Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

~ Sheinside Valentine's Day Sale Picks ~

Hello Girls!
Πώς είστε? Εγω επειδή δεν εχω , όπως φαίνεται , διάθεση για διάβασμα , είπα να σας δείξω κάποιες επιλογές ρούχων απο το αγαπημένο site Sheinside , για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!
Στην ιστοσελίδα του Sheinside : http://goo.gl/IXEkXZ
θα βρείτε τεράστια ποικιλία , σε φορέματα , παπούτσια  , αξεσουάρ  , κοσμήματα 
και σε πολλά πολλά ακόμη! 
Και οι τιμές? Απλά υπέροχες!!!!!!!!
Εγω , έριξα μια ματιά στο site , και ανακάλυψα πως αυτές τις μέρες , μέχρι και 14 Φεβρουαρίου , έχουν μια προσφορά με την οποία σου αφαιρούν κάποια χρήματα απο την παραγγελία σου (λεπτομέρειες στο τελος του ποστ) . Οπότε επέλεξα να σας δείξω κάποια ρούχα-παπούτσια και αξεσουάρ για να πάρετε ιδέες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου , και οχι μόνο!!!!
Φυσικά , η επιλογή είναι πολύ δύσκολη καθώς όπως είπα , έχουν τεράστια ποικιλία για όλα τα γούστα!!!!!!! Οι δικές μου επιλογές είναι florar , δέρμα και chic ψηλοτάκουνα παπούτσια.
Πιστεύω πως εκείνη τη μέρα , είτε σε σχέση , είτε ελεύθερες , πρέπει όλες να είμαστε chic , κομψές και περιποιημένες!
Shop my list :

Πώς σας φάνηκαν οι επιλογές μου?
Όσο πιο πολύ ανοίγετε τα Links των ρούχων (με κανονικό κλικ , οχι άνοιγμα σε νεα καρτέλα), τόσο πιο γρήγορα θα έρθουν διάφορες εκπλήξεις~!
Όσο περισσότερο δημοφιλές γίνει αυτό το ποστ , τόσο πιο γρήγορα θα έρθουν όμορφα πράγματα στο blog! Γιαυτό ΜΗΝ ξεχνάτε να ανοίξετε τα links που σας εχω δώσει και φυσικά να πάτε στο site του Sheinside , για να ψωνίσετε οτι σας άρεσε!!!!!!!!
Εγώ θα περιμένω τα σχόλια σας , για να μου πείτε τη γνώμη σας , να μου πείτε αν έχετε ψωνίσει ποτέ απο αυτό το κατάστημα , και φυσικά να μου αφήσετε links με ρούχα που σας άρεσαν απο το site του Seinside , για να πάρω ιδέες!!!!!!! <3

Και φυσικά ΜΗΝ ξεχνάτε την προσφορά που ισχύει εως 14/2 , με την οποία θα έχετε έκπτωση 6$ για παραγγελίες απο 55$ και πάνω , χρησιμοποιώντας τον κωδικό valentine6 και έκπτωση 18$ για παραγγελίες απο 115$ και πάνω χρησιμοποιώντας τον κωδικό valentine18 :)

ΚΛΙΚ στα Links , και τα καλύτερα έρχονται!!!!!!
Αυτά απο μένα , ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη ενα post μου!
Θα τα πούμε σύντομα!!!!
Φιλιά πολλα!

2 σχόλια: