Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

~ Empties Post 24 ~

Χαιρετώ την αγαπημένη μου παρέα :)
Πώς είστε;
Να σας ευχαριστήσω και απο εδω για τη συμμετοχη σας στον τελευταίο διαγωνισμό, για τα σχόλια και την υποστήριξη σας <3
Τώρα που τελείωσε ακόμη μια εξεταστική, η οποία για μένα ηταν και η τελευταία μου.....είμαι μαζί σας με ένα ποστ με άδειες συσκευασίες προιόντων, για τα οποία θα σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη! 
Ας ξεκινήσουμε!






1) Λαδάκι μαλλιών απο Pantene για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλία με βιταμίνη Ε. Το λαδάκι αυτό το χρησιμοποίησε η μητέρα μου και η ίδια επέμενε να μπεί σε ένα empties post γιατί την άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Έχει και εκείνη σγουρά, ξηρά και άγρια μαλλιά, σαν εμένα, και με το συγκεκριμένο είδε τα μαλλιά της να μεταμορφώνονται!!!! Έδινε λάμψη και απίστευτη ενυδάτωση, βελτίωσε την υφη της τρίχας και έδιεξε την ξηρότητα και φυσικά βοηθούσε πολύ στη δημιουργία της μπούκλας αφού ενυδάτωνε μοναδικά! Έχει υπέροχο άρωμα και δεν είναι καθόλου λιπαρό. Έχει γίνει το αγαπημένο προιόν της μητέρας μου και του δίνει βαθμό 10/10 :)









2) Ενα προιόν που μου προκάλεσε ευχάριστη έκπληξη είναι η τονωτική λοσιόν απο την εταιρεία Cien των Lidl για κανονική και μεικτή επιδερμίδα. Την αγόρασα ως μια λύση ανάγκης σε ενα ταξίδι μου, πιστεύοντας πως δεν θα κάνει δουλειά αλλά έπεσα έξω! Πολύ δροσερό προιόν, εκανε πολυ καλη δουλεια στην αφαίρεση των υπολειμμάτων του μακιγιάζ και στην τόνωση της επιδερμίδας. Δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό, ούτε τσούξιμο. Μου άρεσε ιδιαίτερα η συσκευασία καθώς εχει ενα πολύ πρακτικό "στόμιο" το οποίο το πατάς και βγαίνει το προιόν ευκολα και χωρις να χαραμάς εξτρα ποσότητα απο αυτη που χρειάζεσαι. πολύ οικονομικό προιόν και θα το ξανα πάρω σίγουρα!!!! 9/10











3) Ενα αποσμητικό απο FA, εταιρεία της οποία αποσμητικά δοκιμάζω συχνά τελευταία, το SPORT στη γυναικεία έκδοση. Δεν περιέχει πούδρα και δεν αφήνει λεκέδες στα ρούχα. Μου άρεσε πάρα πολύ καθώς μυρίζει ομορφα και διακριτικά και αποτρέπει τον ιδρώτα για πολλές ώρες. Απο τα πιο αποτελεσματικά αποσμητικά που εχω δοκιμάσει. Θα το αναζητήσω ξανά σίγουρα. 9/10














4) Συνεχίζω με ενα φαγώσιμο προιόν απο τη σειρά Mr. Grand του Μασούτη. Πρόκειται για δημητριακά Muesli με νιφάδες βρώμης, σταφίδα, goji berry, blueberry, cranberry και μαύρη σοκολάτα. Επέλεξα να σας τα δείξω μιας και είναι απο τα πιο νόστιμα και τραγανά δημητριακά που εχω δοκιμάσει. Είναι οτι καλύτερο για το πρωινό σας αλλά και για ενα ελαφρύ βραδυνό!!!! Πεντανόστιμα και πολύ οικονομικά! Τα αντίστοιχα κυκλοφορούν και σε 2 ακόμη γέυσεις: μέλι&ξηρούς καρπούς ή σοκολάτα&φουντούκια 9/10












5) Επόμενο είναι ενα προιόν καθαρισμού προσώπου που με απογοήτευσε !!! Το πήρα απο τα Jumbo σε πολύ οικονομική τιμή και είναι απο την εταιρεία Aroma Natura. Πρόκειται για εναν αφρό καθαρισμού προσώπου με εκχυλίσματα χαμομηλιού και καλέντουλας. Η συσκευασία του είναι πανέμορφη και το οτι βγαίνει κατευθείαν σε μορφή αφρού βολεύει πολύ στη χρήση. Αλλά ΔΕΝ καθαρίζει καθόλου το μακιγιάζ. Εγω το πήρα για να το χρησιμοποιώ ως ντεμακιγιάζ αλλά δυστυχως δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση μιας και δεν αφαιρεί σχεδόν κανένα προιον απο το προσωπο. Αν θέλετε να το δοκιμάσετε σαν απλό καθαριστικό είναι πολύ καλό και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα. Εχει απαλό άρωμα και είναι ελαφρύ προιόν. 7/10












6) Πάλι δημητριακά, αυτή τη φορά ακόμη πιο ωραία απο τα προηγούμενα!!!! Πρόκειται για αγαπημένη granola με φράουλα και διάφορα κόκκινα φρούτα. Είναι της εταιρείας Tsakiris Family απο τη σειρά Le petit dejeuner. Μου αρεσαν παρα παρα πολυ, ήταν πεντανόστιμα και τραγανά! Να τα δοκιμάσετε!!! :) 9/10












7-8) Συνεχίζω με 2 οδοντόκρεμες! Για τη white now Gold της AIM δεν θα πω πολλά γιατί την αγαπώ και σας εχω μιλήσει ξανά στο παρελθόν για αυτή!!! Είναι η καλύτερη οδοντόκρεμα που εχω δοκιμάσει! Τελεια γευση, προσφέρει δροσερή αναπνοή και πάνω απ'όλα λευκαίνει τα δόντια πραγματικα!!!! 10/10

Η 2η είναι απο Crest η 3D white deluxe~Glamour. Εχω χρησιμοποιήσει 2-3 σωληνάρια απο αυτή και δεν μπορώ να πω οτι με άφησε ικανοποιημένη. Αρχικά δεν μου αρέσει η γεύση της, ούτε βλέπω αποτέλεσμα στον καθαρισμό και στην αναπνοή. Και για τη λεύκανση δεν είδα διαφορά! Αλλά το σημαντικότερο είναι η γεύση καθώς δεν αφήνει φρεσκάδα και καθαρή αναπνοή! 6/10





9-10-11) Τα 3 αγαπημέέέένα μου σαμπουάν μαζι!!!!! ^_^ Σας τα εχω δείξει αρκετές φορές, αλλά αυτά είναι τα 3 που αγοράζω ξανά και ξανά μιας και βοηθάν πολύ τα ξηρά, αγρια σγουρά μαλλιά μου!
~Το Supersoft απο Schwarzkopf είναι το πιο οικονομικό και περιέχει εκχυλισμα καρύδας και shea butter. Εχει πλούσια, κρεμωδη υφή και βοηθά πολύ στην ενυδάτωση των μαλλιών. 9/10
~Το μεσαίο, απο Loreal Elvive και τη σειρά Fibralogy είναι για μένα το καλυτερο καλυτερο καλυτερο σαμπουάν που υπάρχει. Έχει ταιριάξει 100% στα μαλλιά μου, μου δίνει απίστευτο όγκο και τέλειο σχηματισμό μπούκλας. Το χρησιμοποιώ παραπάνω απο 1 χρόνο και ειλικρινά έχω δει μεγάλη διαφορά στην πυκνότητα των μαλλιών μου 10/10
~Πάλι απο Schwarzkopf απο τη σειρά Gliss, ακόμη ενα λατρεμένο σαμπουάν. Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το προηγούμενο και βλέπω τα μαλλιά μου να δυναμώνουν και να λάμπουν. 10/10




12) Και μιας και πιάσαμε το θέμα "μαλλιά" πάμε και στο λατρεμένο μου δαφνέλαιο το οποίο είναι το μόνο προιόν που με βοήθησε να μακρύνω τα μαλλιά μου!!!! Έχει παχύρευστη υφή και σκούρο πράσινο χρώμα και το χρησιμοποιούσα 2-3 φορές το μήνα, το εφάρμοζα & έκανα μασάζ στις ρίζες των μαλλιών για αρκετή ωρα και το άφηνα ολο το βράδυ. Παράλληλα χρησιμοποιούσα στο υπόλοιπο μήκος των μαλλιών ελαιόλαδο και αυτά τα 2 σε συνδυασμό με βοήθησαν να μακρύνω τα μαλλιά μου (τα οποία δεν μακραίνουν ποτέ και συνεχώς σπάνε) και κυρίως δυνάμωσαν την τρίχα και μείωσαν το σπάσιμο και την τριχόπτωση! Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ! Το συγκεκριμένο μπορείτε να το βρείτε στο Bleta Pharm ΕΔΩ. 10/10











13) Ακόμη ενα προιόν που με βοήθησε στην βελτίωση και ενδυνάμωση των μαλλιών και των νυχιών μου, είναι οι αναβράζουσες βιταμίνες απο Lanes με σελήνιο και βιταμίνες A, C, E. Το σελήνιο βοηθά στοχευμένα στην καλή υγεία μαλλιών, δέρματος και νυχιών και όντως εγω παρατήρησα πως απο τότε που τις χρησιμοποιώ καθημερινά υπάρχει βελτίωση και ειδικά στα μαλλιά μου και στη σκλήρυνση των νυχιών! Έχουν υπέροχη γευση ροδάκινο! Αναζητήστε για δοκιμή! ;) 10/10











14) Να κι ενα προιόν "θαυματάκι" :) Πρόκειται για το αντιηλιακό προσώπου απο τη Frezyderm με δείκτη προστασίας 30. Εχει διάφανη~βελούδινη υφή και αφήνει το δέρμα μεταξένιο, χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Οτι καλύτερο εχω δοκιμάσει απο αντιηλιακά! Το αγοράζω εδω και 2-3 χρόνια και το αγαπώ! Αλλά ακόμη περισσότερο αγάπησα το αντίστοιχο αλλά με χρώμα και SPF 50+, δίσταζα να το δοκιμάζω θεωρώντας πως θα είναι πολύ λιπαρό αλλά έπεσαν στα χέρια μου 2 δειγματάκια και επαθα πλάκα! Οτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ για καλοκαίρι, ματ, καθόλου λιπαρό και άκρως βελούδινο! <3 10/10






15-16) Ακόμη 2 αγαπημένα προιόντα περιποίησης προσώπου απο την αγαπημένη Apivita, τα οποία είναι ευρέως γνωστά! Ο κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα, για τον οποίο σας εχω μιλήσει ξανά, οπότε θα πω μόνο πως είναι το 2ο καλύτερο καθαριστικό που εχω δοκιμάσει και με την πιο υπέροχη υφή και μυρωδιά!!!! 10/10
Και η τονωτική λοσιον με μέλι και πορτοκάλι, η οποία μοσχοβολά επίσης! Καθαρίζει πολύ καλά και δροσίζει την επιδερμίδα! Φαρμακευτικά προιόντα, αξιόλογα προιόντα! 9/10





17-18) Concealer απο τη W7 και τη σειρά Skin Fresh στην απόχρωση Fair. Μου άρεσε πάρα πολυ το προιόν αυτό , πολύ ελαφρύ αλλά παράλληλα προσφέρει την κάλυψη που επιθυμώ! Καθόλου λιπαρό και δεν μάζευε στις γραμμές. Αρκετά μεγάλη καλή σχέση ποσότητας-τιμής :) 9/10

Αγαπημένο make up απο την εταιρεία Manhattan, το Powder mat make up , στην απόχρωση SAND 80. Είναι σε μορφή μους και είναι απόλυτα ματ και πουδρένιο! Διαρκεί στην επιδερμίδα για ώρες χωρίς να εμφανίζει λιαπρότητα, ακόμη και χωρίς πούδρα. Είναι αρκετά καλυπτικό και το αγαπώ!!!! Και αγαπώ επίσης και τη τιμή του!!! 11 ευρώ μόλις :) 10/10











19-20) 2 eyeliner απο τα H&M και την Essence . Τα βάζω στην ίδια κατηγορία, είναι σε μορφη στυλό, αυτά της essence εχουν πιο μακρυά και λεπτή μυτούλα ενω αυτό απο H&M πιο μικρή και χοντρή! Προτιμώ αυτά απο essence γιατί έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωης και είναι πιο έντονο μάυρο. Και τα 2 είναι πολύ σταθερά στο μάτι και εχουν αρκετά έντονο μαυρό χρώμα. Θα τα αναζητήσω ξανά σίγουρα, ειδικά αυτά απο Essence! 9/10








21-22) 2 αγαπημένα προιόντα για το πρόσωπο απο την Apivita.
Η μάσκα με πράσινη άργυλο για βαθύ καθαρισμό που κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Καθαρίζει σε βάθος του πόρους  και διώχνει λιπαρότητα βοηθώντας στη μειώση της ακμής. 9/10
Το scrub προσώπου με bilberry, ενα είδος βατόμουρου, έχει κρεμώδη υφή και διακριτικούς αλλά αποτελεσματικούς κόκκους και αφήνει την επιδερμίδα καθαρή, απαλή, ενυδατωμένη και άκρως λαμπερή. Έχει και πολύ ωραίο άρωμα!!!! 9/10







23) ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΙΙΙ!!!!!! ΤΟ ΑΓΑΠΩ!!!!! Απο Palmolive το FEEL GLAMOROUS!!!!!!! Φανταστικό άρωμα, τέλεια υφή, κάνει πλούσιο αφρό και παράλληλα προσφέρει απολέπιση αφού περιέχει διακριτικους κόκκους. Αφήνει την επιδερμίδα απόλυτα μυρωδάτη και καθαρή και το άρωμα του διαρκεί ώρες! Είναι στα 650ml και πραγματικά ΠΡΕΠΕΙ να το δοκιμάσετε. Θα κάνει το μπανιο σας απόλαυση!!!!!! Οτι καλυτερο!!!! 10'/10



























24-25-26)
Συνεχίζουμε με 3 ακόμη αφρόλουτρα:
Πρώτο και πολύ αγαπημένο, απο  The Body Shop με φανταστικό άρωμα γλυκό λεμονάκι! Δροσιστικό, καλοκαιρινό και λαχταριστό άρωμα! Ξέρετε ποσο αγαπω τα αφρόλουτρα απο The body shop αλλά αυτό τα ξεπέρασε ολα ! Κάνει μοναδικό αφρό και καθαρίζει πολύ καλα κάνοντας το σωμα να μοσχοβολα!!!! 10/10
Ακόμη ενα λαχταριστό αφρόλουτρο, αυτη τη φορά με άρωμα Σοκολάτα-καραμέλα απο την εταιρεία DROPS. Μυρίζει σαν γλυκάκι λαχταριστό!! Εκανε πλούσιο αφρό και μυριζε ολο το μπάνιο τέλεια! Το είχα βρει πολύ πολύ οικονομικά στα Hondos και εχω και την αντίστοιχη κρέμα σώματος που μυρίζει ακόμη καλύτερα!!!! 8/10
Αφρόλουτρο απο Dove με την πιο ωραία και ξεχωριστή μυρωδιά φυστίκι και μανόλια!!!! :) Αγάπησα το συγκεκριμένο άρωμα, απαλό και ντελικάτο! Εχω και το αντίστοιχο γαλάκτωμα σώματος και το εχω κατα ευχαριστηθεί όπως και το αφρόλουτρο! Τέλεια ενυδατική, κρεμώδης υφή και πλούσιος αφρός! 9/10
27-28-29-30)
ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ! Αυτά τα βασανάκια, ειδικά το καλοκαίρι που αναζητάς το καλύτερο και πιο αποτελεσματικό........ =΄/
Ξεκινάω απο τα λιγότερο αγαπημένα και θα καταλήξω στα λατρεμένα μου (απο αριστερά προς τα δεξιά_ θα σας εχω φωτογραφιες με το πως είναι το κάθε ξυραφάκι απο κατω)

~ Simply Venus απο Gillette, ξυραφάκια γυναικεία με 3 λεπίδες. Δεν μου άρεσαν καθόλου............μετά απο 1-2 χρήσης το πολύ, σταματάνε να κόβουνε τις τρίχες και είναι σαν να μην ξυρίστηκες ποτέ.....εχουν αρκετα αιχμηρές λεπίδες αλλά δουλειά δεν κάνουν....πιο πολύ γδέρνουν το δερμα παρά το αποτριχώνουν.....3/10

~ Bic Miss Soleil.....Ξυραφάκια με 3 λεπίδες, χωρίς κινούμενη κεφαλή :) Έχουν υπέροχη λαβή, φουξ με λουλουδια! Κάνουν αρκετά καλή δουλειά αλλά λόγω σχήματος και άκαμπτης κεφαλής κόβομαι αρκετά. Βέβαια αν προσέχω είναι καλύτερα αλλά οταν βιάζομαι (οπως συνηθως) δεν με βολευουν. Επίσης μετα απο 5-6 χρήσεις, μειώνεται η απόδοση! 6/10

~ Bic Miss Soleil Bella :)
Ξυραφάκια 4ων λεπίδων με κινούμενη κεφαλή. Άκρως αξιόλογα :) Λειτουργούν άψογα, είναι πολύ εύχρηστα και προσφέρουν απαλό και αποτελεσματικό ξύρισμα αφήνοντας το δέρμα μεταξένιο. Προσφέρουν άριστα αποτελέσματα ξυρίσματος ακόμη και μετά απο μήνα χρήσης! Τα αγαπώ και είναι πανέμορφα σε αποχρώσεις του μπλέ. 10/10

~ Bic Flex 3
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!
Είναι αντρικά ξυραφάκια και ειναι ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Ακρως αποτελεσματικά ακόμη και μετά απο πολλές πολλές χρήσης ! Αφήνουν το δερμα βελούδινο και είναι τα καλυτερα για ολα τα μερη του σωματος, ειναι ευχρηστα και δεν κοβομαι ποτε! Τα αγοραζω συνεχως!!! 10'/10

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ :)
Αυτά τα πολλάάά προιόντα χρησιμοποίησα μέχρι τέλους!
Πώς σας φάνηκαν?
Περιμένω τα σχόλια σας για να μου πειτε εντυπώσεις και γνώμες!
Έχετε δοκιμάσει καποιο απο αυτά; Θα θελατε να δοκιμάσετε κάποιο?
Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η παρουσίαση των προιόντων! Η αλήθεια είναι ότι το λαδάκι από pantene δεν με άφησε ευχαριστημένη γιατί δεν μου πρόσφερε την ενυδάτωση που ήθελα. Αλλά λατρεύω το αντηλιακό από Frezyderm, τα αφρόλουτρα από Palmolive και τις μάσκες από Apivita! Είναι top! πολύ ωραίο άρθρο, συνέχισε την καλή δουλειά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για το σχόλιο και τα ομορφα λόγια! :)
      Η δικη σας υποστήριξη με βοηθά πολύ!!!! <3

      Διαγραφή
  2. χαίρομαι να βλέπω empties!!!
    το νούμερο 6 θα το δοκιμάσω. εδώ και καιρό το ζαχαρώνω, αλλά δεν ήμουν σίγουρη. με έπεισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή