Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

~ Born Pretty Store Review ~

Γειά σας κορίτσια μου! :)
Χρόνια πολλά!
Πώς περάσατε τα Χριστούγεννα? 
Ελπίζω να περάσατε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάτε :)

Σήμερα εχω για εσας ενα Review , για 2 πραγματάκια που απέκτησα πριν πολύύύ καιρό απο το 
Πρόκειται για ενα site , στο οποίο μπορείτε να βρείτε πολλά πολλά προιόντα , απο πολλές κατηγορίες!
Για παράδειγμα : Jewelry & Accessories / Nail Art / Home & Garden / Clothing & Apparel 
και πολλά πολλά ακόμη και φυσικά σε πολύ χαμηλές τιμές!

Τα δικά μου προιόντα , ειναι απο την κατηγορία Make Up & Beauty :)


 


Διάλεξα μια BB cream και ενα πακετάκι με 5 ζευγάρια βλεφαρίδες!
Μου άρεσαν αρκετά οι συσκευασίες τους και φυσικά η τιμη τους! Και τα 2 μαζί κόστιζαν κάτω απο 10$ :)
Η BB είναι απο την εταιρεία Danni και πάνω στο κουτί αναφέρει οτι πρόκειται για BB Water Embellish.
Οι βλεφαρίδες είναι απο την εταιρεία AiMei :)





Η BB cream , μου άρεσε αρκετά!
Πάνω βλέπετε και την υφη της! Έχει πολυ ωραία , πυκνή υφή και η απόχρωση είναι πετυχημένη!
Απλώνεται πολύ εύκολα , και με το χέρι , και με πινέλο ή σφουγγαράκι , αλλά προτίμω να την απλώνω με το χέρι , γιατι είναι αρκετά "έλαστικη" και με τη θερμότητα των δαχτύλων απλώνεται πολύ καλύτερα και ευκολότερα! 





Στη φωτογραφία , βλέπετε το πρόσωπό μου , χωρίς καθόλου μακιγιαζ!
Οπως βλέπετε , υπάρχουν κάποια σπυράκια , κάποιες
κοκκινίλες και δυχρωμίες .









 Εδω βλέπετε , το αποτέλεσμα μετα την εφαρμογή του προιόντος!
Αριστερά μετά απο μια στρώση και δεξιά μετά απο 2 στρώσεις!
Μου αρέσει πολύ η κάλυψη που προσφέρει , δεν είναι full αλλά είναι πολύ λαμπερή και δείχνει απόλυτα φυσική! Είναι κατάλληλη για πρωινό μακιγιάζ :) 
Είναι ελάχιστα λιπαρή αλλά με χρήση πούδρας δεν θα έχετε πρόβλημα!
Δεν μαζέυει σε γραμμές , είναι ενυδατική και έχει καλή διάρκεια , αν και θα ήθελα να διαρκεί περοσσότερο, καθώς μετά απο 2-3 ώρες αρχίζει σιγα σιγα να εμφανίζει λίγη λιπαρότητα!
Γενικά όμως προκειται για ενα πολύ καλο-οικονομικό προιόν που θα σου δώσει λύση στις πρωινες σου εμφανίσεις :)






Στη φωτογραφία αυτή εχω χρησιμοποιήση και πούδρα!
Ωραίο , απαλό αποτέλεσμα
χωρίς να είναι βαρύ!
Λαμπερό και όμορφο!!! Μπορείτε να το βρείτε εδω







Πάμε τώρα στις βλεφαρίδες!

Ωραίες , μαύρες και πυκνές!
Αυτή ηταν η πρώτη μου εντύπωση όταν άνοιξα το πακετάκι!
Είναι όντως πολύ ομορφες και εντυπωσιακές χωρίς να είναι υπερβολικές!!!


Γενικά να προειδοποιήσω οτι ΔΕΝ εχω βάλει ξανα ψευτικες βλεφαρίδες , οπότε , αριστερά βλέπετε την πρώτη μου απόπειρα :/
Γενικά , τις τοποθέτησα αρκετά εύκολα (αν και μεταξύ μας , έπρεπε να τις βάλω λιγο πιο εξω στο μάτι)








Γενικά όμως , δεν με δυσκόλεψαν καθόλου στην εφαρμογή!
Μου άρεσαν παρα πολύ :)
Δεν δείχνουν πολύ όμορφες?
Θεωρω οτι φαίνονται πολύ φυσικές και είναι κατάλληλες για ολες τις ώρες!
Χαίρομαι που εχω 5 ζευγάρια , έτσι εχω την ευκαιρία να τις χρησιμοποιήσω πολλές φορές , αν και δεν χαλάνε αμέσως μετά την πρώτη εφαρμόγη! Σίγουρα μπορείς να βάλεις το ιδιο ζευγάρι , 2 φορές! :)
Πολύ ωραίες  , αποτελούν μια πολυ καλη επιλογή για όσες απο εσας χρησιμοποιείτε συχνά ψέυτικες βλεφαρίδες , καθως η τιμή τους τις κάνει απόλυτα προσιτές σε όλες !
μπορειτε να τις βρείτε εδω


Αυτα ήταν τα πραγματάκια που δοκίμασα απο το Born Pretty Store.
Σίγουρα θα κάνω μια παραγγελία στο μέλλον , για να δοκιμάσω κάποια ακόμη προιόντα τους!
Επίσης , εχω για εσας εναν εκπτωτικό κωδικό , με τον οποίο μπορείτε να κερδίσετε -10%
στις αγορές σας απο το site του Born Pretty! :)
Ορίστε και το κουπονάκι με τον κωδικό!
Να θυμίσω πως απο το site αυτό , μπορείτε να αγοράσετε κάτι μόνο με χρήση προπληρωμένης κάρτας και φυσικά ΔΕΝ ισχύει η επιλογή της αντικαταβολής!

Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε αγοράσει ποτέ κάτι απο το Born Pretty?
Θα περιμένω γνώμες κάτω στα σχόλια!

Φιλιά πολλά!
Ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη ενα post μου!
Να περνάτε όμορφα!
Καλό βραδυ!

2 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά Μητσάκι μου!!!! με γεια!!! είναι πολύ ωραία και τα δυο και σαν κάλυψη η ΒΒ και σαν αποτέλεσμα οι βλεφαρίδες!! να περνάς όμορφα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή