Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

~ Empties 15 ~

Γειά σας φίλες μου!
Τί κάνετε?
Χειμωνιάζει σιγά σιγα ε?

Απόψε είμαι κοντά σας , για το καθιερωμένο post του Σαββατόβραδου , για να σας κρατησει συντροφιά αν δεν έχετε κανονίσει να βγείτε εξω!
ΠΑΛΙ empties....κι όμως...μαζεψα και πάλι αρκετες αδειες συσκευασίες και ήρθε η ωρα να σας μιλήσω για τα προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους! 

Για πάμε να τα δούμε:


Δυο προιόντα για τα μαλλιά που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους είναι το σαμπουάν απο την οικονομική σειρά της Schwarzkopf για ταλαιπωρημένα-ξηρά μαλλιά με sheabutter και εκχύλισμα καρύδας και το conditioner απο τη σειρά keratinology της sunsilk για άμεση θρέψη! Το σαμπουάν ειναι υπέροχο και οικονομικότατο! Καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά , τα ενυδατώνει , τα ξεμπερδέυει και τα αφήνει απαλά και μυρωδάτα! Πρόκειται για ενα προιόν που αξιζει μια δοκιμή! Εγω το αγαπώ και το αγοράζω πολύ συχνά καθώς κοστίζει κατι λιγότερο απο 3 ευρώ και κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά μου ! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Και το conditioner απο τη Sunsilk όμως είναι ενα προιόν που αγάπησα! Μου αρεσε πολύ το αποτελεσμά του στα μαλλιά μου! Λάμψη , απαλότητα και ενυδάτωση! Και αυτό θα το αγοράσω ξανα με την πρώτη ευκαιρία!



Ήρθε η ωρα να πετάξω κάποια βερνίκια νυχιών τα οποία ειναι πολύ παλιά και έχει χαλάσει η σύσταση τους! Εχω 2 απο την erre due , στις αποχρώσεις 252 & 256 , τα εχω πολλά χρόνια , ειναι 2 υπέροχες αποχρώσεις με τελεια απόδοση! Πολυ καλα βερνίκια με διάρκεια! 
Κι ενα απαράδεκτο βερνίκι απο την Amy's , το οποίο το εχω σχετικά λίγο καιρό και όμως ξεράθηκε και χάλασε εντελως! Πεταμένα λεφτά!
Χρησιμοποίησα μέχρι τελους και ενα υπέροχο top coat απο την εταιρια Sixteen ! Χωρίς υπερβολή το πιο ωραία που εχω χρησιμοποιήσει μεχρι σημερα! Δίνει φοβερή λάμψη και διάρκεια σε ολα τα βερνίκια , δεν ξεφλουδίζει και ειναι πολύ οικονομικό! Να το δοκιμάσετε!
Και , ενα προιον που τελειωσα αλλα με εχει μπερδέψει , ειναι το spray για γρήγορο στέγνωμα απο τα Jumbo! Περίμενα να είναι πιο αποτελεσματικό ! Βοηθάει το βερνίκι να στεγνώσει αλλά στο ελάχιστο δυνατό , δεν δίνει γρήγορο αποτέλεσμα! Ωστόσο λόγω της τιμής του θα το ξανα αγόραζα εστω και γιαυτό το λίγο που προσφέρει!

Τελείωσα και ενα γαλάκτωμα σώματος απο τη Frezyderm ,  το Christialen ,με μειωμένο περιεχόμενο το οποίο μου εχει κλέψει την καρδιά! Υπόσχεται ενυδάτωση και προστασία αλλά εγω θα ελεγα πως "αγκαλιάζει" την επιδερμίδα! Εχει μοναδική σύσταση , σαν απαλό χάδι! Απλώνεται τόσο ευκολα και το αρωμα του ειναι απλα απίστευτο! Μυρίζει σαν πουδρα , σαν καθαρά ρούχα μωρού! Το λάτρεψα , στεναχωρεθηκα τοοοσο που ειχα τη μικρη συσκευασια και το θελω οπωσδηποτε σε κανονικο μεγεθος! Το πιο επαγγεκματικό και αποτελεσμά γαλάκτωμα που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου! Φοβερη ενυδάτωσει και υπέροχο άρωμα!
- Σας εχω και τον αγαπημένο μου χυμο! Είναι απο τη Frulite με γεύση ανανά & καρύδα!
Τον λατρεύω πραγματικά ! Πεντανοστιμο και δροσιστικότατο!
-Τελειωσα και ενα μπουκαλάκι απο το υπέροχο ασετον της Dalon! Ειμαι σίγουρη πως εχετε ακουσει ξανα πόσο καλο ειναι! Αφαιρεί καθε βερνίκι με την ελάχιστη προσπάθεια! Βρηκα αυτό που έψαχνα: αντιο τριψιμο! Με την πιο μικρη ποσότητα αφαιρεί κάθε χρώμα και αφήνει τα νύχια καθαρά!
Πλεον εχει γινει το σταθερο μου ασετον , συνεχως αυτό αγοράζω!
Το βρίσκω στα Super Market Μασούτη και κοστίζει περίπου 3 ευρω! Τελειο!!!!

Τελειωσα και μια απο τις καλύτερες κρέμες προσώπου που εχω δοκιμάσει! Απο τον λατρεμένο Κορρέ , απο τη σειρά με άγριο τριαντάφυλλο! Προσωπικά πιστευω πως τα περισσότερα προιόντα του Κορρέ αξίζουν τα χρήματα τους αλλά η συγκεκριμένη σειρά με άγριο τριαντάφυλλο τα αξίζει και με το παραπάνω! Εχω και την κρεμα ματιων και εχω δει εκπληκτικό αποτέλεσμα! Δοκιμάστε τη και θα έχετε δέρμα λαμπερό , ενυδατωμένο χωρις λιπαρότητα! Πολύ καλη!


Τελείωσα και κάποια προιόντα μακιγιάζ: 2 concealer απο την αγαπημένη Lavera , το ενα σε στικ και το άλλο σε υγρή μορφή! Αξιόλογα και τα 2 , τα ευχαριστήθηκα παρα πολύ οσο καιρό τα χρησιμοποιούσα! Αυτό σε υγρη μορφή για κατω απο τα μάτια και το αλλο σε τυχον σπυράκια ! Προσφέρουν καλη κάλυψη και εχουν πολυ καλυ διάρκεια , συν του οτι ειναι φυσικά προιόντα!
Ακόμη ενα concealer που μου αρέσει και το εχω ξανα αγοράσει ηδη είναι αυτό απο τη Sixteen cosmetics σε υγρή μορφη! Οτι πρέπει για καθημερινή χρήση , δινει καλο φυσικό αποτέλεσμα και κοστίζει ελάχιστα! 
Για το τέλος , 2 eyeliner απογοήτευση : ενα απο την essence , σε μορφή στιλό , καθολου μαυρο χρωμα , επρεπε να το πιέζω πολύ για να γράφει και δεν ηταν καθόλου σταθερό! Και το άλλο ...... ειναι ενα απαίσιο gel - υποτίθεται- eyeliner απο το ebay , σε γκρί χρώμα!
 
Οπως βλέπετε στην εικόνα έχει ξεραθεί και εχει συρρικνωθεί εντελώς! Μολις εφτασε στα χέρια μου ηταν κανονικό και στη διπλάσια ποσότητα. Μετα απο μόλις μερικές μερες , το ανοιξα για να το χρησιμοποιήσω και αντίκρισα μια σκληρή γκρί μάζα σαν πέτρα!
Πραγματικά απογοητευση!
Πεταμένα λεφτά εντελώς!
Κριμα να πωλούνται τετοια προιόντα!




Αυτά ηταν τα προιόντα μου!
Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο αυτά? Περιμένω τα σχόλια σας με χαρα!

Οπως σας είπα και στη σελίδα μου στο Facebook , σε λίγες μέρες (13/10) εχω γενέθλια και σκέφτηκα να σας κάνω μερικά δωράκια , για την τόσο καλή παρέα που έχετε δημιουργήσει στο Mon Fabuleux Destin! 
Οπότε να έχετε το νου σας <3
Καλό βράδυ και να περάσετε όμορφα οτι κι αν κάνετε!
Πολλά φιλιά!
=)

9 σχόλια:

  1. η κρεμα του κορρε στην αρχη με ειχε ενθουσιασει..ομως οσο περνουσε ο καιρος δεν αντεχα καθολου τη μυρωδια και παρατηρησα οτι μου εβγαζε πολλη λιπαροτητα..Λαμψη στο δερμα προσφερει αλλ ως εκει..Δεν ξερω αν θα την ξανα αγορασω γιατι πιστευω οτι κανει για πιο κανονικες ή ξηρες επιδερμιδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω το αντιθετο , στην αρχη δεν μου ειχε αρεσει , βρηκα τη συσταση της περιεργη αλλα οσο τη χρησιμοποιουσα αλλαξα γνωμη! Κυκλοφορει και για ξηρες επιδερμιδες και για λιπαρες , εγω ειχα αυτη για λιπαρες & δεν ειχα προβλημα!

      Διαγραφή
  2. To σαμπουάν Supersoft μου αρέσει πολύ και μένα!Ειδικά για τα χρήματά του!!Αλλά αυτή την κρέμα,από sunsilk,την είχα πάρει και μου έκανε το μαλλί πολύ πιο χάλια!!μου κάνει εντύπωση που σου δούλεψε!!χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ομως :D κι εμενα στην αρχη δεν μου αρεσε αλλα στις τελευταιες χρησης εκανε πολυ καλη δουλεια!

      Διαγραφή
  3. συμφωνω , προτιμω αυτα σε μορφη στιλό! =)
    ευχαριστω για το σχόλιο! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητσάκι μου, έχω ακούσει τόσα καλά λόγια για το σαμπουάν από πολλές κοπέλες που θα είναι σίγουρα στις επόμενες αγορές μου. Επίσης τα δύο υγρά κονσίλερ και το γαλάκτωμα τις Frezyderm μου κίνησαν το ενδιαφέρον, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εχει και καταπληκτικη τιμη! Να το δοκιμάσεις!!!!!
      Τα κονσίλερ και τα 2 πολυ ωραια με μια παραπάνω αδυναμία σε αυτο της Lavera!
      Και το γαλάκτωμα απλα ακαταμαχητο!!!!!!
      φιλιά & ευχαριστώ για το σχόλιο!!!!

      Διαγραφή
  5. κανένα από τα παραπάνω δεν έχω χρησιμοποιήσει!! θα αγόραζα σίγουρα το σαμπουάν για αλλαγή μια ςκια μου αρέσει να τα αλλάζω συχνά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα το ιδιο! Σπάνια να κρατήσω ενα συγκεκριμενο για πολύ καιρό!!!! =)

      Διαγραφή