Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

♡ Αγαπημένα Ιουλίου 2017 ♡

Γειά σας!!!!!!!!
Χαιρετώ την καλύτερη παρέα και είμαι εδω για να σας δείξω τα προιόντα που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα Ιούλιο που δυστυχώς τελειώνει σε λίγες μέρες!!!!!

Είναι όλα πολύ καλά προιόντα γιαυτό να τα προσέξετε και να τα δοκιμάσετε, σας τα προτείνω!!!!

Για πάμε όμως να τα δούμε καλύτερα:


♡ΣΩΜΑ♡

Τα τρία προιόντα για περιποίηση σώματος που αγάπησα για τον μήνα Ιούλιο είναι:
♡ Αφρόλουτρο "Feel the massage" απο Palmolive. Πρόκειται για αφρόλουτρο ήπιας απολέπισης με άλατα απο τη Νεκρά θάλασσα, Aloe Vera και μέντα. Μυρίζει μοναδικά, φρέσκα και άκρως ευχάριστα. Το αγαπω γιατί εκτός απο τον πλούσιο αφρό που κανει και την τέλεια καθαριότητα που προσφέρει, κάνει και απολέπιση στην επιδερμίδα και κάθε φορά που βγαίνω απο το ντουζ, το δέρμα μου είναι απίστευτα απαλό και λείο. Το θεωρώ πολυτελές προιόν γιατί κάνει το ντούζ απόλαυση!!!!! 
♡ Λαδάκι σώματος απο Le Petit Marseillais με Καριτέ, γλυκό αμύγδαλο και έλαιο Αργκάν. Είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που χρησιμοποι'ω καθώς είναι το καλύτερο λάδι που εχω δοκιμάσει. Είναι μη λιπαρό, απλώνεται πανεύκολα στο σώμα και αφήνει μια καταπληκτική γυαλάδα. Με βοηθά πολύ να διατηρήσω την επιδερμίδα ενυδατωμένη και να παραμείνει το μαύρισμα όμορφο και έντονο τους καλοκαιρινούς μήνες. Μυρίζει απαλά και όμορφα και αξίζει να το δοκιμάσετε. Όλοι θα σας ρωτάνε τι έχετε απλώσει και η επιδερμίδα σας είναι τόσο λαμπερή.
♡ Αγαπημένη Natura Siberica και ενα αφρόλουτρο σε στερεα μορφή απο τη σειρά Body Desserts με σοκολάτα και Macadamia. Εκτός του οτι μυρίζει ολόιδια με φρεσκο-ανοιγμένο βαζάκι μερέντας και σου έρχεται να το φας με το κουτάλι, το αγαπώ γιατί κάνει ακριβώς αυτό που λέει: Softening bath foam! Κάνει την επιδερμίδα απίστευτα απαλή και με βοηθά ΠΟΛΥ στην καλύτερη αποτρίχωση με ξυραφάκι. Έχει τη μορφή βουτύρου και οταν έρθει σε επαφή με νερό κάνει πλούσιο αφρό. Λαχταριστό και αγαπημένο προιόν. 

♡ΜΑΛΛΙΑ♡





Για την περιποίηση των μαλλιών μου, αγάπησα ενα προιόν μόνο τον μήνα Ιούλιο και αυτό δεν είναι άλλο απο το σαμπουάν με νερό καρύδας για ξηρές άκρες και λιπαρές ρίζες απο Garnier Fructis. Δεν περιέχει σιλικόνη και parabens και είναι ενα απο τα καλύτερα σαμπουάν που εχω δοκιμάσει γιατί χαρίζει πλούσιο όγκο και καθαρίζει άψογα τα μαλλιά. Πραγματικά απαλύνει τις άκρες και απομακρύνει κάθε ίχνος λιπαρότητας. Προσωπικά βοηθά πολύ να μείνει το σχήμα και οι μπούκλες των μαλλιών μου άψογες!!!! Να το δοκιμάσετε!!!






♡ΠΡΟΣΩΠΟ♡

Πάλι ένα προιόν έχουμε όσων αφορά την περιποίηση προσώπου και αυτό είναι η ενυδατική λοσιόν ημέρας με έλαιο τε'ι'όδεντρου απο The Body Shop. Είναι κατάλληλη για λιπαρή επιδερμίδα και επιδερμίδα με σπυράκια και μαύρα στίγματα. Εχω αρκετά λιπαρή επιδερμίδα και εμφανίζω κατα καιρούς κάποια σπυράκια και κάποια κατά τόπους μαύρα στίγματα γιαυτό την αγόρασα γιατί ήθελα μια πιο προσεγμένη καθημερινή περιποίηση . Μυρίζει αρκετά έντονα, σαν φάρμακο και αυτό μου αρέσει. Είναι αρκετά ελαφρυά και δροσίζει έντονα την επιδερμίδα καθώς την απλώνεις. Δεν αφήνει ίχνος λιαπρότητα και αυτό διαρκεί για ώρες. Είναι τέλεια και κατω απο το μακιγιαζ καθώς αποτρέπει την εμφάνιση γυαλάδας. Έχω δει αποτελέσματα στη μείωση των μαύρων στιγμάτων και στη συρρύκνωση των πόρων και αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα. Θα την ξανα πάρω 100%.

♡ΜΑΚΙΓΙΑΖ♡




Εδω έχω αρκετά πραγματάκια να σας δείξω και είναι αυτά που χρησιμοποιούσα για να κανω το μακιγιάζ μου σχεδόν κάθε φορά που βαφόμουν όλο τον μήνα Ιούλιο.

Για να τα δούμε:





♡ Λατρεμένη αντιηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα και SPF 50 απο Frezyderm. Αυτό το προιόν πραγματικά ΔΕΝ υπάρχει. Είναι οτι καλύτερο για το καλοκαιρινό μακιγιάζ!!! Είναι βελούδινο και απλώνεται εύκολα καλύπτοντας ικανοποιητικά, τουλάχιστον για μένα είναι μια χαρά. Είναι εντελώς ματ, δεν αφηνει καμία λιπαρότητα!!!! Κρατάει για ώρες ακόμη και οταν κάνει πολύ ζέστη και είναι πολύ σταθερό, δεν κανει δηλαδή "μπαλώματα" κλπ. Και φυσικά χαρίζει υψηλή προστασία απο τον ήλιο. Τα κάνει όλα και συμφέρει δηλαδη!!!! Άπαιχτο προιόν, πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε στη συλλογή σας και είμαι σίγουρη πως θα το καταευχαριστηθείτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 ♡Ρούζ απο Dust&Cream σε μορφή πούδρας στην απόχρωση 09 Wish. Είναι το πρωτο ρουζ που χρησιμοποιω απο Dust& Cream και μονο θετικές εντυπώσεις μου έχει αφήσει. Η υφή του είναι πολύ καλή, είναι πουδρένια αλλά τόσο βελούδινο που μοιάζει σαν απαλή κρέμα. Έχει πάρα πολύ καλή απόδοση και εξίσου καλή διάρκεια. Είναι πολύ οικονομικό και νομίζω πως αξίζει να το δοκιμάσετε και σε όλες τις αποχρώσεις που διαθέτει γιατί με λίγα χρήματα θα σας καλύψει πλήρως!!!


♡ Μια μονή σκιά απο ΚΟΡΡΕ στην απόχρωση 28 Golden Brown και φυσικά η απόχρωση είναι αυτό που λεει το όνομά της, ενα ιριδιζον χρυσό-καφέ άκρως εντυπωσιακό και υπέροχο για καλοκαιρινά μακιγιάζ. Βοηθά να πετύχετε αυτό το ηλιοκαμένο λουκ που όλες θέλουμε το καλοκαίρι. Η απόδοσή της είναι άψογη και η διάρκειά της ακόμη καλύτερη. Έχει βουτυρένια υφή και έτσι με ενα περασμα μόνο έχετε το αποτέλεσμα που θέλετε. Ταιριάζει πάρα πολύ με τα πράσινα μου μάτια και την αγαπώ!!! Είναι η μόνη σκια που χρησιμοποίησα όλο τον Ιούλιο. 

♡ Και για το τέλος, 2 υγρά κραγιόν απο ColourPop και ενα μολύβι χειλιών απο Essence.
Τα κραγιόν είναι στις αποχρώσεις (όπως τα βλέπετε στα swatches απο αριστερά) Teeny Tiny, στη μέση το μολύβι στην απόχρωση 05 Soft Berry και δεξιά το Tulle. Α-ΓΑ-ΠΗ-ΜΕ-ΝΑ ειλικρινά!!!! Όλο το καλοκαίρι δεν εχω χρησιμοποιήσει κατι άλλο ακτός απο αυτά!!!! Τα κραγιον απο Colourpop ειναι άψογα ποιοτικά!!! Δεν φεύγουν με τίποτα απο τα χείλη, έχουν φοβερή απόδοση και ειναι ματ!!!!! Για το μολυβάκι δεν θα πω πολλά γιατι το εχω ειλικρινά αγαπήσει. Το εχω κοντά 2 μήνες και έχει μείνει λιγότερο απο το μισό! Φοβερό χρώμα,διάρκεια,απόδοση κλπ Άκρως εντυπωσιακά προιόντα!!!!!!


Αυτά ήταν λοιπόν όσα αγάπησα και ξεχώρισα για τον μήνα Ιούλιο. 
Τα έχω λατρέψει όλα, είναι προιόντα που σας προτείνω να αναζητήσετε και να δοκιμάσετε και είμαι σίγουρη πως θα τα αγαπήσετε κι εσείς!!!!

Θα ήθελα πολύ στα σχόλια να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει ηδη κάποιο απο αυτά που σας έδειξα ή αν μετα απο την ανάρτησή μου αυτή, μπήκατε στον πειρασμό και θέλετε να αποκτήσετε κάποιο και φυσικά αν ναι, ποιό είναι αυτό!!!

Σας ευχαριστώ απο καρδιάς που διαβάσατε ακομη μια ανάρτησή μου!!!!
Να περνάτε όμορφα και θα τα πούμε με μια νεα ανάρτηση σύντομα!!!!

Πολλά φιλιά!


3 σχόλια:

  1. Πω πω κι εγώ χρησιμοποιώ αυτό το σαμπουάν της Garnier και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη! Πολύ ωραίο post :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα, μου δινει μεγάλη χαρά να σας αρέσουν οι αναρτήσεις μου! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο post και το Blog σου είναι από τα πιο εμφανίσιμα και χαριτωμένα που έχω επισκεφτεί!! :O
    Να περνάς όμορφα!!
    https://greekgirlslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή