εχω μείνει αφωνη με το αποτέλεσμα της! Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ τοπικά και το πρωί τα σπυρακια εχουν σχεδον εξαφανιστει! Χωρίς υπερβολή κανει παρα πολύ καλή δουλειά και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε σημάδια , ραγάδες και για πολλές ακόμη χρήσεις. Αξίζει να το αναζητήσετε και να το δοκιμάσετε! Εγω το εχω λατρέψει!

Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ ασταμάτητα αυτό το κρεμώδες concealer απο την Catrice , το camouflage cream . Πρόκειται για ενα πολυ καλό και καλυπτικο κονσίλερ! Έχει πολύ ωραία υφη , είναι βέβαια λιγο σκληρό και απλώνεται καλύτερα με τα δάχτυλα , αλλά καλύπτει πολύ όμορφα , δεν είναι βαρύ και δεν κάνει γραμμές. Μου άρεσε πολύ και θα το αναζητήσω ξανα!
Η ενυδατική σώματος που χρησιμοποίησα ολο τον Ιούνιο ειναι απο την αγαπημένη (πλέον) εταιρεία Ventus , απο την οποία εχω να σας δείξω κι άλλα προιόντα , σε ενα προσεχές review  , με άρωμα Vanilla musk &coffee. Πρόκειται για ενα μαγικό , απαλό , λαχταριστό , μαγικό και μυστηριώδες άρωμα!!!!!! Ειναι ιδιαίτερο αλλα δεν μυρίζει εντονα και ενοχλητικά! Έχει πλούσια ενυδατική υφή , δεν κολλάει καθόλου και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη!!!!! Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας , αποφάσισα να στηρίζω ελληνικές εταιρίες , γιατί έχουν αξιόλογα προιόντα τα οποία δεν εχουν σε τίποτα να ζηλέψουν απο άλλα ακριβά προιόντα ξένων εταιριών! Η Ventus είναι μια εταιρεία με υπέροχα προιόντα σε υπέροχες τιμές! Περισσότερα στο αναλυτικό review!





Ενα αποσμητικό σε σπρέυ , που δοκίμασα πρώτη φορά είναι απο την εταιρεία Neutro Roberts , το extra delicate . Είναι πολύ καλό , μυρίζει ευχάριστα και κανει αρκετά καλή δουλειά με τον ιδρώτα και την κακοσμία. Έχει ευχαριστο άρωμα πούδρας και κρατά στεγνή την επιδερμίδα της μασχάλης . Αφήνει λιγα λευκά σημάδια , αλλά μονο εαν το ψεκάσεις απο πολύ κοντά. Δεν περιέχει αλκοόλ και γενικά αξίζει να το δοκιμάσετε!










Ενα ακόμη ενδιαφέρον προιόν που χρησιμοποίησα πολύ τον Ιούνιο είναι αυτή η τονωτική λοσιόν απο την essence. Περιέχει πούδρα , και προορίζεται για λιπαρές επιδερμίδες . Υπόσχεται οτι μειώνει τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα . Είναι όντως ενα καλό προιον , καθαρίζει καλα το μακιγιάζ που τυχον εχει μείνει και μειώνει πολύ τη λιπαρότητα του προσώπου. Επίσης παρατήρησα πως μειώνει τους πόρους . Με τα σπυράκια δεν κάνει δουλειά αλλα γενικα ειναι μια καλή τονωτική λοσιόν , που δεν ερεθίζει και καθαρίζει το δέρμα.









Ενα ακόμη λατρεμένο αφρόλουτρο απο τον αγαπημένο μου Κορρέ....Αυτή τη φορά με υπέροχη μυρωδιά Αμύγδαλο και κεράσι. Πραγματικά πρόκειται για μια γλυκια και υπέροχη μυρωδια , ακρως καλοκαιρινή. Ξέρετε ποσο αγαπω τα αφρόλουτρα του Κορρέ , τα θεωρώ αξιόλογα γιατί έχουν υπεροχα αρωματα και καταπληκτική υφη , κάνουν πλούσιο αφρό , ενυδατώνουν , δεν ξηραίνουν και καθαρίζουν πολύ καλά την επιδερμίδα. Θα συνεχίσω να τα παιρνω και θέλω να δοκιμάσω ολες τις μυρωδιές. Να τα αναζητήσετε , συνήθως είναι σε προσφορά 1+1 δωρο και αξίζουν πραγματικά.




Τελευταίο αγαπημένο προιόν για τον μήνα Ιούνιο , είναι αυτη η τριπλή παλέτα που περιέχει ενα bronzer , μια πούδρα και ενα highlighter . Είναι απο την εταιρεία Lovely προιόντα της οποία βρίσκετε στα Dust & Cream. Αυτο το προιόν μου έχει "λύσει τα χέρια" καθώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω για ενα ολοκληρώμένο μακιγιαζ , γιατί λειτουργεί τέλεια ακόμη και για το μακιγιάζ των ματιών. Εχει υπέροχη απόδοση , τόσο το bronzer και το highlighter , το οποίο είναι πολύ ομορφο και λαμπερό , όσο και η πούδρα η οποία κραταει μακρια τη λιπαρότητα και σετάρει υπέροχα το μακιγιάζ , αλλά το κυριότερο του δίνει μεγαλη διάρκεια. Είναι ενα προιόν που αξίζει να έχετε στη συλλογή σας. Πολύ καλό!!!

Αυτά ήταν τα προιόντα που ξεχώρισα τον μήνα Ιούνιο.
Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? Θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο???
Περιμένω να μου πείτε κάτω στα σχόλια τις απόψεις σας και οτι άλλο θέλετε!!!!

Θα τα πούμε σύντομα , πολλά φιλιά σε καθεμιά σας ξεχωριστά!
Ευχαριστω για τη στήριξη!
<3

2 σχόλια:

  1. Αυτό το αφρόλουτρο με το κεράσι ΠΡΕΠΕΙ να το αποκτήσω! Για το camouflage δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα αρνητικό και απορώ γιατί δεν το έχω αγοράσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει όμορφα αλλα για μένα , το απόλυτο αφρόλουτρο απο Κορρέ είναι αυτό με το
      άρωμα Αμπέλι Σαντορίνης , άκρως εθιστικό!!!!! Το camouflage ειναι ενα προιόν που αξίζει να βρίσκεται μόνιμα
      σε μια συλλογή καλλυντικών! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ! <3

      Διαγραφή