Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

~ D Pharmacy Haul ~

Καλησπέρα όμορφη παρέα! :)
Τί κάνετε? Πώς περνάτε?
Σήμερα είμαι εδω, για να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα απο το ηλεκτρονικό φαρμακείο D Pharmacy!
Το Dpharmacy είναι το online κατάστημα του φαρμακείου Κ. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε., που λειτουργεί στο ίδιο σημείο της πόλης της Θήβας για περίπου 100 χρόνια! 
Επαμεινώνδα 113, 32200
     Θήβα

Εγώ επέλεξα το συγκεκριμένο φαρμακείο για να κάνω τις αγορές μου, επειδή ήταν αυτό που είχε φθηνότερα απο όλα τα υπόλοιπα τα προιόντα που έψαχνα :)  

Πάμε όμως να σας δείξω τι αγόρασα:



Το δέμα μου ήταν αυτό που βλέπετε αριστερά, πολύ μεγάλο κουτί σχετικά με τα πράγματα που αγόρασα :) Μόλις το άνοιξα, με πλημμύρησε μια υπέροχη μυρωδιά γιασεμί!!!! Μοσχοβολησε ολο το δωμάτιο!!! Πάνω,πάνω βρήκα ενα χειρόγραφο σημείωμα, απο τον ιδιοκτήτη του φαρμακείο, με το οποίο με ευχαρίστησε που επέλεξα το φαρμακείο αυτό για τις αγορές μου, κάτι που το θεωρώ πολύ ομορφο και το εκτίμησα πολυ!!!!
Όλο το πακέτο ήταν γεμάτο με προστατευτικά σακουλάκια γεμάτα με αέρα,τα οποία προστάτευαν πάρα πολύ τα προιόντα που υπήρχαν μέσα, γιαυτό ήρθαν όλα σε αριστη κατάσταση!!!!




Μόλις αφαίρεσα όλα τα σακουλάκια, αυτό που είδα μέσα ήταν αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία αριστερά :)


Για πάμε να τα δούμε αναλυτικά:











Κλασικά, στην παραγγελία βρισκόταν ακόμη μια συσκευασία απο το αγαπημένο Omega 369, των γονιών μου απο τη Health Aid :) Το καταναλώνουν καθημερινά και έχει προσφέρει πολλά θετικά στον οργανισμό τους!!!
Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ














Επόμενο αγαπημένο στην προτίμηση μας, που υπήρχε και σε αυτή την παραγγελία, είναι οι βιταμίνες απο την εταιρεία Lanes. Αυτή τη φορά επιλέξαμε να δοκιμάσουμε αυτή με τη βιταμίνη C , των 135mg την οποία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ , αυτή με τη βιταμίνη C και πάλι αλλά των 1000mg την οποία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ και αυτή με το Σελήνιο και διάφορες βιταμίνες, την οποία θα δοκιμάσω πρώτη φορά και μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ :)







Το αγαπημένο μου απο ολα οσα υπήρχαν στην παραγγελία, είναι το σετ του Κορρέ, με κρέμα προσώπου και ματιών με άγριο τριαντάφυλλο, για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες! Είναι τα καλύτερα στο είδος τους που εχω δοκιμάσει! Υπέροχη υφή, και τέλειο-άμεσο αποτέλεσμα στο δέρμα. Καθόλου λιπαρότητα , φωτίζουν και ενυδατώνουν υπέροχα!!!! Μπορείτε να βρείτε το πακέτο αυτό 1+1, σε υπέροχη τιμή ΕΔΩ


Βρήκα στο πακέτο μου και κάποια δωράκια, που ευγενικά μου παραχώρησε το φαρμακείο και τους ευχαριστώ πάρα πολύ! Άλλωστε, σε κάθε παραγγελία, υπάρχει μέσα δώρο έκπληξη για κάθε πελάτη!!!!! Μου στείλανε να δοκιμάσω 5 προιόντα,τα 2 απο τα οποία τα εχω δοκιμάσει και τα αγαπώ! Μου στείλανε απο την Apivita, 3 προιόντα: 1 lip balm με πρόπολη, το οποίο είναι υπέροχο, απο τα καλύτερα,και το εχω δοκιμάσει ξανά, όπως και την καθαριστική μάσκα με πράσινη άργυλο η οποία είναι αγαπημένο προιόν και πολύ αποτελεσματικό! Και την κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο την οποία ανυπομωνώ να δοκιμάσω. Επίσης μου στείλανε ακόμη μια μάσκα απο Panthenol, με λινάρι και καλαμπόκι για συσφιξη και λάμψη, και ενα βερνίκι νυχιών απο την εταιρεία Red Water, σε μια μπλέ απόχρωση (#66 rebel blue) και ανυπομωνώ να τα δοκιμάσω ολα!!!!
(Μπορείτε να βρείτε τα προιόντα αυτά ΕΔΩ / ΕΔΩ / ΕΔΩ / ΕΔΩΕΔΩ )

Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που απέκτησα απο το D Pharmacy!
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη απο την εξυπηρέτηση και την όλη διαδικασία και εμπειρία των αγορών μου απο το φαρμακείο αυτό!
Έχει καταπληκτικές τιμές, μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά!!!!

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Περιμένω τα σχόλιά σας!
Να έχετε ενα υπέροχο βράδυ Σαββάτου, ότι κι αν κάνετε!
Πολλά φιλιά <3
Θα τα πούμε σύντομα!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου