Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

~ Empties Post 25 ~

Καλησπέρα παρέα μου αγαπημένη! :)
Τί κάνετε;
Ευχαριστώ όσες απο εσας με τιμήσατε  με τις ευχές σας για τη γιορτή μου! Να'στε καλα!!!!

Σήμερα είμαι κοντά σας με ακόμη ενα empties ποστ, ενα ποστ με προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους δηλαδή, για τα οποία θα σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη και αν άξιζαν ή οχι, σύμφωνα με την άποψή μου!

Για πάμε να τα δούμε:
~ΣΩΜΑ~

Ξεκινάμε με 3 αποσμητικά, και τα 3 απο την εταιρεία FA:

1) Fa Men ~ Extreme cool
Ναι, χρησιμοποιώ και αντρικά αποσμητικά και μάλιστα συχνά! Το συγκεκριμένο εχει ενα έντονο άρωμα φρεσκάδας και κατά την εφαρμογή αφήνει μια αίσθηση "παγώματος" στην επιδερμίδα, κάτι που μου άρεσε πολύ! Το αγαπώ γιατί δεν περιέχει τα βλαβερά άλατα αλουμινίου, μοσχοβολά και κάνει πολύ καλή δουλειά με τον ιδρώτα! Αφήνει την επιδερμίδα δροσερή και ενυδατωμενη και δεν αφήνει λευκούς λεκέδες!!!! 8/10
2) Fa ~ Sport Double Power
Αυτό είναι ενα ακόμη πιο αποτελεσματικό αποσμητικό, μιας και προσφέρει εντονη δράση κατά του ιδρώτα καθώς απευθύνεται και σε αθλητές ή σε ανθρώπους που πραγματοποιούν αθλητικές δραστηριότητες! Εγω δεν ανήκω σε κάποια κατηγορία απο αυτές αλλά μου άρεσε ιδιαίτερα το αποσμητικό αυτό! Έχει μια πολύ ευχάριστη, ιδιαίτερη και φρέσκια μυρωδιά καθαριότητας, δεν ερεθίζει την επιδερμίδα και κρατάει τον ιδρώτα και τις οσμές μακριά για ώρες! 9/10

3) Fa ~ Dry Protect
Το τελευταίο, και ίσως το αγαπημένο μου απο όλα, αποσμητικό, είναι το Dry protect με απαλό και γλυκό άρωμα βαμβακιού. Το συγκεκριμένο περιέχει πούδρα, η οποία μετά απο κάθε εφαρμογή, προσθέρει άμεση αίσθηση στεγνού δέρματος. Αφήνει την επιδερμίδα απαλή και απαλλαγμένη απο ιδρώτα και οσμές! Πολύ εκλεπτισμένο, διακριτικό άρωμα, δεν αφήνει λεκέδες στα ρούχα και διαρκεί για ώρες! 10/10

4) Πάμε σε αφρόλουτρα τώρα και αρχικά θα σας μιλήσω για ενα απο τα πιο λαχταριστά και απολαυστικά αφρόλουτρα που εχω δοκιμάσει. Είναι απο την εταιρεία Palmolive και τη νεα τους σειρά Gourmet, το Chocolate Passion!!! Ειλικρινά ενα απο τα πιο τελεια αρώματα που εχω μυρίσει ποτέ! Μυρίζει σαν φρέσκο, λαχταριστό παγωτό σοκολάτας! Έχει καταπληκτική σύσταση, σαν μους, είναι τόσο πλούσιο και κάνει το μπάνιο απόλαυση! Κάνει πλούσιο αφρο και καθαρίζει το δέρμα αποτελεσματικά! Σε κάθε χρήση ένιωθα πως κακομαθαίνω τον εαυτό μου, τόσο πλούσια αίσθηση αφήνει! Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα αλλα 2 αρώματα της σειράς, βανίλια και φράουλα-γάλα!!!! 10/10

5) Και τώρα πάμε στο άλλο άκρο, στο κλασικό και αγαπημένο! Ενα αφρόλουτρο απο τη Nivea, το Cream Care, με το all time classic άρωμα της αγαπημένης , αυθεντικής κρέμας της εταιρείας, που όλοι γνωρίζουμε!!! Είναι απο τα πιο ενυδατικά αφρόλυτρα που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Πλούσια, κρεμώδης σύσταση, πλούσιος αφρός και μοναδικό άρωμα! Πραγματικά αξίζει!!!! 10/10

6) Συνεχίζω με ενα σετ προιόντων, απο τον Κορρέ με το άρωμα Αμπέλι Σαντορίνης, και πρώτα θα σας μιλήσω για το αφρολουτρο, το οποίο το έχετε ξανα δεί στη σελίδα μου! Είναι απο τα αγαπημένα μου αρώματα, δεν μπορώ να το περιγράψω, είναι τόσο μοναδικό και ιδιαίτερο!!! Τα αφρόλουτρα του κορρέ τα αγαπώ μιας και είναι οικονομικά και τοσο ιδιαίτερα! 10/10

7) Δοκίμασα λοιπόν και το αντίστοιχο γαλάκτωμα σώματος και το αγάπησα εξίσου! Είναι ταυτόχρονα τόσο απαλό αλλά πολύ ενυδατικό! Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα χωρίς όμως να έχει να ζηλέψει τίποτα απο ενα body butter οσων αφορά την ενυδάτωση! Αξίζει να τα δοκιμάσετε και τα 2 και ιδιαίτερα σε συνδυασμό! Το καλύτερο άρωμα για καλοκαίρι! 10/10

8) Πάμε τώρα σε ενα body butter απο μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρεία που δεν είχα ξανα ακούσει, τη Lilia Black Cosmetics. Είναι το βούτυρο σώματος με βούτυρο κακάο, μελισσοκέρι, argan oil, shea butter & αμυγδαλέλαιο. Ειλικρινά, αν ψάχνετε μια κρέμα σώματος που να προσφέρει την πιο πλήρη και πλούσια ενυδάτωση και ταυτόχρονα το πιο λαχταριστό και με διάρκεια άρωμα, σας εχω την κατάλληλη! Τη βρήκα στα Hondos Center κοντα στα 6 ευρώ και δεν περίμενα να μου αρεσει τοσο! Ενυδατώνει μοναδικα και το άρωμα διαρκει πολυ!! 10'/10





9) Συνεχίζω και πάλι με ενα γαλάκτωμα σώματος, και πάλι αγαπημένο μου, κυρίως λόγω αρώματος. Είναι απο την εταιρεία Dove και τη σειρά Purely Pampering με άρωμα κρέμα φιστικιού και μανόλια. Ακόμη ενα απο τα πιο υπέροχα και ιδιαίτερα αρώματα που εχω δοκιμάσει. Το φιστίκι μου αρέσει πάρα πολύ στα προιόντα γενικά και στη συγκεκριμένη κρέμα σώματος δημιουργεί ενα απίστευτο άρωμα!!! Σαν κρέμα, είναι πολύ καλή , ενυδατική και πλούσια! Δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει άριστα το δέρμα! 9/10






10) Και τωρα, πάμε στο καλύτερο , καλύτερο, καλύτερο ενυδατικό προιόν για μένα!!! Είναι απο την εταιρεία Fresh Line, απο τη συλλογή προιόντων Fresh Bar, τα οποία πωλούνται με το ζύγι στα καταστήματα της Fresh line! Είναι στο άρωμα Mojito, με αιθέρια έλαια απο μοσχολέμονο&δυόσμο και ειλικρινά δεν εχω μυρίσει ποτέ κάτι καλύτερο! Είναι ο ιδανικος συντροφος της επιδερμιδας σας για το καλοκαιρι ιδιαίτερα!!! Μπορεί να είναι αρκετά λεπτόρευστο αλλά η ενυδάτωση που προσφέρει είναι εκπληκτική! Εχει ενα ελαφρύ, λαχανι χρώμα και χρειάζεστε ελαχιστη ποσότητα για να ενυδατώσετε ολο το σωμα! Το λατρεψα και εχω αγοράσει ηδη και τη χειμωνιάτικη μυρωδιά μου με φιστίκι&αμύγδαλο!!! 10'/10





11) Τελευταίο προιόν σώματος, είναι ενα καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή, απο τη  εταιρεία Lactacyd! Περιέχει αντισηπτικό θυμάρι και αντιβακτηριακά και απομακρύνει και αποτρέπει τις λοιμώξεις και τη δυσοσμία. Είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση! Το χρησιμοποιώ εδω και ενα χρόνο περίπου, μιας και χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά! Έχει ενα πολύ διακριτικό άρωμα φρεσκάδας και είναι ήπιο! Δεν μου δημιουργησε κανεναν ερεθισμο, καμια άλλη αντιδραση και καθάριζε αποτελεσματικα την ευαίσθητη περιοχη χωρις να την ξηραίνει! 9/10



~ΜΑΛΛΙΑ~

12) Λατρεμένο λαδάκι μαλλιών για μενα, και το μοναδικό απο οσα εχω δοκιμασει που εχει "στρώσει" στα μαλλιά μου! Είναι απο τη Mastic spa και φυσικά περιέχει μαστίχα στα συστατικά του! Είναι ενα λαδάκι τοσο απαλο και δεν αφηνει καθόλου λιπαρότητα στα μαλλιά. Είναι εμπλουτισμένο με μαστιχέλαιο το οποίο προσφέρει αντιηλιακή προστασία στα μαλλιά κάτι που μου αρέσει πολύ! Υπόσχεται πως προστατευει τα μαλλιά απο τις υψηλές θερμοκρασίες των συσκευών styling και κάνει το στέγνωμα 2 φορές πιο γρήγορο και μπορώ να πω πως τα κάνει και τα 2 μιας και απο τοτε που το χρησιμοποιώ μετά απο κάθε λούσιμο, τα μαλλιά μου δυνάμωσαν και χρειάζονται το μισο χρόνο για να στεγνώσουν! Μυρίζει πολύ όμορφα και διακριτικά και 2 πατήματα της αντλίας είναι αρκετά για χρηση στα μαλλιά χωρις να αφηνει λιπαρή αίσθηση!!!!! ΑΓΑΠΩ! 10'/10

~ΜΑΚΙΓΙΑΖ~

13) Παμε τώρα στην αγαπημένη μου μάσκαρα! Απο την εταιρεία Essence, η I love extreme. Είναι η καλύτερη που εχω δοκιμάσει ποτέ και δεν την αλλάζω με καμία άλλη μιας και συνδυάζει καταπληκτική τιμή και υπεροχο αποτέλεσμα!!! Έχει πλαστικό βουρτσάκι, μεγάλο, με πολλά και λεπτά δοντάκια και με λίγες κινήσεις, "πιάνει" ακόμη και τις πιο μικρές βλεφαρίδες! Δίνει εντονο μαυρό χρώμα, τέλεια καμπύλη και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες! Την αγαπω και την αγοράζω ξανά και ξανά! 10'/10


14) Σφουγγαράκι για το μακιγιάζ, τύπου beauty blender, απο την αγαπημένη μου Golden Rose. Είναι το πιο ποιοτητικό σφουγγαράκι που εχω δοκιμάσει ποτέ μου! <3 Το υλικο του είναι καταπληκτικό, μαλακό και απίστευτα ανθεκτικό. Το χρησιμοποιούσα για σχεδόν ενα χρόνο, είτε βρεγμένο είτε στεγνό και το αποτέλεσμα που δημιουργούσε ήταν μοναδικό! "Άπλωνε" υπέροχα οποιοδήποτε προιόν βάσης, απο BB cream, μέχρι το πιο καλυπτικό foundation, concealer και οτι άλλο μπορείτε να φανταστείτε! Το αγαπησα και το ξεχώρισα κυρίως λόγω της ποιότητας του και του υλικού απο το οποίο είναι φτιαγμένο! Δεν "απορροφούσε¨το προιόν αλλά ούτε το μετακινούσε απο εδω και επο εκεί χωρίς να το απλώνει σωστά! Το σχήμα και το μέγεθός του είναι πολύ βολικά και σίγουρα θα το ξανα πάρω! Κοστίζει περίπου 8-9 και δεν εχει να ζηλέψει τιποτα απο τα πανάκριβα σφουγγαράκια άλλων εταιρειών! 10'/10

~ΔΙΑΦΟΡΑ~


15) Cotton Pads σε τετράγωνο σχήμα απο τα Jumbo! Τα συγκεκριμένα σας τα δείχνω διότι με ενθουσίασε η σχέση ποιότητας-τιμής. Κοστίζουν περίπου μισό ευρώ και είναι απο τα καλύτερα που εχω δοκιμασει. Είναι τετράγωνα, αρκετά μεγάλα και με βόλεψαν πάρα πάρα πολύ για χρήση με τονωτική λοσιόν ή νεράκι micellaire . Δεν βγάζουν χνούδια, δεν διαλύονται και είναι πολύ ανθεκτικοί! Τους αγαπώ <3 10'/10




Αυτά είναι τα προιόντα που τελείωσα τον τελευταίο καιρό!
Απο οτι θα είδατε κι εσείς, τα περισσότερα ήταν αξιόλογα και έγιναν αγαπημένα μου!
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;
΄Σας έπεισα να αναζητήσετε και να δοκιμάσετε κάποιο;
Θα χαρω πολύ να μου πείτε στα σχόλια!

Πολλά φιλιά!
Σας ευχαριστω που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Να 'στε καλα!

1 σχόλιο: