Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Review: Προιόντα Παπουτσάνης !!^^


Καλησπέρα κορίτσια μου!!!
ολα καλα??? Οσες με παρακολουθουν στο facebook 
θα είδαν οτι σας ρώτησα ποιο post θέλετε να δείτε πρώτα
το review για τα προιοντα Aussie ή review για τα προιόντα Παπουτσάνης...
αλλα δυστυχώς πηρα μόνο μια απάντηση απο μια κοπέλα που 
μου είπε πως θέλει να δει το review για τα προιοντα Παπουτσάνης,
έτσι λοιπόν θα κάνω αυτο σήμερα! 
Αρχικά λίγα λόγια για την εταιρία:
Η ιστορία ξεκινά το 1870 στο Πλωμάρι της Λέσβου. 
Εκεί ο Δημήτρης Παπουτσάνης ιδρύει το πρώτο ατμοκίνητο εργοστάσιο παραγωγής ελαιολάδου. Η αγάπη του για την σαπωνοποιία και η βαθιά γνώση του για το θαλάσσιο εμπόριο, τον βοηθούν να δημιουργήσει μια ανθηρή επιχείρηση που βασίζεται στο εμπόριο σαπουνιού με λάδι ελιάς, στην ευρύτερη περιοχή.
Το 1913 οι παραγωγικές εγκαταστάσεις μεταφέρονται στον Πειραιά και το 1965 στην κάτω Κηφισιά.  Η αλματώδης εξέλιξη της εταιρείας επισφραγίζεται το 1972 από την είσοδό της στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
Από το 2001 η Παπουτσάνης βρίσκεται στη Ριτσώνα Ευβοίας, στην οποία εγκαινίασε το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της, το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής σαπουνιού στα Βαλκάνια και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Μαζί με αυτό εγκαινιάζεται και μια νέα εποχή εκσυγχρονισμού και δημιουργικής πορείας της εταιρείας. Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες του καταναλωτή δημιουργώντας νέα, πρωτοποριακά προιόντα σε εξαιρετική ποιότητα και ανταγωνιστικές τιμές. "ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ" η Ελληνική Εταιρεία που με τις πρωτοπορίες και τα βραβεία της, συνεχίζει μέχρι σήμερα να φροντίζει για την ενυδάτωση και περιποίηση στο σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά.

Από την συγκεκριμένη εταιρία έχω δοκιμάσει 3 προιόντα!
2 απο αυτα μου τα εχει στείλει η εταιρία και το 3ο το αγόρασα με δικά μου χρήματα! 
Για πάμε να δούμε την άποψη μου γιαυτα:
 1)Σαπούνι προσώπου απο την σειρά
Olivia με ελαιόλαδο, γλυκερίνη
και βιταμίνη Ε! Το συγκεκριμένο
μου το έστειλε αρχικά η εταιρία αλλα το εχω
αγοράσει και ακόμη μια φορά με δικά μου
χρήματα! Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημένη! 
Μυρίζει υπέροχα και καθαρίζει αποτελεσματικά
το μακιγιάζ , απαιτεί βεβαια λίγη παραπάνω 
προσπάθεια για να αφαιρέσει τη μάσκαρα, πολυ
λιγη προσπάθεια όμως! Κάνει πλούσιο αφρό
και αφήνει το δέρμα απαλό και λαμπερό!
Προσφέρει επίσης πολύ καλή ενυδάτωση
εξαιτίας του ελαιόλαδου και της
γλυκερίνης που περιέχει!Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο κοστίζει γιατι εχει περάσει καιρός απο τότε που το αγόρασα!
Οποια απο εσας προτιμάει τέτοιου είδους σαπούνια για ντεμακιγιάζ και καθαρισμό ας το δοκιμάσει γιατι ειναι πολύ καλο και προσφέρει άριστα αποτελέσματα! Αξίζει πραγματικά!!!!!



2) Πράσινο σαπούνι για
το σώμα με παρθένο ελαιόλαδο! Εντάξει...το συγκεκριμένο προιον ηταν για μενα
μια ευχαριστη έκπληξη!!!! Καθως ειναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ πράσινο σαπούνι η εμπειρία ηταν πρωτόγνωρη! Απο την πρώτη κιολας στιγμή που το χρησιμοποίησα
με ενθουσίασε! Κάνει υπέροχο αφρό ο οποιος εχει διάρκεια και ειναι
αρκετά πλούσιος! Εγω βρέχω το σφουγγάρι μου και τρίβω το σαπούνι 
πάνω του για ενα λεπτό! Ο αφρος που δημιουργείται ειναι τέλειος! 
Οταν το ξεπλένεις το δέρμα ειναι απαλό και το αισθάνεσαι
πραγματικά καθαρό! "Τρίζει απο καθαριότητα" οπως λέμε! 
Βέβαια η μυρωδιά του αν και διακριτική δεν είναι ιδιαίτερα
ευχαριστη...περισσότερο θα την χαρακτήριζα ως ιδιαίτερη και
οχι συνηθισμενη! Το αποτέλεσμα που δίνει ομως ειναι
τόσο καλό που σε κάνει να μην δίνεις σημασία στη μυρωδιά! 
Ως τωρα, δεν συμπαθούσα ιδιαίτερα τετοιου ειδους σαπούνια για
το μπανιο μου και χρησιμοποιουσα συνέχεια αφρόλουτρα αλλα
απο δω και πέρα, το συγκεκριμένο σαπούνι θα εχει μια θέση στο ντούζ μου! 


3) Hair Conditioner - μαλακτική κρέμα μαλλιών απο τη σειρά Olivia με παρθένο ελαιόλαδο!  Για το τέλος άφησα ενα προιόν το οποίο δυστυχως δεν με ενθουσίασε! Σαν πρώτη εντύπωση δεν μου άρεσε η μυρωδιά του! Αλλα να μου πεις...σιγα το πράγμα! Ομως....και στη δοκιμη δεν μου άρεσε! Δεν προσέφερε τιποτα στα μαλλία μου...ειναι απλώς μια απλη μαλακτική η οποια ξεμπερδεύει τα μαλλια...δεν τα ενυδατώνει και δεν τα αφήνει λαμπερά! Αυτο βέβαια ειναι προσωπική μου άποψη,μπορει με τα δικα σας μαλλία να λειτουργήσει τέλεια γιατι σε γενικές γραμμές ειναι ενα καλό βιολογικό προιον με φυσικά συστατικά χωρις parabens και τα σχετικά! Απλά δεν βοηθησε με τον δικο μου τύπο μαλλιών τα οποία είναι αρκετά ξηρά και αφυδατωμένα με λεπτή τρίχα και χρειάζονται ιδιαίτερη περιποίηση! Γενικα θα έλεγα πως σαν προιόν αξίζει μια δοκιμη! 
Αυτά ήταν τα προιόντα που εχω δοκμάσει απο την εταιρία
Παπουτσάνης και η ειλικρινης αποψη μου γιαυτα!
Ελπίζω να σας άρεσε το συγκεκριμένο post !
Θα χαρω πολύ να μου γράψετε στα σχόλια τη δικη σας αποψη 
καθως και αν εχετε δοκιμάσει καποιο προιον αυτης της εταιρίας! 
Θα τα πούμε σύντομα με το review για τα προιοντα της Aussie!
Μεχρι τότε να περνάτε καλα και να χαμογελάτε!
Πολλα φιλιά! 
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:



7 σχόλια:

  1. Το κλασικό καραβάκι (σαπούνι) δεν το αλλάζω με τίποτα.Το έμαθα από τη μαμά μου και συνεχίζω την παράδοση!

    missybou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι...το καραβάκι...δεν το εχω δοκιμάσει να σου πω την αληθεια! ^_^

      Διαγραφή
  2. τέλεια προϊόντα.. σταθερή αξια...θα συμφωνήσω για το καραβακι..
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως πολυ καλα προιοντα! Κι εμενα μου αρεσαν και θα συνεχισω να τα χρησιμοποιω!

      Διαγραφή
  3. δηλάδη το π΄ρωτο είναι για ντεμακιγιάζ;;;το έβλεπα και νόμιζα πως είναι για τα χέρια!είναι ωραίο να στηρίζουμε αγνά και ελληνικά προιόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξερω αν ειναι ακριβως για ντεμακιγιαζ, αλλα ειναι οντως
      σαπουνι για το προσωπο με γλυκερινη! Εγω το χρησιμοποιω για ντεμακιγιαζ και κανει αρκετα καλη δουλεια!!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι μπάρες σαπουνιών για το πρόσωπο,οπότε θα το δοκιμάσω σίγουρα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή