Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

~ Empties Post 23 ~

Καλησπέρα παρέα μου αγαπημένη! Καλό μήναααα!!!!
Χριστός Ανέστη! Πώς περάσατε τις γιορτές; Εγω όμορφα και αρκετά ήσυχα!!! :)
Σήμερα είμαι κοντά σας και πάλι, με ακόμη ενα empties post, μια ανάρτηση δηλαδή με άδειες συσκευασίες προιόντων για τα οποία θα μάθετε την ολοκληρωμένη μου άποψη :) 
Για να ξεκινήσουμε:





Αφρός για ελαστικές μπούκλες απο τη Garnier Fructis. Περιέχει εκχυλίσματα baboo και υπόσχεται οτι προσφέρει 5 δράσεις: 1) Θρέψη 2) Δράση ενάντια στο φριζάρισμα 3) Απαλότητα και ζωντάνια 4) Ελαστικότητα & 5) 24ωρο κράτημα. Το μόνο θετικό που βρήκα εγω είναι το άρωμα του. Δεν μου άρεσε γενικά καθόλου, έκανε τα μαλλιά αρκετά σκληρά και βάραινε τις μπούκλες αντι να τις σχηματιζει ωραία. Δεν είδα καμία δράση ενάντια στο φριζάρισμα και παρατήρησα οτι γενικά στο σχηματισμό της μπούκλας απέτυχε εντελώς! Δεν μου άρεσε καθόλου, τον χρησιμοποιησε και η μητέρα μου και σχηματισε την ίδια άποψη. 3/10




Αφρουλουτράκι λαχταριστό λεμονάκι απο τα The Body Shop. Πρόκειται για ενα καθαριστικό σώματος, χωρίς σαπούνι, όπως αναφέρει, το οποίο περιέχει κρύας συμπίεσης έλαιο σπόρων λεμονιού απο την Ιταλία. Μυρίζει πραγματικά σαν να κόψατε μόλις ενα φρέσκο λεμόνι. Μου άρεσε πάρα πολύ, αν και δεν περιέχει σαπούνι, καθάριζε φοβερά την επιδερμίδα, έκανε πλούσιο αφρό και την άφηνε μυρωδάτη και απαλή. Πραγματικά αξιόλογο αφρόλουτρο, θέλω να το αγοράσω ξανά και σε άλλες μυρωδιές. 10'/10


Μπάρες δημητριακών απο τα Lidl και την εταιρεία Crownfield. Πάρα πολύ νόστιμες μπάρες, δοκίμασα αυτές με γεύση σοκολάτα και αυτές με φουντούκι και αμύγδαλο που δεν περιέχουν ζάχαρη. Μου άρεσαν πολύ και οι 2 γεύσεις, αποτελούν ιδανικό σνακ. Η κάθε συσκευασία περιέχει 8 τεμάχια και είναι πολύ οικονομικές. 8/10






Ένα γαλάκτωμα σώματος απο την εταιρεία Gaia by D.M.B με άρωμα ρόδι και γάλα αμυγδάλου. Περιέχει έλαιο φιστικιού, βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο αργκάν,καλέντουλα και μετάξι γνωστά για τις θρεπτικές, καταπραυντικές, ενυδατικές και μαλακτικές τους ιδιότητες. Δεν είναι καθόλου λιπαρό προιόν , απλόνεται εύκολα και απορροφάται αμέσως απο το δέρμα. Το άρωμα του είναι πραγματικά λαχταριστό και τόσο ιδιαίτερο χάρη στο έλαιο φιστικιού , το αμύγδαλο και το ρόδι. Εμένα προσωπικά μου θυμίζει το λικές αμαρέτο. Μου άρεσε πολύ σαν προιόν, το άρωμα του διαρκεί στην επιδερμίδα για ώρες και η συσκευασία του με την αντλία είναι πολύ πρακτική. Αγαπώ την εταιρεία Gaia και τα προιόντα της και θα το αναζητήσω ξανά σίγουρα! 9/10







2 σαμπουάν τα οποία έχετε βαρεθεί να βλέπετε απο εμένα είναι το σαμπουάν πυκνότητας απο Loreal Elvive και απο Schwarzkopf Gliss αυτό στη ροζ συσνευασία με το υγρό μετάξι. Σε συδυασμό και τα 2 μαζί σε κάθε λούσιμο, προσφέρουν στα μαλλιά μου ζωντάνια, θρέψη, ενυδάτωση, απαλότητα  και παρατήρησα πως μετά απο χρόνια χρήση προσφέρουν μάκρος και πυκνότητα. Ειδικά αυτό απο Elvive το αγαπώ ιδιαίτερα και δεν λείπει ποτέ απο το μπάνιο μου. Προσφέρει μοναδικό όγκο στα μαλλιά και τα βοήθησε πολύ να δυναμώσουν, να πυκνώσουν και να μακρύνουν. Τα αγαπώ και τα χρησιμοποιώ πάντα σε συνδυασμό και τα μαλλία μου είναι λαμπερά και υγιεί. 10'/10




Μια οδοντόκρεμα που δοκίμασα για πρώτη φορά και έγινε αγαπημένη, είναι απο την εταιρεία AIM η Crystal Gel fresh&white. Πρόκειται για μια οδοντόκρεμα σε μορφή τζελ η οποία συνδυάζει έξτρα δροσερή γεύση μέντας που προσφέρει έντονη και μεγάλης διάρκειας αίσθηση φρεσκάδας και μικροσωματίδια λεύκανσης τα οποία λευκαίνουν απαλά τα δόντια κάνοντας και λαμπερά. Την αγάπησα γιατί συνδυάζει τα 2 στοιχεία που ψάχνω σε μια οδοντόκρεμα: υπέροχη γεύση, χωρίς να καίει αλλά να καθαρίζει το στόμα και την αναπνοή και ταυτόχρονα απαλή λεύκανση. Την πήρα είδη 2η φορά και κοντεύει και πάλι να τελειώσει και το 3ο σωληνάριο. Να τη δοκιμάσετε. 10'/10

Ενα θα πω: Άξιζαν οοολα τα υπέροχα σχόλια που είχα ακούσει και διαβάσει. Επιτέλους δοκίμασα κι εγω τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα απο την Apivita. Αγαπω τη σύσταση του, αγαπώ το άρωμα του και λατρέυω τον καθαρισμό που προσφέρει. Με ελάχιστη ποσότητα καθαρίζει οποιοδήποτε μακιγιάζ σε βάθος και αυτό το διαπίστωνα επειδή πάντα μετά τη χρήση το βαμβάκι με το οποίο εφάρμοζα τονωτική λοσιόν ήταν πεντακάθαρο. Αξίζει τα χρήματα του και το χρησιμοποιούσα για πολύ καιρό πριν τελειώσει. Θα το ξανά πάρω με την πρώτη ευκαιρία. 10'/10.







Λαααααχταααααριιιιιστόόόόό αφρόλουτρο απο την αγαπημένη Dove με άρωμα φιστίκι και μανόλια. Απο τα πιο ωραία αρώματα που εχω δοκιμάσει. Ξέρετε πόσο ωραία είναι τα αφρόλουτρα της Dove αλλά σας προτρέπω να δοκιμάσετε το άρωμα αυτό. Ειδικά σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα σώματος θα μοσχοβολάτε. Κάνει πλούσιο αφρό και λόγω την ενυδατικής κρέμας που περιέχει αφήνει την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη. 10/10






Αυτά ήταν τα προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους το τελευταίο διάστημα.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά; Αν ναι περιμένω και τη δική σας γνώμη στα σχόλια.

Πολλά φιλιά, να περνάτε όμορφα και θα τα πούμε σύντομα με καινούριο ποστ!
Γειά σας!!!!

5 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμασει και εγω το γαλακτωμα απο Gaia και το καθαριστικο της Apivita και συμφωνω μαζι σου απολυτα ειναι και τα δυο εξαιρετικα. Ο αφρος της Garnier ειναι ενα προιον που το αγοραζα χρονια γιατι πραγματικα εκανε δουλεια αλλα τωρα τελευταια κατι πρεπει να αλλαξε η Garnier στη συσταση του και οσες φορες το χρησιμοποιησα δε εμεινα καθολου ευχαριστημενη απο το αποτελεσμα. Πολυ ωραια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τα λόγια σου :)
      Ευχαριστω για το σχόλιο και τη στήριξη!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post :)
    Είχα δοκιμάσει κι εγώ αυτόν τον αφρό για ελαστικές μπούκλες και δεν μου άρεσε καθόλου.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ ωχ ωχ, έχω τον αφρό της Fructis ολοκαίνουριο και θα τον χρησιμοποιήσω αυτές τις μέρες! Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι! :-) Τα προϊόντα της Gaia έχουν όλα λαχταριστή μυρωδιά! Όσο για τον αφρό της Apivita πρέπει να είμαι πανελλαδικώς η μοναδική κοπέλα που δεν της άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή