Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

~ Empties 11 ~

Hello Girls =) 
Τί κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα το καλοκαίρι σας! 

Μάζεψα και πάλι κάποιες κενές συσκευασίες απο προιόντα που εχω χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους και θα σας γράψω την ολοκληρωμένη μου άποψη γιαυτα!





(Απο δεξία προς αριστερά)

1. Χρησιμοποίησα ακόμη μια συσκευασια απο το αποσμητικό της Nivea Pearl&beauty! Το χρησιμοποιώ χρόνια το συγκεκριμένο και είμαι ευχαριστημένη! Πραγματικά κρατά όμορφη την επιδερμίδα της μασχάλης , μυρίζει όμορφα , είναι απαλό και αποτελεσματικό με τις οσμές!
 
2. Gel καθαρισμού απο την αγαπημένη Bioten με κυδωνι. Είναι μια καλή οικονομική λύση. Καθαρίζει αρκετά καλα και μυρίζει όμορφα! Δεν ειναι κάτι το ιδιαίτερο αλλα αποτελεί μια καλή οικονομική επιλογή!

3. Κρέμα προσώπου για ενυδάτωση , για ξηρό δέρμα απο Frezyderm! Λοιπόν , αυτή η κρέμα , και αυτή η εταιρία κάνουν "θαυματα" , Τι εννοώ? Μέχρι πριν 1-2 χρόνια είχα πολύ ξηρή επιδερμίδα , είδικα στη ζώνη Τ . Εμφάνιζα συνεχώς "ξεφλούδισμα" το οποίο έδειχνε άσχημο όταν χρησιμοποιουσα make up . Χρησιμοποιούσα peeling , ενυδατικές διάφορες κλπ αλλά τίποτα. Ωσπού χρησιμοποίησα αυτή την κρέμα και το ζήτημα λύθηκε μια και καλή! Μπορεί να σας φαίνεται παράλογο αλλά ετσι έγινε! Απο τότε το δερμα μου έγινε μεικτό και δεν εχω εμφανίσει ξανά ξηρότητα παρόλο που σταμάτησα να χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα.! Πραγματικά φοβερή δουλειά , δεν εχω λόγια! Να τη δοκιμάσετε!!!

4. Ενα αποσμητικό απο τη Nivea , που έχει βγεί προσφατα στην αγορά , το Talc sensation. Πραγματικά ενθουσιάστηκα! Οτι καλύτερο εχω χρησιμοποιήσει για τον ιδρωτα!!! Κρατάει στεγνή την επιδερμίδα πολλές ώρες!!! Μυρίζει όμορφα και διακριτικά ! Το εχω ηδη ξανα αγοράσει! Ειναι πολύ αποτελεσματικό!!!

5. Τελείωσα μια μάσκαρα απο την Avon την Super enchant . Εμεινα πολυ ευχαριστημενη! Εχει κλασσικό τριχινο βουρτσάκι , σε ενα περίεργο σχήμα κλεψύδρας! Προσφέρει ογκο και μηκος και αρκετά μαυρο χρώμα!

6. Τελείωσα και 2 μηχανικά μολύβια χειλιών απο τη Glamorous , την αποχρωση 12 & 17 =) Απο τα πιο ωραία μολύβια χειλιών που εχω δοκιμάσει. Μεγάλη διαρκεια , τέλεια απόδοση! Ειδικά η απόχρωση 12 , είναι ενα υπέροχο nude -ροζ που δυστυχως δεν κατάφερα να βρω παρόμοιο!
7. Αφρίζον gel καθαρισμού απο τη Garnier , με εκχύλισμα σταφυλιού. Αρκετά καλό , δεν τρελάθηκα κιολας! Μυρίζει ωραία και καθαρίζει καλά , αλλά μετα τη χρηση "τραβάει" αρκετά!

8. Αγαπημένο ροδόνερο απο τη Farcom! Χρησιμοποιώ ροδόνερο μετά απο το ντεμακιγιάζ αλλά και κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ αντι για τονωτική λοσιον! Βοηθά την επιδερμίδα μου να "ηρεμίσει"¨, μειώνει τις κοκκινίλες και δροσίζει! Παράλληλα ενυδατώνει και μοσχοβολάει! Το συγκεκριμένο είναι πολυ καλό , μυρίζει απαλά και μου αρεσε πολυ!

9. Ενα υ-πε-ρο-χο σαμπουάν απο Schwarzkopf για ξηρά μαλλιά ! ΔΕΝ περίμενα να ειναι τοσο καλό! Ειναι απο την οικονομικη σειρά της εταιριας αλλα πραγματικά είναι πολυ καλύτερο απο κάποια αλλα που κοστίζουν 4-5 ευρω! Περιέχει shea butter και καρύδα και μυρίζει μοναδικά! Αφήνει τα μαλλιά υπέροχα και χρήση με τη χρηση βελτιώνει την υφή τους!! Συντομα θα κανω ενα ποστ με προιόντα που εχω βρει , που πραγματικα βοηθησαν τα ταλαιπωρημενα μαλλιά μου , και θα σας πω περισσότερα!

10. Τελος , τελείωσα το καθαριστικό προσώπου απο την αγαπημένη Apivita ! Περιέχει πρόπολη και κίτρο και μοσχοβολά! Κάνει πολύ καλή δουλειά , καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα και δεν ξηραίνει καθόλου!!!! Με βοηθησε πολυ με κάποια σπυράκια και το αγαπώ!

Αυτα απο μένα κορίτσια μου!
Περιμένω τα σχόλια σας!
Σύντομα θα έρθει review Παπουτσάνης , και post για τα προιόντα
που βοήθησαν τα μαλλιά μου!
Αν έχετε κάποια αλλη πρόταση , περιμένω με χαρά! 
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

3 σχόλια:

  1. αυτο το καθαριστικο με την προπολη και το κιτρο θελω να το δοκιμασω..εχω ακουσει τα καλυτερα..ειχα παρει αυτο με τη λεβαντα και δε με ενθουσιασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά? Εγω πάλι εχω διαβάσει ακόμη καλύτερα σχόλια γιαυτο με τη
      λεβάντα και θελω πολυ να το δοκιμάσω! Γιατι δεν σε ενθουσίασε?

      Διαγραφή
  2. Από όσα αποσμητικά έχω δοκιμάσει αυτά της Nivea είναι τα μόνα που με έχουν βολέψει μέχρι στιγμής! αν και μου άρεσαν περισσότερο αυτά που είχε σε μορφή στικ, δυστυχώς τα κατάργησαν! :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή