Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

~ Mini Ebay Haul ~

Χαιρετώ την όμορφη παρέα!!!! Τί κάνετε? Πώς περνάτε?
Ξέρω , εχω χαθεί εντελώς αλλά η περίοδος που ζούμε δεν είναι και η καλύτερη και όλοι μας εχουμε χάσει την όρεξη μας !
Υπομονή για να δούμε που & πως θα καταλήξει ολο αυτό!

Σήμερα είμαι κοντά σας με μια μικρή ανάρτηση , για να σας δείξω λίγα πραγματάκια που αγόρασα πριν καιρό απο το Ebay , και τα έλαβα σήμερα! :) Δεν είναι πολλά , με ενθουσίασαν όμως , γιαυτό αποφάσισα να σας τα δείξω!

Για πάμε να τα δούμε:

Το πρώτο πακετάκι που άνοιξα , είχε μέσα αυτό το σετ απο 5 δαχτυλίδια , σε ασημί χρώμα!!!! Είναι πολύ λεπτά και όμορφα και δείχνουν πολύ ωραία στα δάχτυλα!!!!! Θα τα φοράω όλα μαζί αλλά και χωριστά , ανάλογα με τα ρουχα που θα έχω επιλέξει! Μου αρέσουν πολύ τα πολλά , λεπτά δαχτυλιδάκια στα χέρια οπότε σκέφτομαι να πάρω και ενα σετάκι σε χρυσό χρώμα! Πώς σας φαίνονται?

Κόστιζαν 0,90 λεπτά και μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ


Αγόρασα για 2η φορά αυτή την πολύ καλή παλέτα με concealer , καθώς την προηγούμενη την εχω σχεδον τελειώσει και την κατα ευχαριστήθηκα!!!!!!!! Έχει όλες τις αποχρώσεις που μπορεί να χρειαστείτε τόσο για κάλυψη , για διόρθωση (το πράσινο ειναι τελειο για σπυρακια - το μωβ για κατω απο τα ματια) όσο και για κοψίματα , και πιστεψτε με οι σκούρες αποχρώσεις που περιλαμβάνει κάνουν φοβερά σαν bronzer , και δείχνουν πολύ όμορφα!!!!! Έχει και ενα highlighter σε κρεμώδη μορφή και αυτό!!!!!! Σας λεω είναι ενα αξιόλογο προιόν , υπέροχο για ταξίδια αλλά και γενικά γιατί περιέχει όλα οσα χρειάζεστε!!!!!! Δεν περιέχει Parabens , κοστίζει περίπου 3,10 και μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ . Υπέροχη επιλογη!!!!

καιιιιιι...........τα καλύτερα απο όλα οσα έλαβα!!!!!! Είναι 4 υγρά - σταθερά - ματ κραγιόν απο την εταιρεία Me Now Generation! Τα περίμενα πως και πως , γιατί είχα διαβάσει και είχα δει πάρα πολλά βίντεο απο κοπέλες που τα είχαν δοκιμάσει και έλεγαν τα καλύτερα για την απόδοση , για την ποικιλία χρωμάτων και ιδιαίτερα για τη διάρκεια!!!!!!! 
Ε λοιπόν είχανε δίκιο , απο μια πρώτη εντύπωση που απέκτησα σήμερα που τα παρέλαβα!!!!



Η συσκευασία τους είναι πολύ όμορφη , εχουν πινελάκι όπως ολα τα υγρά κραγιόν και τα Lipgloss και είναι εύκολα στην εφαρμογή. Επέλεξα 4 αποχρώσεις , οι οποίες αδικούνται αρκετά απο της φωτογραφίες. 
Εδω βλέπετε την απόδοση τους , αριστερά χωρίς φλάς και δεξιά με φλάς. Έχουν εκπληκτική απόδοση χρώματος , ακόμη και με μια κίνηση. Και εννοείται , τα έβαλα στο χέρι μου και μετά τα ετριψα , τα επλυνα με σαπούνι , τα σκούπισα και ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!! Ειλικρινά δεν έφυγαν ούτε στο ελάχιστο!!!!! Ανυπομωνώ να τα δοκιμάσω στα χείλη μου!!!!!!
Έτσι όπως τα βλέπετε στις φωτογραφίες , απο αριστερά προς τα δεξιά είναι οι αποχρώσεις 2-16-22-26
Ειλικρινά ενθουσιάστηκα!!!!! 
Δεν ήξερα ποια απόχρωση να πρωτο διαλέξω και σίγουρα θα παραγγείλω και άλλες αποχρώσεις , καθώς η συλλογή αποτελείται συνολικά απο 38 αποχρώσεις και είναι οι περισσότερες υπέροχες!
Πώς σας φάνηκαν οι αποχρώσεις που επέλεξα?
Το καθένα μου κόστισε 0,89 λεπτά μόνο και μπορείτε να τα βρείτε
ΤΟ Νο 2 ΕΔΩ
ΤΟ Νο 16 ΕΔΩ
ΤΟ Νο 22 ΕΔΩ
ΤΟ Νο 26 ΕΔΩ

Πείτε μου δεν είναι πανέμορφα?????
<3 
Τα έχετε δοκιμάσει? Αν έχετε κάποιο στην κατοχή σας θα ηθελα πολύ να δω φωτογραφία με τη δική σας απόχρωση <3







Οπως βλέπετε , το Νο 2 είναι μια ωραία απόχρωση σαν τα χείλια σας , τη λεγόμενη "than your lips but better"! Το Νο 16 είναι ενα ρόζ , ψυχρό με μπλέ υποτόνους που θυμίζει λίγο λιλά ! Το Νο 22 είναι ενα σκούρο βυσσινί χρώμα , υπεροχο για το χειμώνα και το Νο 26 είναι ενα αγαπημένο Peachy Nude υπέροχο για Smokey eyes!!!!



Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια που έλαβα σήμερα απο το Ebay!
Περιμένω να μου πείτε πως σας φάνηκαν , φυσικά αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά και οτι άλλο θέλετε να μου πείτε!
Αν θέλετε να δείτε φωτογραφίες με την εφαρμογή στα χείλη των Lip creams αυτών και γενικά αν θέλετε να τα δείτε φορεμένα , γράψτε το κάτω στα σχόλεια για να ανεβάσω φωτογραφίες στη σελίδα μου στο Facebook! 
Θα περιμένω με χαρά τα σχόλιά σας!

Αυτά απο εμένα , θα τα πούμε σύντομα με καινούρια ανάρτηση ( empties ή αγαπημένα Ιουνίου)! Μέχρι τότε να περνάτε όσο καλύτερα μπορείτε , και να χαμογελάτε πάντα ( ακόμη και στην ουρά των ΑΤΜ :D ) 
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ!!!!!!!!!!
<3

1 σχόλιο:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Τα δαχτυλιδάκια μου άρεσαν πολύ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή