Σάββατο 17 Μαΐου 2014

~ Review Femme Fatale ~

Hello Girls! :)
Είμαι σήμερα κοντά σας , με ακόμη ενα review για κάποια απο τα προιόντα της αγαπημένης εταιρίας Femme Fatale!

Πριν καιρό , η εταιρία μου έστειλε 3 προιόντα για δοκιμή και τους ευχαριστω & πάλι!

Η  Femme-Fatale διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα απο το οποίο μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ευκολα και γρήγορα~
Για όσες δεν γνωρίζετε για τη συγκεκριμένη εταιρία διαβάστε παρακάτω τι λένε οι ίδιοι στο site της εταιρίας : www.femme-fatale.gr

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα τους μπορείτε να βρείτε τεράστια ποικιλία προιόντων
πολύ εύκολα , χάρη στην όμορφη και πρακτική σχεδίαση της ιστοσελίδας!
Προσωπικά ενθουσιάστηκα γιατί διαθέτουν τεράστια ποικιλία προιόντων
όπως:

Η εταιρία Femme-Fatale εισάγει στην ελληνική αγορά
πολύ καλες μάρκες προιόντων που γενικά δεν είναι γνωστες στην Ελλάδα , κακως κατα τη γνώμη
μου καθως είναι εταιρίες με υπέροχα προιόντα!
Κάποιες απο αυτές είναι:  Hipertin / Ing / Kueshi / Keyra 
Οι 2 πρώτες εχουν επαγγελματικά προιόντα κομμωτηρίου , η Kueshi 
(απο την οποία θελω να δοκιμάσω αρκετα προιόντα) έχει προιόντα περιποίησης προσώπου
και τελος η Keyra λανσάρει προιόντα περιποίησης μαλλιών!
 Αυτή τη φορά μου στείλανε να δοκιμάσω 3 προιόντα,
μια κρέμα χεριών , μια μάσκα προσώπου και ενα Leave-in σπρέυ μαλλιών!
Για πάμε να δούμε το κάθε προιόν αναλυτικά , καθώς και την γνώμη μου για το καθένα:

Kueshi Τονωτική Μάσκα Σοκολάτας σε Σκόνη 20gr ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΣΟΚΟΛΑΤΑ? Αυτό ακριβώς είπα αμέσως μόλις έπιασα το προιόν στα χέρια μου , και κατευθείαν το άνοιξα για να το μυρίσω! ...... :O Νομίζω δεν χρειάζεται να σας πω....υπέροχη μυρωδιά!!!
Μυρίζει ακριβώς σαν κακάο σε σκόνη Nesquik!
Να σας πω οτι τη συγκεκριμένη μάσκα την αναμιγνυεις με νερό , μέχρι να γίνει μια πάστα και την απλώνεις σε στεγνό πρόσωπο!
Αφήστε την να δράσει για 10-15 λεπτά και αφού στεγνώσει αφαιρέστε την προσεκτικά τραβώντας από τον λαιμό προς τα επάνω. Αφαιρέστε τυχόν υπολείμματα με άφθονο νερό.
Εγω προσωπικά , δεν την ετοιμάζω με νερό αλλά με ροδόνερο και λίγο αμυγδαλέλαιο...!
Ο συνδιασμός σοκολάτας-τριαντάφυλλου είναι φοβερός!
Είναι ενα άριστο προιόν ,  με πολύ καλα αποτελέσματα!
Αφήνει την επιδερμίδα απαλή , καθαρή και ενυδατωμένη! 
Η εταιρία ισχυρίζεται πως Η συσκευασία αρκεί για τουλάχιστον 2 εφαρμογές.
Εγω διαφωνώ. Πιστευω πως διαρκεί περισσότερο :)  
Περιέχει πολυφαινόλες και Βιταμίνη Α, δύο πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν την γήρανση.
Προσωπικά απολαμβάνω παρα πολυ να τη χρησιμοποιώ γιατι μοσχοβολάει και αφήνει το δέρμα μου λαμπερό!!!!  Δεν περιέχει parabens & φυσικά δεν δοκιμάζεται σε ζώα!


ING 10 in 1 Σπρέι Πολλαπλής Δράσης 250ml 

Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Λοιπόν. Σας δίνω 5 λεπτά να διαβάσετε την φωτό στα δεξιά...................

