Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Προστασία & Ομορφιά μαζί, γίνεται? ♡ Frezyderm Sun Screen Colour Velvet Face Cream ♡


 Χαιρετώ την καλύτερη παρέα!
Καθώς το αγαπημένο μας καλοκαίρι πλησιάζει αποφάσισα να σας μιλήσω για το all time αγαπημένο μου προιόν για το καλοκαίρι το οποίο αποτελεί και το αγαπημένο μου προιόν φαρμακείου!!!

Δεν είναι άλλο απο το αντιηλιακό με χρώμα και δείκτη προστασίας 30 απο τη λατρεμένη μου Frezyderm!!! 
Αν ψάχνετε ενα ΚΑΛΟ αντιηλιακό για προστασία το οποίο να προσφέρει και μια ομοιομορφία στο πρόσωπο σας, αυτό είναι το κατάλληλο!!!






Το καινοτόμο με τα αντηλιακά της σειράς αυτής είναι οτι, λόγω σύστασης και υφής, διότι είναι διαφανή, έχουν άριστη εφαρμογή και αφήνουν μια μοναδική, μη λιπαρή αίσθηση, σαν "δεύτερο δέρμα". Το συγκεκριμένο είναι υπέροχο σαν βάση μακιγιάζ μιας και προσφέρει παράλληλα υψηλή αντηλική προστασία και βελούδινο τελείωμα! Απαλύνει τις ατέλειες , τους πόρους και τις λεπτές γραμμές του προσώπου, το κάνει ματ, απορροφώντας το σμήγμα και τη γυαλάδα.

Προσφέρει ιδανική κάλυψη και η απόχρωση του "αλλάζει" ανάλογα με το χρώμα της επιδερμίδας!! Μπορεί να σας φανεί σκούρο αλλά ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες και σε όλες τις αποχρώσεις δέρματος!

Είναι Ο,ΤΙ καλύτερο για ΟΛΟ το καλοκαίρι, δεν είναι βαρύ, δεν είναι λιπαρό, έχει πολύ καλή διάρκεια και φυσικά χαρίζει προστασία απο τον ήλιο αποτρέποντας πανάδες, εγκάυματα και οποιαδήποτε άλλη βλαβερή συνέπεια της ηλιακής ακτινοβολίας!!!!

Βρείτε το αγαπημένο μου προιόν για το καλοκαίρι, και όχι μόνο, εδω : https://www.ofarmakopoiosmou.gr/gynaika/prosopo/panades-kilides/frezyderm-sun-screen-colour-velvet-face-cream-spf30-antiliaki-krema


Δοκιμάστε το και δε θα χάσετε!!!!!

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου! Θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλιά σας και φυσικά να έρθετε και στην παρέα μου στο YouTube ^_^

Kisses :-* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου