Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Autumn's wishlist! (part 1)

Hello ομορφες! Τί κάνετε? Αποφάσισα να κάνω αυτο το post για να σας δειξω κάποια απο τα προιόντα που θελω να αγοράσω τώρα που μπαίνει το φθινόπωρο! Ξεκινάμε!
-1- Flat Top Brush
Θέλω εδω και καιρό να αποκτήσω ενα τέτοιο πινέλο! Το θεωρώ πολυ βολικό...και για να απλώνω τη βάση μου αλλα και για ρούζ , bb cream κλπ! 
-2- Cream Blush
Θέλω τόσο πολυυυ να αγοράσω ενα cream blush καθως οσα εχω αγοράσει ως τωρα ειναι σε compact μορφή! Απο οσο ξέρω ... η Maybelline εχει πολύ ωραία cream blushes!
-3- Alien Perfume by Thierry Mugler for Women
Το λατρεύω αυτό το άρωμα! Το αγαπώ πραγματικά! Η μυρωδιά του ειναι απίστευτη , ειδικα για τους φθινοπωρινούς και χειμωνιάτικους μήνες! Είναι φανταστικό! Αρκει μόνο λιγη ποσότητα και διαρκεί μέρες!!!!! Το θέλω!
-4- Bourjois Healthy mix foundation
Εχω αγοράσει πρόσφατα το 123 perfect foundation απο τη Bourjois και επειδη εμεινα πολύ ικανοποιημένη θέλω να δοκιμάσω και αυτο γιατι εχω ακούσει πως ειναι καλο!
-5- The Colossal volume mascara Maybelline
Την είχα αγοράσει ξανα παλαιότερα και ειναι μακράν η καλύτερη μασκαρα που εχω δοκιμάσει! 
-6- Natural silky Compact Powder Seventeen 

Πούδρα νέας τεχνολογίας για τέλεια κάλυψη & προστασία, κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.
  • Σας χαρίζει ένα πρόσωπο ονειρεμένο, με τη φυσικότητα και την προστασία που του αξίζει.
  • Πούδρα σε compact μορφή micronized, για μεταξένια υφή που προσφέρει ματ, βελούδινη όψη
-7- Ενυδατικη Κρέμα ημέρας της Bioten για ξηρή επιδερμίδα
Εχω δοκιμάσει την ενυδατική της Bioten για κανονική/μικτή επιδερμίδα , με κιδώνι και θα ηθελα πολυ να αποκτήσω και αυτη μιας και η αλλη τελειώνει οπου να 'ναι! Ειμαι πολύ ευχαριστημένη!
-8- Bronzing powder Seventeen  
Κυκλοφόρησε πρόσφατα και μου αρεσει πολυ! Εχει πολυ ομορφες αποχρώσεις και θα ήθελα να την αποκτήσω!
-9- Natural matte Silky Blusher Seventeen
Ενα νέο προιον απο τη Seventeen με ματ τελείωμα που υπόσχεται υπεροχο χρωμα, ιδιαίτερη λάμψη και φυσικό αποτέλεσμα. Θα ηθελα να το δοκιμάσω!

Αυτά είναι κάποια απο τα προιόντα που θα ήθελα να αποκτήσω για το φετινό φθινόπωρο! Ελπίζω να σας άρεσαν! Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτα θα ήθελα πολυ να μου πείτε τη γνώμη σας! 
Ευχαριστώ!
Θα τα πουμε σύντομα με νεο post!
kisses!!!



glitter-graphics.com

6 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα προιόντα:)
    Η κρέμα της bioten η ροζ ειναι πολύ καλή!θα την λατρέψεις...εμένα τελιώνει και πρέπει να πάω να ξαναπάρω !Eπίσης και η μάσκαρα της maybeline!Πολύ τέλεια:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ! Σκέφτομαι τωρα που μου τελειώνει η πράσινη η ενυδατική ν πάρω αυτη για να τη δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  2. τι ωραίες οι επιλογές σου!! ωστόσο εντυπωσιάστηκα με τη σκιά στο 8!! φιλάκια και καλό μήνα!!! θα τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ παρα πολύ! ^^ Το προιόν στο νουμερο 8 είναι bronzer ... ωστόσο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ανετα και σαν σκιά! Θα εδινε ενα πολυ ωραίο καφε χρωμα! Εννοειται οτι θα τα λέμε!

      Διαγραφή