Εντάξει? 
Τί έχετε να πείτε? "ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΙΟΝ?"
Αυτο τουλάχιστον είπα εγω όταν διάβασα την ετικέτα του προιόντος.....
Ίσως κάποια απο εσας σκεφτεί : " ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ !"
Δεν θα σας πω ψέματα...κι εγω στη  αρχή έτσι σκέφτηκα.........αλλά θέλω να σας πω οτι
το προιόν αυτό πραγματοποιεί τουλάχιστον τα 7 στα 10  που υπόσχεται! :)
Έχει τη μορφή κρέμας , η συσκευασία του είναι spray και το προιόν βγαίνει σαν ενα παχύρευστο
spray για να καταλαβετε! Μυρίζει υπέροχα!!!
Αυτά που παρατήρησα εγω , να προσφέρει στα μαλλιά μου είναι:
  1. Αποτρέπει το φριζάρισμα! Το χρησιμοποιώ 3-4 φορές την εβδομάδα , σε νωπά μαλλιά και με βοηθά πολύ στον σχηματισμό της μπούκλας μου , αποτρεποντας το φριζάρισμα τους!
  2. Το χρησιμοποιώ όμως και ανάμεσα στα λουσίματα , για να διώξω την ξηρότητα των μαλλιών μου , και κάνει τις άκρες απαλές και ενυδατωμενες!
  3. Φυσικά κάνει τα μαλλιά λαμπερά και μυρωδάτα!!!! :)
  4. Είναι επίσης πολύ πολύ καλό στη δημιουργία σώματος! Προσωπικά ζωντανεύει τις μπούκλες μου και χαρίζει "κίνηση" στα μαλλια μου αναμεσα στα λουσίματα!
  5. Ενα ακόμη θετικό , πως προστατευει τα μαλλιά απο τη θερμότητα!
  6. Μετά απο κάθε χρήση προσφέρει θρέψη στην τρίχα , κάνοντας τα μαλλιά πολύ απαλά!
  7. Περιέχει φίλτρα UV , τα οποία προστατεύουν τα μαλλιά μας απο τον ήλιο , την γύρανση και τις επιδράσεις του περιβάλλοντος!
 Κατα τη γνώμη μου είναι ενα καλο και πολύ πρακτικο προιον!
Προσωπικά λατρεύω να χρησιμοποιώ τέτοιου είδους προιόντα στα μαλλιά μου!



ING Κρέμα Χεριών 100ml Μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ

Κρεμούλα για τα χέρια...με υπέροχο άρωμα γιασεμί :)
Με ενυδατικές και απαλυντικές ιδιότητες, διατηρεί την σφριγηλότατα και την ελαστικότητα του δέρματος. Μου αρέσει γιατι δεν ειναι λιπαρή αλλά είναι σούπερ ενυδατική και μυρίζει πανέμορφα! Διαρκεί αρκετά και δεν κολλάει!
Ειδικά η μητέρα μου την έχει λατρέψει , γιατί την βοηθησε πολύ με
την αρκετη ξηρότητα των χεριών της , απο τη χλωρίνη , τα καθαριστικά , το πλύσιμο πιάτων και γενικα απο τις δουλειές του σπιτιου!
Πολύ καλό προιόν , και μια μικρή ποσότητα αρκεί :) 
Τη χρησιμοποιώ καθε βραδυ πριν τον υπνο και το πρωί ξυπνάω
με χέρια απαλά και φουλ ενυδατωμένα!!!!

Αυτά λοιπόν ήταν τα πραγματάκια που δοκίμασα!
Εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη απο όλα!
Αξίζουν πραγματικά τη δοκιμή , για να καταλάβετε και μονες ποσο καλα είναι!

Σας χαιρετώ & σας φιλω!
Να έχετε ενα υπέροχο Σαββατο <3
Φιλάκια!!!!!!
***Η παραπάνω απόψεις είναι καθαρά προσωπικές.
Σε καμία περίπτωση η εταιρία δεν μου 'εχει ζήτησει να μιλήσω μόνο θετικα
για τα προιόντα. Η γνώμη μου είναι προσωπική και δεν επηρεάστηκε επειδή
ελαβα αυτά τα προιόντα δωρέαν.
Δεν πρόκειται για διαφήμιση , αλλά για προσωπική γνώμη.
Ευχαριστώ.

2 σχόλια:

  1. Τόσο καλό αυτό το προιόν για τα μαλλιά που τα κάνει όλα??αχχαχα!!
    Πρέπει να το δοκιμάσω!!!
    Φιλάκιαααααα....υγ,.τέλειο το νεο σου layout!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι καλοοοο!
    Αξίζει!!!! :)
    Αληθεια , σου άρεσε η αλλαγή???
    Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή