Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Kiten Beauty Opthalmocosmetics by Healthy Scoop GIVEAWAY!!!! (CLOSED)


Καλησπερίζω την όμορφη παρέα μου! Τί κάνετε εσεις?? Πηγατε διακοπές??? Τί εχω για εσας σήμερα ??? Καινούριο Giveaway!!!!!!!! Χαρίζουμε λοιπον σε 10 τυχερούς απο ενα πακετάκι με  φιαλίδια απο τα υπέροχα δάκρια ομορφιάς!!!!! Τί ειναι ομως ακριβως αυτα τα δάκρυα????
Τα μάτια ταλαιπωρούνται και αφυδατώνονται ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες με αποτέλεσμα να δείχνουν, κόκκινα, κουρασμένα και να τα νοιώθουμε βαριά. Ο ήλιος, η άμμος και η θάλασσα τα καταπονούν χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Γιατί? Γιατί θέλουν και αυτά την οφθαλμοκαλλυντική περιποίησή τους. Τα Δάκρυα Ομορφιάς Kiten Beauty αποτελούν ένα καλλυντικό οφθαλμικό διάλυμα, που βασίζεται στο  συνδυασμό ωφέλιμων ενυδατικών και αντιοξειδωτικών συστατικών. Συνιστούν μία φόρμουλα νεότητας των ματιών, καθώς η δράση τους αφορά στην ενίσχυση των φυσικών οφθαλμικών λειτουργιών, με στόχο τη διατήρηση της υγείας των ματιών και της νεανικότητάς τους.
Πρόκειται για οφθαλμοκαλλυντικές σταγόνες ματιών, που  περιέχουν ένα σύνολο ενυδατικών και προστατευτικών στοιχείων , μεταξύ των οποίων και το  μοναδικό υαλουρονικό οξύ, που αλληλεπιδρά με τη φυσική βλεννογόνο στοιβάδα του δακρυϊκού φιλμ και δημιουργεί ένα τεχνολογικά αναπτυγμένο σύστημα, το οποίο διατηρεί την υγρασία και άλλους απαλυντικούς παράγοντες στην επιφάνεια του ματιού. Έτσι, εξασφαλίζουμε την οφθαλμική μας  υγεία , αλλά και ένα σαγηνευτικό, υγιές βλέμμα.
Ο τρόπος δράσης τους παρέχει, ακόμη, και προληπτική  μέριμνα, καθώς απομακρύνει τις πιθανότητες εμφάνισης οφθαλμικών παθήσεων και μάλιστα, απευθύνεται σε όλους μας, αφού τα περιβαλλοντικά, κυρίως, ζητήματα αφορούν τους πάντες!  Έτσι, με τα Δάκρυα Ομορφιάς, έχουμε όλοι τη δυνατότητα ενυδάτωσης, προστασίας και προφύλαξης των ματιών μας, και επιπλέον, συμβάλλουμε στην παράταση της νεανικότητάς τους και στην καταπολέμηση των παραγόντων γήρανσής τους.  
Κερδίστε και περιποιηθείτε τα καθημερινά όπως τους αξίζουν!

Θελω να σας πω, πως εγω τα εχω χρησιμοποιήσει και εχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη! Εχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα! Με βοηθησαν ιδιαίτερα μετα απο την καθημερινή χρηση φακων επαφης , και δεν ενιωθα πλεον τα ματια μου κουρασμένα , να τσούζουν και να δακρίζουν! Και το πιο σημαντικό??? Μειωνουν αισθητά τις άσχημες κοκκινες γραμμές που εμφανίζουν τα ταλαιπωρημένα μάτια!!! Είναι κατάλληλα για πριν το μακιγιάζ γιατι ενυδατώνουν τα ματια , τα ξεκουραζουν και τα προετοιμάζουν για ενα τέλειο μακιγιαζ...αλλα είναι κατάλληλα και για χρήση μετα το ντεμακιγιάζ γιατί παρέχουν στα μάτια την απαραίτητη ενυδάτωση που εχουν ανάγκη στο τελος της ημέρας! Μπορέιτε βέβαια να τα χρησιμοποιήσετε οποιαδηποτε στιγμη της ημερας αναλογα με τις ανάγκες σας!



a Rafflecopter giveaway





 Ο διαγωνισμός θα λήξει 30 Αυγούστου!!!
Ευχομαι σε όλους καλη επιτυχία!!!!
Τα λεμε σύντομα!!!!
Πολλα φιλιά!!!!


















20 σχόλια:

  1. Ωραίο δώρο μας κάνεις!!αγαπημένα όλα τα reviews προϊόντων!
    GFC-FB-bloglovin:Domniki Sarri
    Twitter:DomnikiSarri
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ματάκια μου εμένα σίγουρα ταλαιπωρούνται και αφυδατώνονται και δυστυχώς αυτό το βλέπω και το νιώθω! Τόσες ώρες στον Η/Υ και τόσο γράψιμο...... Θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω! Μπορούμε να μάθουμε τιμούλα, σε περίπτωση που δεν κερδίσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!!
    GFC: RenataD
    FB: Renata Love Paul
    Twitter: @RenataLovePaul
    Bloglovin: Renata Dim
    E-mail: dj_renata@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο δώρο
    Gfc Hara
    Fb,bloglovin Haroula Pantelaki
    https://www.facebook.com/hara.pantelaki/posts/674963152517689
    Hara_pantelaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο δώρο! μου αρέσουν όλα τα reviews προϊόντων!
    GFC: Xristina Combra
    FB-bloglovin: Χριστίνα Τιτίνα
    Twitter: @XristinaVouzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστουμεεεε
    gfc -fb -blogovin
    magdalene volonaki
    twitter @magdalene_13
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστούμε!! Αγαπημένα μου είναι τα reviews και αυτό που μου άρεσε πολύ είναι το Bioten review με τον εντατικό ορό κατα της κυτταρίτιδας
    gfc:Σταυρούλα
    fb: Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    twitter:@stavroula_douv
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ante kali mas epitixia!!

    email : pennoula94@hotmail.gr
    fb: https://www.facebook.com/Beautywithpeny
    gfc: Penny Tsiavou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστούμε πολύ..;)...αγαπημένο review το προιον ΒΒ της Maybeline

    gfc: EUA BRAUN
    fb: Lydia Anastasiadou
    bloglovin; Lydia Anastasiadou
    email: eua_braun@yahoo.gr
    https://www.facebook.com/lydia.anastasiadou/posts/10151581212681270

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο δώρο! Μου άρεσαν τα πρόσφατα αγαπημένα σου, γιατί 1)η κρέμα της sunsilk είναι και δικό μου αγαπημένο -και να ξέρεις πως και η πορτοκαλί συσκευασία είναι επίσης πολύ καλή - και 2)λατρεύω το τσάι και μου αρέσει που περιλαμβάνεται σε μια τέτοια ανάρτηση! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    Twitter: @The_Morbid_Girl
    bloglovin: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. like

    gfc, fb, bloglovin: Thanos Anestis
    email: than.anestis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. gfc, fb: Katrin Anastasiadou
    bloglonvin: katast
    email: anastasiadoukatrin@gmail.com

    είμαι νέο μέλος....μόλις άρχισα να σε παρακολουθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. marilou_kat(at)hotmail(dot)com
    fb Marilena Kat
    twit. MarilouKat

    αγαπημενη αναρτηση Milk of Magnesia - Γάλα Μαγνησίας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραίο δωράκιιιιι :) :) :)

    gfc: welcome beauty with effie
    fb: Έφη Αργείτη
    twitter: Efou_5
    email: efi_5555@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gfc blublu
    fb Georgia Karantani
    twitter sissy899
    katnatasha(at)gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. emai - nantia38@hotmail.com
    Όνομα σε facebook - Nandia Perdiki
    Όνομα σε twitter - @autocadthess
    Αγαπημένη ανάρτηση - Preferiti di Giugno / Favoritos de junio ή αλλιώς αγαπημένα Ιουνίου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τις σταγόνες γιατί τις χρειάζονται τα μάτια μου!
    email xararam@gmail.com
    fb Xara Rabiadou
    bloglovin rabiadou (xara)
    Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση για τα biomaris products review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. είμαι αλλεργική οπότε είναι το τέλειο δώρο!!!
    email smpyrrr@yahoo.gr
    fb Simona Dotsika
    bloglovin Simona Dotsika
    gfc smpyrrr
    twitter @smpyrrr
    εμένα μου αρέσει αυτή η ανάρτησή σου γιατί όπως σου είπα είμαι αλλεργική και ψάχνω πάντα τέτοια προιόντα για τα μάτια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. twitter CharaGreece, fb Xara Para
    gfc charoula
    mail happy_xara@yahoo.gr
    μου αρέσουν όλες οι κριτικές προϊόντων που έγραψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή