Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

~ Χρησιμοποιώ για πρώτη φορά peel off Tattoo Brow Gel - Πρώτες εντυπώσεις (YouTube Video) ~

Χαιρετώ την καλύτερη παρέα!
Σήμερα είμαι κοντά σας για να σας δείξω και να σας πω, τις πρώτες μου εντυπώσεις απο τη χρήση του Quick Tattoo Brow Gel απο την εταιρεία YADAH. 
Δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν κάποιο προιόν σαν κι αυτό:
ενα τζέλ δηλαδή, το οποίο το απλώνεις στα φρύδια σου, περιμένεις να στεγνώσει και το αφαιρείς ξεφλουδίζωντάς το, και αυτό αφήνει ενα stain χρώματος στα φρύδια σου!

Φυσικά, είχα κάποιους ενδοιασμούς αρχικά για το αν λειτουργεί, πως λειτουργεί, αν το αποτέλεσμά του θα είναι φυσικό, αν θα προκαλέσει κάποιο ερεθισμό, αν θα αφαιρεθουν και τρίχες τραβώντας το κ.ο.κ

Μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο προιόν σε 3 διαφορετικές αποχρώσεις εδω:
 ✔ Το τζελ μαζί με τις "φόρμες" σχηματισμού: http://bbcosmetic.com/yadah-quick-tattoo-brow-gel-with-self-drawing-brow-guide-2pcs-set/


Οπότε κάθισα μπροστά απο την κάμερά μου, και το δοκίμασα για εσάς, για πρώτη φορά! 
Αρχικά, να σας δείξω λεπτομερώς το προιόν:
Το πακετάκι, που μου στάλθηκε απο το online κατάστημα BB Cosmetic , στο οποίο θα βρείτε τεράστια ποικιλία σε Κορεάτικα προιόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου κλπ, περιείχε μέσα το τζελ για τα φρύδια, στην απόχρωση 03 Ash Brown (είναι διαθέσιμο σε άλλες 2 αποχρώσεις για ξανθιές και ανοιχτές καστανές κοπέλες) και 3 διαφορετικές "φόρμες" - οδηγούς για τον σχηματισμό των φρυδιών. Η απόχρωση που διάλεξα είναι η πιο σκούρη που υπάρχει, μιας και τα δικά μου μαλλιά και φρύδια είναι σε πολύ σκούρο καστανό χρώμα.
Οι οδηγίες χρήσης είναι απλές: Απλώνεις προσεκτικά το τζελ σε κάθε φρύδι, περιμένεις μιση με μια ώρα το πολύ για να στεγνώσει πλήρως και μετά το αφαιρείς, τραβώντας το απο τη πίσω πλευρά του φρυδιού, δηλαδή προς την αντίθετη φορά των τριχών.




Το τζελ έχει ενα πολύ λεπτό πινελάκι, το οποίο σου επιτρέπει να απλώσεις προσεκτικά το προιόν χωρίς λάθη και μουτζούρες. 
Έχει παχύρευστη μορφή, απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς να κολλάει και δεν αφήνει κενά και ανομοιομορφίες όταν το εφαρμόζεις.
Όσον αφορά τις "φόρμες" σχηματισμού, είναι πολύ χρησιμες και εύκολες στη χρήση και πιστεύω πως θα ταιριάζουν σε αρκετές κοπέλες αλλά εγω, όπως θα δείτε στο βίντεο, δεν χρησιμοποίησα κάποια απο αυτές, μιας και ποτέ δεν κάνω κατι έντονο στα φρυδια μου, ούτε τα βαφω εξω απο το σχήμα τους ωστε να τα φαρδύνω πχ. οπότε χρησιμοποίησα μονο το τζελ :)

Στη φωτογραφία αυτή, μπορείτε να δείτε πως ήταν τα φρύδια μου, αφού είχα εφαρμόσει το τζελ.
Όπως βλέπετε, αρχικά το τζελ έχει σκούρο χρώμα και αυτό σας βοηθά να βλέπετε ακριβώς σε ποιά σημεία το έχετε εφαρμόσει, αν χρειάζεται να προσθέσετε κι άλλο κλπ.
Εγω εφάρμοσα μια μόνο στρώση σε κάθε μου φρύδι και περίμενα 1 ωρα ακριβώς μέχρι να το αφαιρέσω. Να πω όμως πως μετά το μισάωρο, το τζελ είχε στεγνώσει. Πιστευω πως μετά απο 40 λεπτά θα μπορείτε να το αφαιρέσετε άνετα!!!!

Θέλετε να δείτε την εφαρμογή αλλά και το αποτέλεσμα που έδωσε στα φρύδια μου το Quick Tattoo Brow Gel απο YADAH?
Άραγε κάνει δουλειά ή εγινα κλόουν? :D
Τα φρύδια μου επιβίωσαν μετά την αφαίρεση του τζελ?
Όλες  οι απαντήσεις στο βίντεο που ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube εδω:

https://youtu.be/IYQbB5zyhr8 


Θα περιμένω τα σχόλια σας!
Θέλω να μου πείτε τις εντυπώσεις σας για το προιόν και αν έχετε δοκιμάσει εσείς κάτι παρόμοιο!
Φυσικά περιμένω τα σχόλιά σας για το βίντεο, πως σας φανηκε, αν σας άρεσε και αν θα θέλατε να βλέπετε περισσότερα βίντεο απο μενα!
 Σας ευχαριστώ για τη στήριξη!
Πολλά φιλιά!
Θα τα πούμε σύντομα!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου