Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Set με πινέλα "οδοντόβουρτσες" και πινέλα ματιών απο το Dresslink! (+YouTube Video) Review!

Χαιρετώ την καλύτερη παρέα! <3
Τί κάνετε; Πώς περνάτε;;;;
Ετοιμαζόσαστε για τα Χριστούγεννα;

Σήμερα είμαι κοντά σας για να μοιραστώ μαζί σας την αναλυτική μου άποψη για 2 σετ πινέλων που είχα προμηθευτεί πρίν κάποιο διάστημα απο το online κατάστημα Dresslink.com
Πρόκειται για ένα σετ 10 τεμαχίων με τα γνωστά πλέον πινέλα σε σχήμα οδοντόβουρτσας και ένα σετ 12 τεμαχίων με πινέλα ματιών σε διάφορα μεγέθη και είδη!!!!

Δημιούργησα και 2 βίντεο στο κανάλι μου στο YouTube, ένα για το κάθε σετ πινέλων, στα οποία κάνω το μακιγιάζ μου χρησιμοποιώντας τα πινέλα αυτά, για να τα δείτε καλύτερα, να δείτε το αποτέλεσμα που προσφέρουν και φυσικά για να δείτε πως τα χρησιμοποιώ εγω! Θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες παρακάτω :)

Για να ξεκινήσουμε:



Πάμε πρώτα στο σετ με τα πινέλα σε σχήμα οδοντόβουρτσας! Τα συγκεκριμένα ήθελα πάρα πολύ καιρό να τα αποκτήσω μιας και ήμουν ιδιαίτερα περίεργη να τα χρησιμοποιήσω για να δως πως λειτουργούν, αν είναι βολικά κλπ.
Το σετ αποτελείται απο 5 μεγαλύτερα, στρογγυλά πινέλα, και απο 5 μικρότερα, λεπτά. Δείχνουν πολύ ιδιαίτερα είναι η αλήθεια και πραγματκά δεν πίστευα πως θα με βολέψουν τόόόσο πολυ!!!!!

Αυτό που μου έκανε αρχικά εντύπωση, είναι το πόσο πυκνά είναι. Ειλικρινά είναι απίστευτα πυκνά, σταθερά και πάρα πολύ απαλά. 



Στη φωτογραφία αυτή, βλέπετε τα 5 μεγαλύτερα πινέλα του σετ, τα οποία είναι και τα αγαπημένα μου! Είναι ιδανικά για να κάνετε το μακιγιάζ του προσώπου σας εύκολα και γρήγορα. Τα έχω πλείνει πάνω απο 3-4 φορές και δεν έχουν χάσει ούτε μια τρίχα. Η λαβή τους είναι ευλύγιστη και αυτό κάνει ακόμη πιο εύκολη τη χρήση τους μιας και λυγίζουν ανάλογα με τις καμπύλες του προσώπου, απλώνοντας ιδανικά οποιοδήποτε προιόν. Εγω προσωπικά, χρησιμοποιώ (όπως υπάρχουν στη φωτο, απο αριστερά) το πρώτο για να απλώνω πούδρα, το δεύτερο για τα προιόντα κάλυψης, το τρίτο για ρούζ, το τέταρτο για κοψίματα και το πέμπτο για εφαρμογή concealer. Τα αγαπώ!!!!



 Πάμε τώρα στα υπόλοιπα 5 πινέλα του σετ, τα πιο μικρά! Είναι εξίσου ποιοτικά και εύχρηστα! Και αυτά είναι πολύ πυκνά και σταθερά και δεν μαδάνε καθόλου! Ενδείκνυνται και για δημιουργία μακιγιάζ ματιών αλλά εγω δεν τα εχω χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου για τα μάτια! Χρησιμοποιώ το πρώτο για να βουρτσίζω και να φτιάχνω τα φρύδια μου, το δεύτερο και το τρίτο για να απλώνω eyeliner και τα επόμενα 2 για να βάζω highlighter στο πρόσωπό μου!!!!!!! 

Είναι ενα σετ πινέλων που αγάπησα, είναι άκρως ποιοτικά και εύχρηστα! Έχουν αλλάξει τη ρουτίνα του μακιγιάζ μου προς το καλύτερο! Τα χρησιμοποιώ καθημερινά! Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα κλασικά πινέλα που χρησιμοποιούμε όλες μιας και είναι απαλά, ποιοτικά, και δημιουργούν πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!!!
Μπορείτε να τα βρείτε σε υπέροχη τιμή εδω: http://www.dresslink.com/10pcs-makeup-face-item-3710946622.html?utm_source=blog&utm_medium=&utm_campaign=cherry43

ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ TUTORIAL VIDEO ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=UEXMLRi50Q0



 Στη φωτογραφία αυτή υπάρχουν τα πινέλα αριθμημένα με τη σειρά που τα χρησιμοποιώ στο βίντεο για να μπορέσετε να καταλάβετε ακριβώς ποιό πινέλο χρησιμοποιώ κάθε φορά!













Πάμε τώρα στο δεύτρο σετ πινέλω που απέκτησα απο το dresslink! Αυτή τη φορά πρόκειται για ενα σετ των 12  πινέλων για μακιγιάζ ματιών :)
Ψάχνοντας στο site , μόλις τα είδα, τα αγάπησα με την πρώτη ματιά! Τα θεωρώ πολύ όμορφα, μου αρέσει ιδιαίτερα ο σχεδιασμός τους, και ο συνδυασμός κρέμ με χρυσό!!! Επίσης μου αρέσουν γιατί έχουν ασπρες τριχούλες!
Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως είναι πολύ όμορφα πινέλα και πολύ καλοφτιαγμένα!!!





 Τα έχω πλύνει ήδη πολλές φορές, μιας και τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό για να εχω μια ολοκληρωμένη άποψη, και μπορώ να πω πως μόνο 1 απο αυτά, αυτό που είναι ακριβώς στη μέση στη φωτογραφία, μαδάει λιγάκι. Όλα τα υπόλοιπα δεν εχουν χάσει ούτε μια τρίχα!
Μου αρέσουν ιδιαίτερα γιατί το υλικό της τρίχας δεν είναι εντελώς μαλακό, αλλά είναι πιο σταθερή και αυτό βοηθά πολύ στο μακιγιάζ!



Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και σας προτείνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο σετ πινέλων για πολλούς λόγους: Είναι πολύ οικονομικά, είναι ποιοτικά και πανέμορφα, το σετ περιλαμβάνει χρήσιμα πινέλα για οτιδήποτε θελήσετε να κάνετε και για οποιοδήποτε μακιγιάζ, περιλαμβάνει 3 blending πινέλα γεγονός που με έκανε να επιλέξω το σετ αυτό και γενικά αξίζει να το έχετε στην κατοχή σας!!! <3

Μπορείτε να βρείτε το όμορφο αυτό σετ εδωhttp://www.dresslink.com/12pcs-makeup-face-item-4123721476.html?utm_source=blog&utm_medium=&utm_campaign=cherry43

 ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ TUTORIAL VIDEO ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=U7ApcHbrX8Q&t=26s












Ορίστε και η φωτογραφία με τα πινέλα αριθμημένα με τη σειρά που τα χρησιμοποιώ στο βίντεο! <3








Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε σχόλια για να μου πείτε πως σας φάνηκαν τα συγκεκριμένα σετ πινέλων! Θα τα αγοράζατε; Ποιό απο τα 2 σετ σας άρεσε περισσότερο; Έχετε δοκιμάσει τα πινέλα "οδοντόβουρτσες" ;;;;;
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Θα περιμένω επίσης τα σχόλιά σας στα βίντεό μου στο YouTube. Τί λέτε; Καλή η προσπάθεια;

Σας αγαπώ και σας χαιρετώ!
Θα τα πούμε σύντομα με κάποια νεα ανάρτηση!
Πολλά φιλιά!!!!

1 σχόλιο:

  1. ORAIO POST KAI OMORFA PROIONTA,,TO PRWTO SET MOU KENTRISE TO ENDIAFERON MPORW NA PW...
    FILIA APO http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή