Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

~ Review for Frezyderm's Sunscreen Products / Review για την αντηλιακή σειρά της Frezyderm ~

Χαιρετώ την αγαπημένη μου παρέα :)
Έχουμε πάρα πολύ καιρό να τα πούμε απο εδώ, αλλά επιτέλους επέστρεψα, μετά απο διακοπές και αρκετή ξεκούραση και είμαι πίσω με πολλά ποστς και καινούρια πράγματα!

Πώς περάσατε το καλοκαίρι σας; Πήγατε διακοπές; Χαρήκατε τον ήλιο;
Και τώρα που είπα ήλιο........καλοκαίρι+ήλιος πάνε μαζί και φυσικά ήλιος χωρίς αντηλιακό γίνεταί;;;;
ΔΕΝ γίνεται !!! 
Το φετινό καλοκαίρι ήμουν πολύ πολύ τυχερή μιας και κέρδισα σε ενα διαγωνισμό στην επίσημη σελίδα της Frezyderm στο Facebook, 5 προιόντα αντηλιακής προστασίας για πρόσωπο και σώμα, τα οποία χρησιμοποίησα εντατικά στις διακοπές μου και θα σας μιλήσω για αυτά στην ανάρτηση αυτή :) 

Για να ξεκινήσουμε :

Ένα προιόν που αγαπώ εδω και χρόνια, το έχω αγοράσει πολλές φορές και με συντροφεύει κάθε καλοκαίρι, είναι η αντηλιακή κρέμα προσώπου με βελούδινη υφή απο τη σειρά Sun Screen Velvet~Second Skin Technology. Το καινοτόμο με τα αντηλιακά της σειράς αυτής είναι οτι, λόγω σύστασης και υφής, διότι είναι διαφανή, έχουν άριστη εφαρμογή και αφήνουν μια μοναδική, μη λιπαρή αίσθηση, σαν "δεύτερο δέρμα". Το συγκεκριμένο είναι υπέροχο και σαν βάση πρίν το μακιγιάζ μιας και προσφέρει παράλληλα υψηλή αντηλική προστασία και βελούδινο τελείωμα! Απαλύνει τις ατέλειες , τους πόρους και τις λεπτές γραμμές του προσώπου, το κάνει ματ, απορροφώντας το σμήγμα και τη γυαλάδα και δεν επηρεάζει καθόλου το μακιγιάζ. Εγω πλέον το χρησιμοποιώ όλο το χρόνο και θέλω να αποκτήσω οπωσδήποτε το αντίστοιχο με το χρώμα, μιας και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι για το καθημερινό μακιγιάζ! Άριστο προιόν, δεν έχει τίποτα αρνητικό κατά τη γνώμη μου!!!!!!! 10' <3


Αφού λοιπόν εξασφαλίσαμε την προστασία του προσώπου μας, σειρά έχει το σώμα και σας έχω 2 επιλογές:

Θα ξεκινήσω με το Sea side dry mist SPF 50+, ενα προιόν που με άφησε ικανοποιημένη και μου προκάλεσε και μια μικρή έκπληξη!!! Πρόκειται για ενα αντηλιακό σε spray το οποίο είναι κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα, είναι ανθεκτικό στο νερό και αυτό το καθιστά ιδανικό σε συνθήκες παραλίας με έντονη ηλιοφάνεια και υψηλή υγρασία. Η συσκευασία του είναι καινοτόμα και πολύ πρακτική μιας και η ειδική λαβή εξασφαλίζει εύκολο και ομοιόμορφο, συνεχή ψεκασμό για εύκολη εφαρμογή. Μυρίζει καταπληκτικά, εχει λιγο λιπαρή σύσταση αλλά λίγο μετά την εφαρμογή απορροφάται απο το δέρμα. Λάτρεψα το πόσο εύκολα μπορείς να το εφαρμόσεις αλλά αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως παρόλη την υψηλή προστασία, δεν εμπόδισε καθόλου το μαύρισμα, ίσα ίσα με βοήθησε να αποκτήσω ενα όμορφο και ομοιόμορφο μαύρισμα σε όλο το σώμα, χωρίς να καώ και να κοκκινίσω στο ελάχιστο. Το καλύτερο μαύρισμα που εχω κάνει και χωρίς ηλιοθεραπεία. Ειλικρινά αξίζει δοκιμή <3 


 Η δεύτερη επιλογή είναι ενα αντηλιακό με SPF 30 σε μορφή μους!!!!! Ήμουν πολύ περίεργη να το δοκιμάσω, μιας και δεν είχα δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο :) Είναι για σώμα και για πρόσωπο και η εταιρεία το λανσάρει ως ιδανικό και για την ανδρική επιδερμίδα!!!! Με το πάτημα της αντλίας, βγαίνει σε μορφή αφρού, σαν μια λευκή μους και μόλις ξεκινήσεις να το απλώνεις, μετατρέπεται σε νεράκι και αυτό κάνει εξαιρετικά εύκολη και ομοιόμορφη την εφαρμογή του!!!! Μυρίζει μοναδικά, δεν κολλάει, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει το δέρμα πολύ όμορφα!!!! Δροσίζει την επιδερμίδα και βοηθά στο ομοιόμορφο μαύρισμα αποτρέποντας το ξεφλούδισμα!!!! Μου άρεσε πάρα πολύ, το θεωρώ ιδανικό προιόν και θα το αγόραζα σίγουρα <3

 Στις φωτογραφίες σας δείχνω την αντλία του προιόντος καθώς και τη μορφή στην οποία βγαίνει το προιόν. Αμέσως μόλις το ακουμπήσεις, γίνεται σαν νεράκι και απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα παντού. Το έχω δοκιμάσει και σε πρόσωπο και σε σώμα και είναι καταπληκτικό! Τέλος να πω πως μυρίζει μοναδικά, φρέσκα σαν λεμόνι, μαζί με πούδρα.... <3




Και το αγαπημένο μου είναι ενα προιόν για εφαρμογή μετά την έκθεση στον ήλιο! Είναι το after sun και πάλι σε μορφή μους!!! Έχει την ίδια αντλία και συσκευασία με το αντηλιακό και έχει ακριβώς την ίδια σύσταση, είναι σαν αφρός μόνο που αυτό το εφαρμόζεις μετά την παραλία!!! Είναι κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα, προστατεύει την επιδερμίδα και αποτρέπει τους ερεθισμούς. Προσφέρει μια υπέροχη αίσθηση δροσιάς και ανακούφισης στο αφυδατωμένο απο τον ήλιο, την αλμύρα της θάλλασας και την άμμο δέρμα ενώ παράλληλα προστατεύει απο τους παράγοντες που προκαλούν φωτογήρανση. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, αναδυκνύει τη μαυρισμένη επιδερμίδα αφήνοντάς τη απαλή και λαμπερή. Μυρίζει καταπληκτικά δεν είναι καθόλου λιπαρό και το χρησιμοποιώ καθημερινά ! Το αγαπώ!!!




Δείτε αριστερά στη φωτογραφία, πως είναι το δέρμα μου μετά το μπάνιο, μετά απο την έκθεση στον ήλιο, και πως είναι μετά την εφαρμογή του After Sun <3 Οι φλούδες εξαφανίζονται, είναι λαμπερό και ενυδατωμένο!!!
Αξίζει να το αποκτήσετε!!!!










Το τελευταίο προιόν που κέρδισα απο τη Frezyderm, είναι κάτι που δεν χρησιμοποίησα πολύ μιας και πρόκειται για αντηλιακό που απευθύνεται σε μικρά παιδάκια. Είναι απο τη σειρά Infant Sun care και έχει SPF 50. Πρόκειται για ενα γαλάκτωμα προσώπου και σώματος, ιδανικό για την ευαίσθητη επιδερμίδα των νηπίων. Περιέχει χαμομήλι για προστασία απο τους ερεθισμούς και την αφυδάτωση. Εχει πολύ λιπαρή σύσταση και πυκνή υφή για να προστατεύει πλήρως την παιδική επιδερμίδα. Μυρίζει όμορφα και διακριτικά.






Το γαλάζιο του χρώμα μένει στο δέρμα ώστε να σας δείχνει αν έχετε απλώσει πλήρως το αντηλιακό σε κάθε σημείο του σώματος, είναι αδιάβροχο και ενυδατικό.

Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που κέρδισα απο την αγαπημένη Frezyderm και τα χρησιμοποίησα στις διακοπές μου και οχι μόνο :)
Πώς σας φάνηκαν; Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;;;;
Θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο;;;;

Περιμένω τα σχόλια σας :)
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Καλό βράδυ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου