Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Autumn's Wishlist! (Part 2)

Γειά σας κοριτσάκια μου!
Πώς είστε?
Αυτο είναι το Δευτερο μέρος απο τη φθινοπωρινή μου wishlist! 
Ελπίζω να καταφέρω να αποκτήσω εστω κάποια απο τα προιόντα αυτα! 
Πάμε να ξεκινήσουμε! ^_^

-1- Pen eye-liner
Θέλω πολύ να αγοράσω ενα eye-liner σε μορφή στιλό γιατι με βολεύει πιο πολυ στην εφαρμογή απο τα υπόλοιπα πινελάκια! Το συγκεκριμένο της Bourjois άκουσα πως είναι πολύ καλό!
-2- MAC tinted lip conditioner
Αχ αυτα τα μικρούλικα δεν είναι πολύ όμορφα? Θελω οπωσδήποτε να αγοράσω ενα! Ολες οι αποχρώσεις είναι πολυ ωραίες! ^^ Πιστεύω πως είναι ενα πολυ πρακτικό προιόν! Μηπως γνωρίζεται ποσο κοστίζουν? Θα ηθελα πολυ να μου γράψετε την τιμή στα σχόλια! 
-3- Lipsticks from Jordana
Έψαξα αυτα τα κραγιονάκια στο internet και οι αποχρώσεις τους καθώς και η τιμή τους ειναι φανταστικά!! Σκοπεύω να αποκτήσω κάποια χρωματάκια σύντομα! ( Θα τα βρείτε στο www.beautyjoint.com )
-4-  W7 Africa bronzer!
Τo συγκεκριμένο προιόν το εχω ερωτευτέι απο την πρώτη στιγμη που το είδα χωρίς καν να το εχω δοκιμάσει! Πρέπει να το αγοράσω γρήγορα κιόλας! (Θα το βρείτε στο  http://www.eastendcosmetics.co.uk
-5- Vaseline cocoa body lotion
Μυρίζει τέλεια τελεια απλά τελεια!!! Το δοκίμασα σε δείγμα στα Hondos center και μου αρεσε τόσο πολυ! Πολυ ωραία υφή και αρωμα υπέροχο! 
-6- BB cream Garnier oil free matte
Εχω ακουσει τόόόσα πολλα για αυτο το προιον!!! Ολες μιλάτε για αυτη τη BB cream! Γιαυτο λοιπον σκοπεύω να την αγοράσω για να τη δοκιμάσω κι εγω! 
-7- Body mist by body shop 
Μυρίζουν υπέροχα και η μυρωδιά τους κρατάει ''για πάντα''! Πιο ελαφρύ απο ενα άρωμα και πιο δροσερό! Τι άλλο χρειάζεται για το αγοράσει κανείς? ΤΙΠΟΤΑ!!! 
-8- Eye shadow pallete by Glamorous     
Εχω δει αυτές τις παλέτες σε βίντεο της αγαπημένης μου Νατάσας (  http://www.youtube.com/user/littlemissmakeup81?feature=results_main ) να την τσεκάρετε είναι υπέροχη! Ζήλεψα λοιπόν και λεω να αγοράσω κι εγω για να τις δοκιμάσω! 
-9- Syoss heat protector
Πρέπει να το αγοράσω αυτο το προιόν! Πρέπει σας λεω!!! Το χρειάζομαι!!! 

Αυτά είχα να σας πώ!!!
Ελπίζω να σας άρεσε ο post! 
Και πάλι αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα παραπάνω προιόντα 
θέλω να μου πείτε τη γνώμη  σας!!
Σας ευχαριστώ πολυ!
Φιλιά πολλά! 

glitter-graphics.com

2 σχόλια:

  1. υπέροχο και το 2ο part!! αυτή της βαζελίνης την ενυδατική κρέμα να την πάρεις σίγουρα!!! εγώ έχω δοκιμάσει αυτή με τη βρώμη και είναι υπέροχη!! καλές αγορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω! Πρέπει να τη δοκιμάσω! Παντως απο μυρωδιά σκίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή