Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Mastic Spa cream review! (My first post =) )

Γειά σας κορίτσια! Ειμαι καινουρια εδώ και ειμαι λιγο αγχωμένη! Ελπίζω σιγά σιγά να βελτιωθώ , και να ανταλλάζεται μαζί μου τις απόψεις σας για προιόντα ομορφιάς και διαφορα άλλα! Σ'αυτο το πρώτο μου post ήθελα να σας πω την γνώμη μου για μια κρέμα απο τα Mastic Spa η οποία λέγεται Liposvelte cream  και είναι κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους! Η συσκευασία της είναι αυτή και μπορώ να σας πω πως είμαι παρα πολυ ευχαριστημένη!
Την εχω χρησιμοποιήσει στην κοιλια στα μπράτσα και στα πόδια και κάνει πάρα πολυ καλή δουλεια! Εγώ δεν εχω ιδιαίτερο πρόβλημα κυταρίτιδας και τοπικού πάχους παρ'όλα αυτα ομώς κάνει δουλεία! Αφήνει το δέρμα απιστευτα απαλό και μυρίζει υπέροχα καθώς περιέχει μαστίχα και κακάο! Σας την προτείνω σίγουρα!

Θα τα πόυμε στο επόμενο post!!! 
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ =]

glitter-graphics.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου