Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

🎀~ 10+6 Αγαπημένα και μη για το 2016 ~🎀


Χαιρετώ την καλύτερη παρέα!!!!! 
Καλη χρονια με υγεία και ευτυχισμένες στιγμές!
Πώς περάσατε τις γιορτινές μέρες;;;;

Σήμερα είμαι μαζί σας, για να σας δείξω τα 10 αγαπημένα και τα 6 μη αγαπημένα μου προιόντα για το 2016!!!!!
Σκέφτηκα να μην κάνω το κλασικό ποστ "Αγαπημένα 16 για το 2016" αλλά να μια παραλλαγή για να σας δείξω και προιόντα που δεν λειτούργησαν σε εμένα!!!!
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!
Για να ξεκινήσουμε:


ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ:

1) Το σφουγγαράκι απομίμηση του αυθεντικού Beauty Blender, το οποίο αγόρασα απο το Ebay είναι οτι καλύτερο εχω χρησιμοποιήσει σε αυτό το είδος! Κοστίζει 3-4 ευρώ και υπάρχει σε πολλά χρώματα! Είναι απιστευτα απαλό, με το νερο διπλασιάζει το μεγεθός του και απλώνει ιδανικά οποιοδήποτε προιόν κάλυψης προσώπου! Δεν απορροφά τα προιόντα, αντιθέτως βοηθα στην αψογη εφαρμογή του make up! Η ποιότητά του ειναι εξαιρετική και θα πάρω σίγουρα 2-3 ακόμη!!!



2) Πούδρα με SPF 15 απο την αγαπημένη Golden Rose. Η συγκεκριμένη πούδρα είναι τόσο καλή που τη χρησιμοποιώ μόνο σε βραδινά μακιγιάζ και γενικά σε επίσημα μακιγιάζ και μακιγιάζ που θέλω να διαρκέσουν αρκετά!!! Εχει πολύ ωραία, βελούδινη υφή, καλύπτει ικανοποιητικά, δεν είναι καθόλου βαριά και το κυριότερο κραράει το πρόσωπο ματ για ώρες!!!! Τη λατρέυω!!!!




3) Τα υγρά κραγιόν, και πάλι απο τη Golden Rose!!!!!!
Εχω τις αποχρώσεις 10+15 και είναι απο τα καλύτερα υγρά κραγιόν που εχω χρησιμοποιήσει!
Δεν ξηραίνουν καθόλου τα χείλη, στην αρχή είναι αρκετά υγρά βοηθώντας έτσι στην εφαρμογή, και μετά απο λίγα λεπτά γίνονται εντελώς ματ και διαρκούν άκρως ικανοποιητικά! Μου αρέσουν επίσης γιατι φεύγουν ομοιόμορφα απο τα χείλη!!!! Εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής!!!!




4) Αγαπημένα μάσκαρα για το 2016 είναι απο την Essence, μια σχετικά καινούρια κυκλοφορία, η Rock n' doll XXXL Volume. Έχει ενα πολυ ωραίο, τρίχινο βουρτσάκι, το οποίο είναι λιγάκι ασύμμετρο, στη μια πλευρά οι τριχουλες είναι πιο μακρυές! Μου αρέσει πάρα πολυ γιατί ακόμη και με μια στρόση, δίνει τέλεια καμπύλη, χρώμα και όγκο! Και με 2η στρόση δίνει στις βλεφαρίδες ενα υπέροχο εφε!!!! Να τη δοκιμάσετε!!!!










5) Αγαπημένο προιόν καθαρισμού προσώπου και ντεμακιγιάζ για το 2016 είναι απο τη Garnier, το τζελ καθαρισμού ''Ιδανικά καθαρή επιδεμίδα". Αυτό που μου εκανε ιδιαίτερη εντύπωση, είναι πως κάνει απίστευτα πλούσιο αφρό ακόμη και σε επαφή με το πιο βαρύ μακιγιάζ!!!! Με λίγη ποσότητα, ο αφρός του είναι τόσο πλούσιος που αφαιρεί το μακιγιάζ πανεύκολα και χωρίς τρίψιμο!!! Μυρίζει όμορφα και διακριτικά και μετά απο κάθε χρήση η επιδερμίδα είναι απόλυτα απαλή και καθαρή χάρη στο απολεπιστικό εκχύλισμα πράσινου τσαγιού που περιέχει. 







 6) Δαφνέλαιο αγάπη μου!!!!! Το μαγικό μου λαδάκι για δυνατά, απαλά και όμορφα μαλλιά!!!! Είναι παχύρευστο και εχει εντονο άρωμα! Το χρησιμοποιώ 2-3 φορές το μήνα, το απλώνω σε όλο το μήκος των μαλλιών, τα τυλίγω με μια ζεστή πετσέτα και κοιμάμαι έτσι, αφήνοντας το λάδι να δράσει όλη νύχτα. Χρήση με τη χρήση τα μαλλιά είναι πολύ πιο απαλά, δυνατά και πυκνά και δεν σπάνε!!!




7) Το λαδάκι προσώπου με άγριο τριαντάφυλλο απο τον Κορρέ. Περιέχει μέσα αληθινά αποξηραμένα πέταλα άγριου τριαντάφυλλου! Το χρησιμοποιούσα σχεδόν όλο το ετος, αντί για κρέμα νυχτός! Άπλωνα μερικές σταγόνες σε προσωπο και λαιμό και εκανα απαλό μασάζ, μεχρι το πρωι απορροφαται απο το δερμα αφηνοντας το απαλό και ενυδατωμένο!!!! Πολυτελέστατο προιόν!!!!








8) Σύμμαχός μου στον καθαρισμό προσώπου για το 2016 ήταν και το νεράκι Micellaire απο τη Garnier για ευαίσθητες επιδερμίδες!! Τελειο προιόν με την καλύτερη σχεση ποσότητας - τιμής! Δεν ξηραίνει το δέρμα, δεν το ερεθίζει και αφαιρεί ακόμη και την παραμικρή ακαθαρσία και οποιοδήποτε υπόλειμμα μακιγιάζ! Πολύ καλό προιόν που αξίζει να υπάρχει στη συλλογή σας!!!











9) Ακόμη ενα προιόν που λειτούργησε άψογα για μένα και το χρησιμοποιούσα τακτικά τη χρονιά που πέρασε, είναι απο APIVITA, το lip balm με πρόπολη και κερί μέλισσας!!!! Τους τελευταίους μήνες του έτους ειδικά, αντιμετώπισα μια ιδιαίτερη ξηροτητα στα χείλη μου τα οποία ξεφλουδιζόταν και ματώνανε κλπ και χρησιμοποιώντας αυτό το προιόν κάθε βράδυ πριν παω για ύπνο, το πρόβλημα εξαφανίστηκε! Πολυ αποτελεσματικο!!!













10) Και τελευταίο αγαπημένο για το 2016 είναι ενα σετ με πινέλα ματιών απο Reggy Sage! Μου τα έκανε δώρο η κολλητή μου και τα θεωρω πολύ ομορφα και πρακτικά καθώς το σετ αυτό περιέχει πινέλα για οτιδηποτε θελήσετε να κάνετε στο μακιγιάζ σας!!!! Είναι απαλά και δεν μαδάνε καθόλου!!!





ΜΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ:

1) Σχετικά πρόσφατα, απέκτησα 5 αποχρώσεις απο τα Ultra matte κραγιόν της Colourpop για τα οποία ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιασμένη και ηθελα πάρα πολύ καιρό να τα αποκτήσω! Η αλήθεια είναι πως με απογοήτευσαν γενικά σαν κραγιόν αλλά περισσότερο απο ολα η απόχρωση LAX. Το πρόβλημα με τα κραγιόν αυτά είναι 1ον πως είναι άκρως ξηρά και κάνουν κομματάκια στα χείλη, ειδικά εαν απλώσεις πολύ προιόν, 2ον όταν τα εφαρμόσεις στα χείλη και στεγνώσουν η απόχρωση γίνεται 2-3 τονους πιο σκούρα απο οτι φαίνεται στο μπουκάλι, στην ουσία αλλάζει εντελως η αποχρωση απο αυτη που νομιζες πως εχεις! Ειδικα η αποχρωση αυτή όμως είναι σκέτη αποτυχία μιας και ΔΕΝ εχει καθολου καλή εφαρμογη! Ενω εχει εντονη απόδοση, δεν βαφει στο εσωτερικο του κατω χειλους και φαινεται πολυ ασχημο το αποτέλεσμα μιας και έχεις κραγιόν γύρω γύρω και στη μέση τιποτα. Ενω εχουν όλα φοβερή απόδοση είναι πολύ "ιδιότροπα" κραγιόν και για να μπορέσεις να τα χρησιμοποιήσεις πρέπει να εχεις ενυδατωμενα χειλη, να μην βαλεις πολυ προιον και να μην γλειφεις τα χειλη σου!!!!......






2) Ενα ακόμη προιόν που δεν λειτούργησε σε εμένα είναι το σαμπουάν για τέλειες μπούκλες απο Pantene. Αυτό το προιόν είναι σκέτη αποτυχία μιας και κάνει ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που υπόσχεται: κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, αντί να μου προσφέρει τέλειες μπούκλες, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, χαλάει και τις ηδη υπάρχουσες που εχω.....βαραίνει πολυ τα μαλλιά και χαλάει το σχήμα τους κανοντάς τα να δείχνουν άτονα!!!! :(













3) Ενα προιόν που ίσως δεν περιμένατε να δείτε είναι απο Bioderma το τζελ καθαρισμού για λιπαρές επιδερμίδες! Το αγορασα για ντεμακιγιάζ αλλά και για καλό καθαρισμό προσώπου όμως δεν εκανε σχεδόν καθόλου αφρό και ειδικά σε επαφή με μακιγιάζ γινόταν σαν απλο νεράκι. Επίσης δεν εκανε τιποτα σε σχέση με τη λιπαρότητα, αντιθέτως αυξήθηκε σε καποια σημεία του προσώπου μου όπως πχ στο μετωπο! Και είναι και σχετικά ακριβούτσικο!!!







4) Μια μάσκα μαλλιών που μου είχε προτείνει η αδερφή μου να πάρω, μιας και με τη χρήση της είχε δει τέλεια αποτελέσματα στα μαλλιά της΄, είναι απο Loreal Elvive αυτή με την αργινίνη. Ως απόδειξη πως όντως η γνώμη μας για κατι είναι εντελώς υποκειμενική, σε εμένα δεν λειτούργησε καθόλου καλά. Η αδερφή μου έχει ισια, μακριά μαλλιά, ενω εγω εχω σγουρά και μεσαιου μήκους. Πάλι μου χαλαγε το σχήμα, τα βαραινε και τα έκανε πιο λιπαρά. Σαν προιόν του εδωσα πολλές ευκαιρίες αλλά δεν.





5) Ακόμη ενα προιόν που με απογοήτευσε το 2016, είναι το νεράκι micellair απο τη Diadermine. Δεν μπορώ να πω οτι είναι εντελώς κακό, αλλά έχοντας δοκιμάσει αυτο της Bioderma και αυτό απο Garnier, τα οποία ανέβασαν πολύ ψηλά τον πήχη, αυτό δεν κατάφερε να τα φτάσει σε ποιότητα και αποτελεσματικότητα! Εχει ευχάριστο και διακριτικό άρωμα, αφαιρεί ικανοποιητικά τα υπολείμματα μακιγιάζ αλλά αφήνει μια έντονη κολλώδης αίσθηση στο δέρμα η οποία αν δεν ξεπλύνεις το πρόσωπο είναι πολύ ενοχλητική! Επίσης με τη χρήση του, εμφάνισα και κάποια σπυράκια στο πρόσωπο μου!!!






6) Τελευταίο προιόν που δεν μου αρεσε το 2016, είναι το διπλό eyeliner απο την Essence. Δεν είχε καθόλου εντονο χρώμα, εβαφε αχνό γκρί σκούρο, και οι 2 πλευρές του είχαν μυτούλες πολύ άβολες, η πιο μεγάλη ήταν πολύ χοντρή και η πιο μικρή ηταν πολύ ευλυγιστη και έτσι δεν σε βοηθούσε καθόλου να σχηματίσει τη γραμμή του eyeliner. Δεν μου άρεσε καθόλου και επομένως δεν το χρησιμοποίησα και σχεδόν καθόλου!!!

Αυτά λοιπόν ήταν τα 10 αγαπημένα και τα 6 μη αγαπημένα μου προιόντα για τη χρονιά που πέρασε!
Θα ήθελα πάρα πολύ να μου γράψετε στα σχόλια ενα δικό σας αγαπημένο και ενα μη αγαπημένο προιόν!
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Να περνάτε όμορφα!
Καλό υπόλοιπο εορτών!
Πολλά φιλιά!!!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το άρθρο σου!Θα συμφωνήσω απόλυτα για το νεράκι της Diadermine,πρώτη φορά ένιωσα το πρόσωπο μου να κολλάει τόσο πολύ!!Τα πινέλα αν και είναι δώρο,μήπως ξέρεις αν είναι από ηλεκτρονικό κατάστημα;φαίνονται πολύ όμορφα και είμαι σε αναζήτηση νέων πινέλων!Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες οι επιλογές σου. Αυτό το lip balm από Apivita κάνει πραγματικά θαύματα! Το λαδάκι από korres μπήκε στη wish list μας. Καλή χρονιά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή