Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Τί έφερε ο Ταχυδρόμος #1 + Jumbo Haul :)

Γειάάά σας κορίτσια!!!!!!
Πώς είστε?
Έχετε βαρεθεί τη βροχή όπως κι εγω?

Πέμπτη και Παρασκευή ήμουν μια βόλτα Θεσσαλονίκη και κλασικά πήρα λίγα πράγματα απο τα Jumbo , και όταν έλειπα , ήρθαν και 2 πακετάκια , οπότε αποφάσισα να κάνω αυτό το ποστ για να σας τα δείξω!

Ας ξεκινήσουμε :



Αρχικά , είχα κάνει μια μεγάλη παραγγελία απο το online φαρμακείο , 2Happy.gr με βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής για τους γονείς μου και είπα να πάρω κι εγω να δοκιμάσω λίγα πράγματα!!! Οι γονείς μου αγόρασαν βιταμίνες απο Lanes , αλλά δεν τις εχω σε φωτογραφια να σας τις δείξω :/





















Εγω επέλεξα να αγοράσω και να δοκιμάσω 2 προιόντα απο Apivita , τη μάσκα με πρόπολη για λιπαρές επιδερμίδες , και το scrub προσώπου με ελιά! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα 2 και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω! Απο το φαρμακείο 2happy.gr μου βάλανε στο πακετο με την παραγγελιά μου τη νεα μασκα του Κορρέ με νεκταρίνι για λάμψη και ενα lip balm απο Caudalie , για να τα δοκιμάσω. Να πω για το φαρμακείο αυτό , πως έχει πολυ καλή και ταχεία εξυπηρέτηση , και πολύ πολύ ευγενικό προσωπικό , μίλησα 2 φορές στο τηλεφωνο μαζι τους και ήταν πολυ ευγενικοι και έμεινα απολυτα ευχαριστημενη! Έπισης αγαπω το online shop τους , ειναι πολυ ομορφο , εύκολο στη χρήση ,εχουν πολυ χαμηλες τιμες και τεραστια ποικιλια απο προιοντα και εταιρείες!!!! Για ρίξτε μια ματιά : http://www.2happy.gr/ <3 Το πρόσωπο μου περνά μια άσχημη φαση , εχω εμφανίσει σπυράκια και θαμπή επιδερμίδα και ελπίζω αυτα τα προιόντα να με βοηθήσουν!!! Έχετε δοκιμάσει κανένα απο αυτά?



Επίσης , βρήκα αρκετά δειγματάκια μεσα στο πακέτο μου και χάρηκα πολυ! Είναι ολα πολύ ενδιαφέροντα! Ανυπομωνώ για δοκιμή!






Επίσης , ηρθε ενα πακετάκι απο την εταιρεία The Basics απο την κ. Εύη Κουτσογιώργου , με 4 πανεμορφα και πολλα υποσχομενα προιοντα!!!! Να σας πω λιγα λογια για αυτη την εταιρεία :
Η σύγχρονη καθημερινότητα απαιτεί απλοποίηση των διαδικασιών και απελευθέρωση από περιττές επιβαρύνσεις. Η ανάγκη επίτευξης του βέλτιστου αποτελέσματος με βασικές δράσεις οδήγησε στην δημιουργία των καλλυντικών The Basics.
Καλλυντικά βασικής περιποίησης πολλαπλών δράσεων, υψηλής ποιότητας και αισθητικής, εξαιρετικής υφής και άμεσης αποτελεσματικότητας.
Καλλυντικά προσεγμένα μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια όσον αφορά τη σύνθεση, την ασφάλεια και το packaging, φιλικά προς το περιβάλλον, που ακολουθούν τις επιταγές και τις δυνατότητες της σύγχρονης κοσμητολογίας, που υπακούουν στις νέες απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού των Καλλυντικών 2013 (1223/2009) και έχουν γνωστοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα CPNP.  

Η εταιρεία λανσάρει 4 προιόντα :
1) Απαλός αφρός καθαρισμού προσώπου. Για ολους τους τυπους δερματος με βιταμινη C , νερό πορτοκαλιού,πανθενόλη,χυμό αλόης κ.α για δέρμα πλήρως απαλλαγμένο απο ρύπους και μακιγιάζ.
2) Μπάλμ καλέντουλας . Αποτελεί μια παραλλαγή της παραδοσιακής κεραλοιφής , όπου το λάδι ελιάς έχει αντικατασταθεί απο υψηλής ποιότητας έλαιο καλέντουλας. Περιέχει επισης κερί μέλισσας και βούτυρο καριτέ. Ειναι κατάλληλο για κάθε τύπου δερματικούς ερεθισμούςμστο πρόσωπο και στο σωμα.
3) Κρέμα χεριών πολλαπλών δράσεων. Περιέχει υπέροχα συστατικά όπως : νερό πορτοκαλιού , πηκτίνη λεμονιού, μέλι απο άνθη λεμονιάς , λάδι αβοκάντο,λάδι αμυγδάλου και πολλά ακόμη. Για ενυδάτωση και ερεθισμενο δέρμα.
4) Κρέμα προσώπου ημέρας πολλαπλών δρασεων. Για όλους τους τύπους δέρματος. 'Εχει ισχυρές ενυδατικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες , για ελαστικότητα -λάμψη και ομοιομορφία του δέρματος. Περιέχει και αντιηλιακά φίλτρα UVA-UVB. Μαθετε περισσότερα ΕΔΩ .
Ακούγονται πολυ καλα προιόντα με άκρως ενδιαφέροντα συστατικά και ανυπομωνώ να ξεκινήσω δοκιμές! <3

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ JUMBO :

Αγόρασα δίσκους απο βαμβάκι: απο της εταιρεία Septona , για να τους χρησιμοποιώ στο πρόσωπο για εφαρμογή τονωτικής λοσιον , micellar κλπ , και ενα πακετάκι με κλασικους στρογγυλούς δίσκους απο τη σειρά προιόντων Jumbo για να ξεβάφω τα νύχια μου. Αυτοί απο Septona , ειναι τεράστιοι και έχουν τετραγωνο σχήμα , νομίζω θα με βολέψουν πολυ!








Αγορασα και 2 αρωματικά χώρου , με άρωμα βανίλια και τα 2. Το ενα είναι σε μορφη spray , για να ψεκάζεις στο χωρο που επιθυμείς. Το άλλο ειναι αρωματικό λαδάκι , στο οποιο βυθίζεις τα στικς που περιέχονται στη συσκευασία και έτσι το άρωμα διαχέεται στο χώρο . Είναι ενα ωραίος τρόπος να έχετε συνέχεια αρωματισμένο το χώρο σας!
Μυρίζουν λαχταριστά!!!












Το αγαπημένο μου , απο ολα οσα πήρα ειναι αυτο το ιδιαίτερο βάζο-ποτήρι . Είναι γυάλινο , έχει μεταλλικό καπάκι , έχει χερούλι και πλαστικό καλαμάκι. Νομίζω ειναι υπέροχο για smoothies- milk shakes - κρυο καφέ κλπ!
Δεν είναι πολύ όμορφο!
Θα το χρησιμοποιήσω πολυ το καλοκαιρι νομιζω!
Το αγαπησα!







 


Τέλος πήρα κοκαλάκια-κλαμεράκια σε μαυρο χρώμα και ενα πανέμορφο πορσελάνινο βαζάκι με καπάκι , για να αποθηκεύσω μέσα ολα μου τα κοκαλάκια -λαστιχάκια κλπ. Θα δείχνει πολύ ομορφο νομίζω!







Αυτά είναι ολα τα πράγματα που φτάσανε στα χέρια μου τις τελευταίες μέρες!
Πώς σας φάνηκαν? Έχετε δοκιμάσει-χρησιμοποιήσει κάποιο?
Θα περιμένω τα σχόλια σας , να μου πειτε τη γνώμη σας και επίσης θέλω να μαθω αν οι δισκοι ντεμακιγιαζ , και απο τις 2 εταιρείες ,ειναι καλοί και τη γνώμη σας για τη μασκα και το scrub απο apivita <3

Σας χαιρετώ! :)
Θα τα πούμε σύντομα!
Πολλά Πολλά φιλιά!
Καλο ΣαββατοΚύριακο σε όλες!
<3

11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι αγορες σου, φιλακια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. WOW! Όλα υπέροχα φαίνονται! Το ποτήρι το έχω κι εγώ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια όλα κορίτσι μου!! :) Η μάσκα και το απολεπιστικό από Apivita που πήρες είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα! Βέβαια τώρα που έχεις σπυράκια καλό θα ήταν να αποφεύγεις τα απολεπιστικά, γιατί τα ερεθίζουν τα σπυράκια! (το έκανα και εγώ αυτό το λάθος παλιότερα, δεν το παίζω ξερόλας) ! Τους τεράστιους δίσκους από Septona τους παίρνω και εγώ, είναι τέλειοι για ντεμακιγιάζ λόγω του ότι είναι μεγάλοι! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κοριτσι μου! Φυσικα και δεν το παιζεις ξερολας , ειναι μια χρησιμη συμβουλη!
      Θα το αποφυγω! Ανυπομωνω να δοκιμασω τους δισκους! <3
      Ευχαριστω για το σχολιο! Φιλια!

      Διαγραφή
    2. Το διευκρίνισα γιατί πολλές παρεξηγούνται με τις συμβουλές! :) Δεν ξέρω από τι είναι τα σπυράκια σου, αλλά καλύτερα να μείνεις σε βασικά προϊόντα, δηλαδή σε ένα ήπιο καθαριστικό, μια απλή, ελαφριά ενυδατική και λίγη μάσκα με άργιλο ή πρόπολη, άσε τα απολεπιστικά, τις μάσκες για λάμψη κτλ. για αργότερα! Και αν επιμένουν πήγαινε σε δερματολόγο, μην προσπαθήσεις να τα διώξεις μόνη σου κάνοντας πειράματα, την έκανα εγώ αυτή τη βλακεία το φθινόπωρο του 2013 και ξαφνικά γέμισα σπυριά με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να κάνω για 2η φορά θεραπεία για την ακμή!

      Οι δίσκοι είναι τέλειοι για ντεμακιγιάζ σου λέω, θα τους ευχαριστηθείς πολύ! Βάζω αρκετό bioderma και με τη μία πλευρά παίρνω τα πολλά και με την άλλη τα υπολείμματα! ;) Φιλιά πολλά! x

      Διαγραφή
  4. το βάζο ποτήρι το ζήλεψα!!Μεγειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή