Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

* Review Παπουτσάνης Olivia *

Καλησπέρα-Καλησπέρα!
Τί κάνετε?
Πώς περνάτε?

Πριν αρκετό καιρό , η πολύ αγαπημένη μου εταιρία Παπουτσάνης , μου έστειλε αυτό το όμορφο μεγάλο κουβαδάκι γεμάτο με ποιόντα απο τη σειρά Olivia&Olivia Fusion ,για δοκιμή! 

Αφού λοιπόν τα χρησιμοποίησα και τα δοκίμασα , ήρθε η ωρα να σας μιλήσω γιαυτά!


Αρχικά να πω , πως μόλις παρέλαβα το κουβαδάκι και το άνοιξα , μοσχοβόλησε ο τόπος!
Χωρίς καμία υπερβολή , η μυρωδιά αυτή θυμιζε ανθισμένο περιβόλι!
Αφου με τύλιξαν οι μυρωδιές , εψαξα να δω τα προιόντα που είχε μέσα!
Γαλακτώματα σώματος , σαπουνάκι , υγρό καθαρισμού χεριών , αφρόλουτρο....ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!


Μου στείλανε λοιπόν , 2 αγαπημένα προιόντα απο τη σειρά Olivia με ελαιόλαδο , ΑΛΛΑ και 3 καινούρια προιόντα απο τη νεα τους σειρά , η οποία είναι επέκταση της σειράς olivia , την Olivia Fusion. Κι εδω είναι που πρέπει να στρέψετε ολη σας την προσοχή!!!!!!!
Τα αρώματα της σειράς αυτής , πραγματικά είναι εξαίσια!
Δεν εχω μυρίσει κάτι πιο φρέσκο και λαχταριστό!!!!!
Η σειρά αυτή , υπάρχει σε 3 μοναδικούς συνδιασμούς αρωμάτων , σε αφρόλουτρα & Body Lotions: Σύκο , Ρόδι καιιιιι Kumquat ! Έχετε ακούσει κατι πιο προτότυπο?????
Για να τα δούμε καλύτερα :


Body Lotion - 300 ml 
Με εκχύλισμα ροδιού , εκχύλισμα ελιάς και ελαιόλαδο! Ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος!
Το εκχύλισμα ροδιού και η βιταμίνη Ε ειναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προσφέρουν !

Πραγματικά είναι ενα απο τα πιο υπέροχα αρώματα που εχω μυρίσει ποτέ μου!
Είναι τοσο γλυκό , ξεχωριστό και απαλό που σου έρχεται να το φας!
Το ξεχωριστό του άρωμα απομακρύνει την ένταση του καθημερινού στρές!
Είναι πραγματικά μοναδικό , θελω να το χρησιμοποιώ συνέχεια!
Ενυδατώνει υπέροχα και το άρωμα του διαρκει πολλές ώρες στην επιδερμίδα!
Ειλικρινά ενα μοναδικό προιόν που αξίζει να το δοκιμάσετε!



Αφρόλουτρο - 300ml
Με εκχύλισμα απο Σύκο και βιταμίνη Ε.
Ιδανικό για μεικτή επιδερμίδα!
Λατρεμέέέένο!!!!!!
Κάνει το μπάνιο μια απόλαυση!
Δημιουργεί πλούσιο μυρωδάτο αφρό , ο οποίος σε επαφή με την επιδερμίδα δημιουργεί μοναδική αισθηση!!!....
Η υπέροχη , ξεχωριστή , μυρωδιά του , μένει για ώρες στο δέρμα και κάνει το μπάνιο να μοσχοβολά για ώρες~~~~
Πραγματικά απολαμβάνω να το χρησιμοποιώ και ειλικρινά αν επρεπε να χρησιμοποιώ 1 μονο αφρόλουτρο για πάντα , θα διάλεγα αυτο!
Πολύ ιδιαίτερο , φρέσκο άρωμα που ξεχωρίζει και βοηθά να χαλαρώσουμε!
Κάνει την επιδερμίδα απίστευτα απαλή , λαμπερή και καθαρή!
Μοναδικό!!!!!


 
 Body Lotion - 300ml
Ιδανικό για ξηρή και ταλαιπωρημένη επιδερμίδα!
Ακόμη ενα Body lotion , ίσως το πιο ιδιαίτερο!
Περιέχει εκχύλισμα Kumquat , τον γνωστό , τοπικό καρπό της Κέρκυρας , που τόσο αγαπώ~!
Το αρωμα του ειναι τόόόσο γλυκο......υπέροχο!
Ενυδατώνει βαθειά την επιδερμίδα , ακόμη και στα πιο ξηρά σημεία , διατηρώντας την απαλή και σφριγηλή!
Το ξεχωριστό του αρωμα αναζωογονεί τις αισθήσεις! Συνήθως το χρησιμοποιώ μετά το πρωινό ντούζ και με βοηθά να ξυπνήσω και να ξεκινήσω τη μέρα μου!

Υπέρτατο!




Τα γαλακτώματα έχουν μια λεπτή , ελαφριά υφή ιδανική για το καλοκαίρι γιατι δεν κολλάει και απλώνεται τέλεια! Παρόλη την λεπτή υφή , ενυδατώνουν υπερ αρκετά και το άρωμα τους κρατάει για ώρες! Τα αγαπώ!
Να τονίσω πως όλα τα προιόντα της εταιρίας Παπουτσάνης δεν περιέχουν Parabens , συνθετικά χρώματα , προπυλενογλυκόλη , σιλικόνες και συστατικά ζωικής προέλευσης!
Όλα τα προιόντα της σειράς Olivia & Olivia Fusion έχουν σαν βάση το ελαιόλαδο και την ελιά γιαυτό είναι τόσο μοναδικά!

 Και πάμε τώρα σε 2 προιόντα απο τη κλασική σειρά Olivia , τα οποία τα εχω δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν και τα εχω λατρέψει και ειδικά το απολεπιστικό σαπουνάκι!

Hand wash - 300ml
Πλούσιο σε εκχυλισμα ελιάς και μαλακτική γλυκερίνη , το συγκεκριμένο σαπουνι για τα χέρια είναι πολύ καλό! Με PH φιλικό προς το δέρμα δεν ξηραίνει και δεν ερεθίζει τα χέρια ακόμη και τα πιο ευαίσθητα! Καθαρίζει απαλά , με ωραίο αφρό και χαρίζει αίσθηση υγιεινής και καθαριότητας!
Βέβαια , το άρωμα του είναι λίγο βαρύ και εντονο , όπως άλλωστε σε όλα τα προιόντα της σειράς Olivia , αλλα αυτό συνβαίνει εξαιτίας της ελιάς και του ελαιόλαδου που περιέχει , οπότε το συγχωρούμε! =) 
Να το δοκιμάσετε!!!!



Καιιιιι , για το τέλος άφησα το λατρεμένο μου απολεπιστικό σαπουνάκι σώματος!
Έχει ως βάση την γλυκερίνη και περιέχει κόκκους απο κουκούτσι ελιάς για απολέπιση και ανανέωση της επιδερμίδας!!!! Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος και φροντίζει σε βάθος το δέρμα αφού είναι πλούσιο σε ελαιόλαδο!!!!! Κόριτσια πραγματικά , είναι το καλύτερο προιόν απολέπισης που εχω χρησιμοποιήσει στο σώμα μου! Θα χαρακτήριζα τους κόκκους αρκετά σκληρούς , χωρις να είναι υπερβολικοί και να τραυματίζουν! Είναι ότι ακριβώς χρειάζεται το σώμα μας για την τέλεια απολέπιση και ανανέωση! Το αγαπώ και χαρηκα απιστευτα οταν το βρήκα μεσα στο κουβαδάκι γιατί το έψαχνα παντόυ εδω στην Κοζάνη και δεν το έβρισκα με ΄τιποτα!!!!!
Να το δοκιμάσετε σίγουρα και είμαι σίγουρη πως θα το αγαπήσετε!!!!!!

Αυτά ήταν τα νεα προιόντα που δοκιμασα απο την αγαπημένη εταιρία Παπουτσάνη!
Ειλικρινά τη θεωρω καταπληκτική εταιρία με υπέροχα προιόντα , πολύ επαγγελματικά και αποτελεσματικά! Και το βασικότερο ? Είναι ολα φυσικά , χωρις βλαβερές ουσίες!
Εμπιστεύομαι την εταιρία και ολα τα προιόντα της για την περιποίηση σώματος , προσώπου και μαλλιών! Αν δεν έχετε δοκιμάσει κάτι , να το κάνετε και θα καταλάβετε τον ενθουσιασμό μου!
Εχω δοκιμάσει πολλά προιόντα απο την εταιρία και εχω σχηματίσει μια σφαιρική άποψη για την καταπληκτική , επαγγελματική δουλειά που κάνει και τα υπέροχα προιόντα που μας προσφέρει!
Μπορείτε να δείτε τη γνώμη μου και για τα υπόλοιπα προιόντα τους ΕΔΩ και ΕΔΩ .

Αυτά απο εμένα!
Ελπίζω να διαβάσατε αυτό το μεγάάάλο review μέχρι το τέλος!
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε ποια προιόντα έχετε δοκιμάσει απο την εταιρία και πως σας φάνηκαν!
Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Θα τα ξανα πούμε σύντομα!
Πολλά φιλιά σε όλους!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ! =)

9 σχόλια:

  1. φαίνονται τουλάχιστον λαχαριστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω τόσοο πολύ να δοκιμάσω το κουμκουάτ!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχω ένα απο ένα περιοδικό που το είχε δώρο, μου άρεσε ή μυρωδιά του αλλά έχω δοκιμάσει και καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. =) οντως , υπάρχουν και προιόντα πολύ πιο ενυδατικά,
      αλλα αγαπώ την ελαφριά υφή τους!

      Διαγραφή
  4. χμμ απο που μπορουμε ν βρουμε τ απροιοντα τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα Hondos Center και σε κάποια Super Markets =)
      Επίσης μπορείς να τα αγοράσεις ευκολα και οικονομικά , online : http://www.beautyaz.gr/el/search?orderby=position&orderway=desc&search_query=olivia+fusion

      Διαγραφή
  5. Πόσο αγαπώ το αφρόλουτρο ρόδι! Τέλειο για να σε ξυπνάει το πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή