Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

~Summer Wishlist Part 1~

Hello ~ Hello <3 Όλα καλά??? όπως σας είπα και στη σελίδα μου στο facebook , εχω εξεταστική και γιαυτό δεν κάνω αναρτήσεις τελευταία, και γενικά δεν είμαι παρόν! Συγγνώμη γιαυτο, στις 21 τελειώνω και θα είμαι πάλι εδω για εσας!!!! Σήμερα θα κάνω ενα γρήγορο post με προιόντα που θα ήθελα να αποκτήσω για το καλοκαίρι! Πάμε να τα δούμε!!!
1] Lip stains απο τα Sephora! Υπέροχα χρώματα , απόδοση και διάρκεια! Θα ηθελα να δοκιμάσω οπωσδήποτε κι εγω κάποια απο αυτα!!!
2] Το καινούριο "διαφορετικο" προιον απο τη Nivea! Είναι μια ενυδατική για το ντούζ. Τί σημαίνει αυτό?? Τη χρησιμοποιούμε μέσα στο ντουζ , σε βρεγμένη επιδερμίδα και τη ξεπλένουμε(!) και αφήνει την επιδερμίδα μας ενυδατωμένη, χωρίς να κολλάει! Ενδιαφέρον έτσι?
3] Μυωδάτο Hawaiian tropic after sun lotion! Πραγματικά λατρευω αυτη την εταιρία! Μυρίζει καλοκαίρι!
4] Λαδάκι σώματος σοκολάτα απο The body shop!!! Δεν υπάρχουν λόγια για τις μυρωδιές των The body shop!
5] Garnier Miraculous oil για τα μαλλία! Μου φάνηκε πολυ ενδιαφέρον προιόν απο αυτα που εχω ακούσει απο άλλες κοπέλες και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω κι εγω!
6] Αμυγδαλέλαιο! Μοναδικό προιόν , χρήσιμό για πολλά πράγματα!!
7] Αντιλιακό απο Hawaiian Tropic! όπως είπα, τέλεια μυρωδια΄!!!
8] Παλέτα σκιών απο τη MUA Cosmetics 
9] Body butter απο The body shop με άρωμα ροδάκινο! Μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη μυρωδιά για το καλοκαιράκι!!!!!
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΟΥ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:

5 σχόλια:

  1. Το after sun από Hawaiian tropic θέλω κι εγώ να το δοκιμάσω! Το Miraculous Oil από την Garnier μου αρέσει πολύ!Το body butter ροδάκινο δε θα το βρεις γιατί ήταν περιορισμένης κυκλοφορίας δυστυχώς αλλά μύρισε το mango, απλά υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω για το σχόλιο και για την πληροφορία!
      Ελπίζω να μου αρέσει το μάνγκο!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  2. To antiliako Hawaiian Tropic to exw kai einai teleiooooo!!enudatwnei apisteuta..kalutera kai apo enudatiki!!
    kai to body butter peach...axxx...teleio!!!!!!!einai oti kalutero exw murisei se rodakino!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aaa episis exw tin paleta MUA!!na tin pareis...einai teleia!! :D
      ps eimai i vicky apo to beauty and the food beast..!

      Διαγραφή
    2. σοβαρα? αλλος ενας λόγος να το αποκτήσω αφου ενυδατωνει κιολας ;)
      Μου αρέσει πολυ το ιστολογιο σου! <3 θα τα λέμε

      Διαγραφή