Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

May Favorites ^_^

 Hello Girls & Boys <3 Πώς είστε? Όλα καλα? Παρατήρησα οτι σας άρεσε ιδιαίτερα ο διαγωνισμός με τα προιόντα απο την εταιρία Παπουτσάνης και χαίρομαι ιδιαίτερα που δείχνετε τόσο ενδιαφέρον για τα προιόντα αυτης της *ελληνικής* εταιρίας!

Αγαπημένα του μήνα Μαίου εχω σήμερα για εσας! Πάμε να δούμε αναλυτικά ποιά προιόντα χρησιμοποίησα ιδιαίτερα τον μήνα Μάιο????


 1} Σαμπουάν απο τη Wella για λάμψη! Λοιπόν...σας το λέω ειλικρινά...κάνει απίστευτη δουλειά! Αρχικά το χρησιμοποιούσε μόνο η μητέρα μου γιατί εγω χρησιμοποιούσα ενα απο την Aussie , και τα μαλλιά της ηταν εκπληκτικά λαμπερά...και σκέφτηκα οτι αξίζει μια δοκιμή και δεν το μετάνιωσα! Χωρίς υπερβολή τα μαλλιά αντανακλούν φως όπως ακριβώς γράφει στη συσκευασία, είναι τόσο λαμπερά...και δείχνουν υγιή! Και κάτι αλλο...δείνει απίστευτο όγκο...μετά απο κάθε λούσιμο οι μπούκλες μου ηταν λαμπερές και τα μαλλιά μου είχαν εναν τέλειο όγκο τον οποίο δεν μπορείς να πετύχεις ουτε με την καλύτερη λάκ! Αλήθεια θεωρώ πως κάνει επαγγελματική δουλειά το συγκεκριμένο σαμπουάν ... και κοστίζει μόλις 4 ευρω τα 500 ml (!) Ελπίζω να το δοκιμάσετε για να μου πείτε και τις δικές σας εντυπώσεις!!!!




2} Spray σώματος απο την εταιρία Azade με άρωμα ζάχαρη-βανίλια! Θυμάστε που σας είχα πει οτι το άρωμα του δεν κρατάει καθόλου...??? Ειλικρινά το παίρνω πίσω και ζητώ συγγνώμη απο την εταιρία :P Απο τη στιγμή που άρχισα να το χρησιμοποιώ εχω λάβει αρκετά κοπλιμέντα και αρκετές ερωτήσεις για το ποιό άρωμα φοράω! Όπως καταλαβαίνετε μπορεί εγω να μην το μυριζα πάνω μου, αλλα το μύριζαν οι άλλοι κι αυτο ειναι το ζητούμενο πιστεύω! Ηδη το εχω φτάσει μέχρι τη μέση! Είναι απόλυτα καλοκαιρινό! Το αγαπώ!!! Κοστος περίπου 7 ευρώ τα 200ml !









3} Σειρά έχουνε 2 προιόντα της Avon απο τη σειρά planet spa! Το ενα Είναι μια μάσκα προσώπου λείανσης της επιδερμίδας με Γιαπωνέζικο σάκε* και ρύζι και το άλλο είναι ενα γαλάκτωμα καθαρισμού με λάδι μεσογειακής ελιάς και άνθη πορτοκαλιάς. Και τα 2 είναι πολύ καλά προιόντα κα μυρίζουν όμορφα!!!!!!!!!!!! Η μάσκα αφαιρείται σαν φίλμ και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και καθαρή!!!













4} Κρέμα σώματος απο τα Mastic Spa με μαστίχα και κρασί! ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΥΡΩΔΙΑΑΑΑ Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!! Απο τις καλύτερες μυρωδιές! Εχει λεπτή μη παχύρευστη υφή η οποία βοηθάει την κρέμα να απλώνεται εύκολα ! Αυτο που με κάνει να την αγαπώ ιδιαίτερα είναι το γεγονος οτι το άρωμα της διαρκεί αρκετά πάνω στην επιδερμίδα! Σ'εμενα κρατάει 3 ώρες περίπου! Εχει βεβαια ενα αρνητικό το οποίο δεν είναι άλλο απο την τιμή της...αλλα όπως και να το κάνουμε είναι μια πολυ καλή κρέμα!











5} Τον μήνα Μάιο , που η ζέστη αρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία της θυμήθηκα πόσο μισώ τη λιπαρότητα στο πρόσωπο μου και ταυτόχρονα πόσο πολύ αγαπώ τη συγκεκριμένη πούδρα της Essence! Κάνει πολύ καλή δουλειά και κρατάει τη λιπαρότητα μακριά για αρκετές ωρες!








 6} Παλέτα με 12 αποχρώσεις απο τη Glamorous! Δεν θα πω πολλά...ωραία ανοιξιάτικα χρώματα για κάθε στιγμή απο το πρωί ως το βράδυ! Πολύ καλή απόδοση και εξαιρετική τιμη! Με βόλεψε ιδιαίτερα!









7} Βάση για σκιά απο την αγαπημένη Essence! Αρκετα καλό προιον...καθόλου λιπαρό , βοηθάει τη σκιά να μείνει στη θέση της αρκετές ωρες! Νομίζω είναι ενα χρήσιμο προιον ειδικά για αυτή την εποχή που οπως είπα, η ζέστη αρχίζει να γίνεται αισθητή!















8} Αντιλιακή κρέμα προσώπου απο τη Bepanthol με δείκτη προστασίας 30! Απαραίτητο προιόν για κάθε νεσεσερ! Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλη, είναι αδιάβροχη, ελάχιστα λιπαρή και προστατεύει την ευαίσθητη επιδερμίδα ενω παράλληλα την ενυδατώνει! Κλασικό προιόν με τη εγγύηση του φαρμακείου! ;)













9} Για το τέλος, 2 μολυβάκια για τα χείλη απο τη Glamorous στις αποχρώσεις 12 και 17! Είναι μηχανικά, δεν χρειάζονται ξύσιμο, είναι μαλάκα, εχουν καλή απόδοση και δεν ξηραίνουν τα χείλη! Εγω τα αγαπώ ιδιαίτερα και ψάχνω κι άλλες αποχρώσεις !








Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα προιόντα για τον μήνα Μάιο! Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? Ποιό θα θέλατε να δοκιμάσετε>? Θα χαρω πολύ να μου γράψετε και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα για τον περασμένο μήνα κάτω στα σχόλια ή αν έχετε κάνει σχετικό post βάλτε μου το link!
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την ανάρτηση μου! Θα τα πόμε σύντομα! Μην ξεχνάτε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μου ΕΔΩ ! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:


 (*Το sake παρασκευάζεται από τέσσερα βασικά συστατικά: νερό, ρύζι, μύκητες koji και μαγιά. Είναι ένα διαυγές ποτό με 15% περιεκτικότητα σε αλκοόλ.Το 80% του sake αποτελείται από νερό. Γι' αυτό και τα ιαπωνικά οινοποιεία κατασκευάζονταν παραδοσιακά κοντά σε υδάτινες πηγές. Η παραγωγή του sake αρχίζει με το γυάλισμα του ρυζιού. Αμέσως μετά πλένεται, ενυδατώνεται και βράζεται στον ατμό. Στο μείγμα προστίθεται το koji, ένας μύκητας παρόμοιος με εκείνον που χρησιμοποιείται στην παραγωγή του μπλε γαλλικού τυριού, ο οποίος μετατρέπει το άμυλο σε γλυκόζη. Μόλις προστεθούν οι ζύμες, ξεκινάει η διαδικασία της ζύμωσης, η οποία διαρκεί από 18 έως 30 ημέρες.
Κατά τη διάρκεια της ζύμωσης προοτίθενται σε τακτά χρονικά διαστήματα νερό, ρύζι και koji. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ακολουθούν η συμπίεση και η παστερίωση του μείγματος. Το sake υψηλής ποιότητας αφήνεται να ωριμάσει όπως το κρασί.)

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία προϊόντα!Σαμπουάν wella είχε κι η αδερφή μου(όχι για λάμψη,αλλά δεν θυμάμαι για τι),το είχα δοκιμάσει κι εγώ κι είναι όντως εξαιρετικά!Το σπρέι σώματος μπορεί να το τσακώσω αφού τελικά κρατάει..Ωραίο ποστ! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά εγώ έχω το Wella για όγκο και είναι πραγματικά πάρα πολύ καλό!!έχουν ήδη όγκο τα μαλλιά μου αλλά είναι βαριά και πέφτουν!όμως αυτό κάνει δουλειά!!!Θέλω να πάρω και το Repair!!
    Τα υπόλοιπα δεν τα χω δοκιμάσει!έχω ψεκάσει λίγο από το σπρέυ σώματος από το μαγαζί!(χεχε) αλλά επίσης μου φάνηκε ότι δεν κράτησε!
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα δοκιμάζω το repair...σαν πρώτη επαφή μου φάνηκε καλό (οχι τόσο καλό όσο το shine) αλλα θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και θα σας πώ εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  3. Αν δεν κάνω λάθος το άρωμα που δεν μυρίζεις εσύ είναι και αυτό που σου πάει, ταιριάζει με τη χημεία του σώματος σου! Στα μολυβάκια έχω το λευκό και δεν ήταν πολύ οκ, σε χρώμα που έχω δει σε φίλες ήταν πραγματικά τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. geia sou!!! Ti omorfo blog, sigxaritiria!! maresei poli! :)
    episis,poli orea epilogi proiontwn ( to wella ine theiko!)
    se akoloutho ennoeitai! elpizo na peraseis kai apo mena kapia stigmi!
    filia polaa!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Δημητρα!Σου εχω δωσει βραβειακι!Περνα μια βολτα απο το blog μου!
    http://alexasbeautycorner2.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα προϊόντα! Τη μάσκα από την AVON την είχα δοκιμάσει παλιά και μου άρεσε!
    Έχεις βραβειάκι από μένα εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2013/06/one-lovely-blog-award-no2.html :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πειράζει που εγώ ενθουσιαστηκα με τις φωτογραφιες σου και το κονσεπτ και όχι τόσο στα προϊόντα???ΧΕΧΕ ο καθένας με το χουι του!!! Φανταστικές φωτογραφίες τόσο ανοιξιάτικες!!! Εϋγε!!! Και τα προιόντα όμως υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή