Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

One Brand Review: Natura Siberica


Χαιρετώ την καλύτερη παρέα!!! Καλό μήνα!!!!!!
Επιτέλους Καλοκαιράκι!!!! :)
Τί κάνετε;
Ελπίζω να είστε καλά!!!

Σήμερα είμαι κοντά σας για να σας μιλήσω για μια ανερχόμενη εταιρεία η οποία έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής και αγαπητή !!!!

Και οχι άδικα μιας και έχει μεγάλη ποικιλία προιόντων για όλες τις ανάγκες και όλα τα γούστα: περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών και άλλα πολλά!!!! Και όλα είναι δελεαστικά!

Πριν καιρό είχα πάρει ενα συλλεκτικό κουτί απο Cherrybox το οποίο περιείχε 5 full size προιόντα απο Natura Siberica! Αφου λοιπόν τα δοκίμασα αρκετά, θα σας πω τη γνώμη μου για το καθένα απο αυτά :)


Για να ξεκινήσουμε:

Κρέμα για φροντίδα των χεριών και των νυχιών με άρωμα κεράσι και λωτό :)
Μυρίζει πάρα πολύ ιδιαίτερα και έντονα θα έλεγα!
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμά της! Περιεχέι βιολογικό εκχύλισμα κερασιού που βοηθά στην ενδυνάμωση των νυχιών και βιολογικό εκχύλισμα λωτού που προστατεύει και θρέφει τα χέρια. Είναι πολύ ενυδατική και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα! Την εχω στην τσάντα μου και τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Μια μικρή πολυτέλεια στα...χέρια σας!!!
Η συσκευασία είναι στα 75ml και κοστίζει περίπου 5 ευρω. Αυτές τις μέρες μπορείτε να τη βρείτε σε προσφορά στο e-shop του cherrybox στα 3 ευρώ ΕΔΩ .

Μάσκα προσώπου σε μορφή τζελ με οργανική αλόη και bamboo!
Αυτη η μάσκα έφτασε στα χέρια μου την κατάλληλη στιγμή, μιας και το πρόσωπό μου είχε αφυδατωθεί αρκετά και χρειαζόταν άμεση ενυδάτωση! Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό το προιόν και πραγματικά με βοήθησε πάρα πολύ!!!! Η ελαφριά, δροσερή υφή της, ενυδάτωσε άψογα την επιδερμίδα μου, και ειδικά στην περιοχή γύρω απο το στόμα, στην οποία ξεφλούδιζα αρκετά. Όπως βλέπετε, η υφή της είναι πολύ ελαφριά και προσφέρει πλούσια δροσιά κατά την εφαρμογή, σαν να απλώνεται κρύο νερό! Λίγη ποσότητα αρκεί για να καλύψετε όλο το πρόσωπο και μετά απο κάθε χρήση το δέρμα σας θα είναι απαλό και ενυδατωμένο! Έχει ελαφρύ άρωμα και θεωρώ πως είναι ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες, μιας και λόγω ζέστης και έκθεσης στον ήλιο το δέρμα μας έχει άμεση ανάγκη απο ενυδάτωση!!!!
Είναι στα 75ml και μπορείτε να τη βρείτε σε έκπτωση στα 3 ευρώ στο eshop της εταιρείας ΕΔΩ.

Συνεχίζω με ενα άκρως ενδιαφέρον προιόν, το οποίο ήμουν πολύ περίεργη να δοκιμάσω! Είναι απο την υπέροχη σειρά Body Desserts η οποία περιέχει προιόντα ακριβώς όπως το λέει το όνομά της: επιδόρπια σώματος!!!! Κρέμες και βούτυρα σώματος, απολεπιστικά και αφρόλουτρα όλα σε άκρως λαχταριστά αρώματα!!!! Ενα απο αυτά είναι και το αφρόλουτρο σε στερεή μορφή με άρωμα σοκολάτα και macadamia! Εγω ενα θα πω: μυρίζει ακριβώς σας nutella και το μόνο που θες είναι να το φας με το κουτάλι!!!! Λαχταριστό άρωμα!!!!! Σίγουρα θα αναρωτιέσαι πως λειτουργει ενα αφρόλουτρο σε στερεη μορφη! Κι εγω γιαυτό ήμουν τόσο περίεργη να το δοκιμάσω :) Το μονο που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις ποσότητα ίση με μια κουταλιά της σούπας και είτε να γεμίσεις την μπανιέρα και να διαλύσεις το προιόν στο νερό, είτε, επειδή δεν νομίζω να έχουμε την πολυτέλεια να γεμίζουμε την μπανιέρα συχνα, να βάλεις στο προιόν πανω στο σφουγγάρι σου και όταν έρθει σε επαφή με το νερό, δημιουργεί πλούσιο αφρό!!!! Η χρήση του είναι απολαυστική μιας και καθαρίζει τέλεια, κάνει πολύ αφρό, απαλύνει το δέρμα, το ενυδατωνει και το αφήνει μυρωδάτο!!! Μου αρεσει πάρα πολύ, το θεωρώ πολυτελές προιόν και θέλω να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς!!!! Κοστίζει περίπου 8 ευρώ και είναι στα 450ml !!!! Δείτε ολη τη λαχταριστή σειρά Body Desserts ΕΔΩ :)

Πάμε τώρα σε περιποίηση μαλλιών, την οποία χρειάζομαι πάντα!!! Σας εχω μιλήσει πολλές φορές για τα αδύναμα,λεπτά,αφυδατωμένα, σγουρά μαλλιά μου :( Έψαχνα λοιπόν μια μάσκα μαλλιών η οποία θα προσφέρει εντατική φροντίδα στα πολύ κατεστραμμένα μαλλιά!!!! Τη βρήκα στη Natura Siberica και συγκεκριμένα στη σειρά OBLEPIKHA! Πρόκειται για μια μάσκα που απευθύνεται σε πολύ ταλαιπωρημένα και σοβαρά κατεστραμμένα μαλλιά!
Συγκεκριμένα περιέχει:
• Εξαιρετικά δραστικά άγριας συγκομιδής βοτάνα Σιβηρίας.
• Φόρμουλα αιχμής με μέγιστη περιεκτικότητα των βοτανικών συστατικών
• Έχει δημιουργηθεί ΧΩΡΙΣ: Parabens, SLS, SLES, PEG, Συνθετικές χρωστικές ουσίες, Γλυκόλες, Mineral Oils.
 Η Oblepikha μάσκα επανορθώνει τη δομή των σοβαρά ταλαιπωρημένων μαλλιών και τα προστατεύει από την έκθεση σε θερμότητα κατά τη διάρκεια του ζεστού styling. Τέλειο για ατίθασα, βαμμένα ή με ανταύγες μαλλιά. Διεισδύει σε κάθε τρίχα, η μάσκα γεμίζει την τρίχα με την απαραίτητη υγρασία και θρεπτικά συστατικά, φέρνοντας πίσω την υγεία και την ομορφιά. Οι βιταμίνες και τα αμινοξέα στην φόρμουλα του προιόντος θρέφουν και αποκαθιστούν τα μαλλιά, το Altai Oblepikh oil(έλαιο Ιπποφαές απο την περιοχή Altai) και το έλαιο Μαροκινού Άραγκαν βοηθούν στην παραγωγή κερατίνης  η οποία δίνει λάμψη και δύναμη. Το γάλα κουκουναριού βοηθάει να διατηρηθεί η υγρασία βαθιά στη δομή της τρίχας. Η κερατίνη σφραγίζει την επιφάνεια της τρίχας με ένα προστατευτικό στρώμα, αποκαθιστώντας τις κατεστραμμένες περιοχές σαν αποτέλεσαμα λαμπέρα,υγιή μαλλια. Μετά τη χρήση της μάσκας, τα μαλλιά γίνονται ορατά πιο απαλά και πειθαρχημένα.
Τη χρησιμοποιώ 3-4 φορές την εβδομάδα και την εχω λατρέψει! Τα μαλλιά μου είναι πολύ πιο λαμπερά και ενυδατωμένα αλλά αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως μείωσε πολύ την τριχόπτωση!!!! Μυρίζει υπέροχα και φροντίζει τα μαλλιά σε βάθος!!! Έχω ακούσει τα καλύτερα και για τα 2 λαδάκια της σειράς OBLEPIKHA και σκοπεύω να τα δοκιμάσω σύντομα! Η μάσκα είναι στα 300ml και κοστίζει περίπου 14 ευρώ. Δείτε ολα τα προιόντα της σειράς OBLEPIKHA ΕΔΩ .


Και για το τέλος άφησα το καλύτερο!!!!
Το STAR προιόν και φυσικά το Best seller της εταιρείας!!!
Υποθέτω πως οι περισσότερες το γνωρίζετε ήδη!
Πρόκειται για το Northern Soap για βαθύ καθαρισμό προσώπου. Σαπούνι με Αντιοξειδωτικές ιδιότητες για Βαθύ Καθαρισμό του Δέρματος του Προσώπου. Για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες. Πλούσιο σε πολύτιμα έλαια και βιταμίνες, οι χρήσιμες ιδιότητες των βοτάνων και καρπών του βορρά είναι ξακουστά από τους αρχαίους χρόνους.
Το ιδιαίτερο με αυτό το προιόν είναι το μαύρο του χρώμα!!! Οφείλεται στο οτι  αυτό το σαπούνι παράγεται με βάση ξυλάνθρακα - ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό απορροφητικό, που απορροφά με ευκολία ακαθαρσίες από τους πόρους δέρματος. Ο Ξυλάνθρακας παράγεται από οικολογικά καθαρό υλικό - κλάμα ξύλο σημύδας ( Betula pendula ) - με έκθεση σε ατμό σε υψηλές θερμοκρασίες , και αργότερα διάσπαση και διασπορά αυτής . Περιέχει επίσης έλαια και εκχυλίσματα άγριων βοτάνων και καρπών, μαζεμένα στα βόρεια της Ρωσίας και τη Σιβηρία. Αυτό το Northern Soap έχει υπέροχες εξαγνιστικές, καθαριστικές, αντιοξειδωτικές, ενυδατικές και καταπραυντικές ιδιότητες, χάρη στο oblepikha oil και το nanai limonnik, που περιέχονται στη σύνθεση του.

Μαζί με το μαύρο αυτό σαπούνι έρχεται και το ειδικό σφουγγαράκι με το οποίο απλώνετε το προιόν στο πρόσωπό σας αλλά και αφαιρείτε το προιόν μετά τη χρήση. Βρέχετε το ειδικό σφουγγάρι, απλώνεται το μαύρο σαπούνι σε στεγνό πρόσωπο και το αφήνετε ανάλογα με τις ανάγκες σας : - ΛΙΠΑΡΗ - ΜΙΚΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ  ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ
- ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ
- ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ  ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΠΛΩΣΕΤΕ
 - ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΠΛΩΣΕΤΕ.
Το αφαιρείτε πάλι με το ειδικό σφουγγάρι το οποίο μετά καθαρίζετε και ξεπλένετε πολύ καλά.
Είναι ενα θαυματουργό προιόν το οποίο κάνει ακριβώς οσα υπόσχεται!!!! Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η αποτελεσματική του δράση στα σπυράκια: μειώνει κατά πολύ τα ήδη υπάρχοντα αλλά ΚΑΙ αποτρέπει τη δημιουργία νέων!!!! Το λατρεύω, το χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα και το πρόσωπό μου είναι πεντακάθαρο και λαμπερό!!! Αξίζει 100% να το αγοράσετε!!! Είναι στα 120ml και κοστίζει περίπου 16 ευρω.  Βρείτε το ΕΔΩ.

Αυτή ήταν η γνώμη μου για τα προιόντα που εχω δοκιμάσει απο Natura Siberica!!!
Πώς σας φάνηκαν;
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά; Ποιό σας άρεσε περισσότερο και θα θέλατε να το αποκτήσετε;

Θα ήθελα πολύ να δω τα σχόλιά σας :)
Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση μου και ευχαριστώ που τη διαβάσατε!!!
Θα τα πούμε πολύ σύντομα με μια καινόυρια!!!!

Να περάσετε ενα υπέροχο 3ήμερο!!!!
Πολλά φιλιά σε όλες!!!!
*Αυτό το post δεν είναι sponsored

2 σχόλια:

  1. Θέλω καιρό τώρα να δοκιμάσω προϊόντα τους. Μου φάνηκαν όλα πολύ ενδιαφέροντα. Τη μάσκα μαλλιών την έχω βάλει στο μάτι αλλά η τιμή της είναι αυτή που με κρατάει αλλιώς θα την είχα ήδη πάρει. Πολύ ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη εταιρεία!
    Ιδιαίτερα αρώματα και όμορφες συσκευασίες.
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Northern Soap(το οποίο μου έχει ξεφύγει).

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή