Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

~ Dust & Cream Haul (και κατι ακόμα)~

Γειά σας κορίτσια!
Πώς περνάτε αυτη την Κυριακή?
Εγω κανω ενα break , απο το τρέξιμο για τη διδασκαλία που εχω να κάνω την Τετάρτη , και σκέφτηκα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που αγόρασα χθες απο τα Dust&Cream , εδω στην Κοζάνη! :)

Γενικά να σας πω οτι τα Dust&Cream ειναι απο τα αγαπημένα μου καταστήματα καλλυντικών - ειδων περιποίησης
γιατί εχουν ποικιλία εταιρειών , και αξιόλογα προιόντα , σε πολύ οικονομικές τιμές!

Ας εξαιρέσουμε βέβαια πως αρκετές φορές τα σταντς είναι άδεια....
Αλλα δεν ευθύνονται αυτοί αλλά οι εταιρείες που δεν φροντίζουν να στείλουν εμπόρευμα εγκαιρα....

Σε γενικές γραμμές όμως ειμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί σε ενα 
κατάστημα τους , μπορείς να βρείς προιόντα μακιγιάζ , κρέμες , αρώματα , βερνίκια , πινέλα , κοσμήματα , προιόντα μαλλιών , προιόντα περιποίησης προσώπου και πολλά ακόμη!

Για πάμε να δούμε ποιά προιόντα επέλεξα :



Αρχικά , πήρα 2 βερνίκια και ενα Top Coat! 

Απο αριστερά:
Πήρα να δοκιμάσω top coat για ματ αποτέλεσμα! Γενικά μου αρέσει οτιδήποτε ματ , και ήθελα να δω πως είναι τα ματ νύχια οποτε το αγόρασα! Ειναι το νούμερο 621 απο τη Beauty line cosmetics!
Θα το δοκιμάσω σύντομα και θα σας δείξω το αποτέλεσμα στη σελίδα
μου στο Facebook!
κοστιζε 1,50

Ενα μικρό μικρό βερνικάκι απο UMA Cosmetics , σε μια ιδιαίτερη μωβ-μπλε απόχρωση!
Δεν εχω δοκιμάσει ξανα βερνίκι απο αυτη την εταιρεία , κι επειδη εχει πολλές και ωραίες αποχρώσεις , πηρα αυτο για να δω διάρκεια κλπ.
Είναι η απόχρωση Party Rock , και κόστιζε 2,80!

Τελος , πήρα ενα όμορφο γκρί βερνίκι απο την αγαπημένη μου σειρά Kiss Kiss , της Beauty Line Cosmetics , τα συγκεκριμενα βερνικια εχουν τελεια αποδοση και διάρκεια!
Είναι το 336 και κόστιζε 2 ευρώ!

Πήρα επίσης 3 κραγιονάκια!
2 απο τα υπέροχα και λατρεμένα Velvet Matte της Golden Rose , 
και ενα απο τη Sixteen cosmetics (οχι απο τα Dust&cream).
Τα ματ κραγιόν της Golden Rose τα αγαπώ , είναι αξιόλογο προιόν , και εχει πολύ καλή ποιοτητα!
Εχω 3 αποχρώσεις στη συλλογή μου , και πιστευω πως αξιζει να τα δοκιμάσετε , γιατι εχουν τελεια απόδοση και καταπληκτική διάρκεια!!!!
Απο sixteen δεν εχω δοκιμάσει ξανα κραγιόν , οπότε περιμένω δοκιμή!

Πήρα τις αποχρώσεις 13 , ενα τελειο φουξ , 27 ενα υπέροχο nude , απο τα Velvet Matte
και το 425 , ενα ιδιαίτερο μωβ, απο Sixteen cosmetics!
 Πήρα επίσης μια πουδρα απο τη Dido!
Χρησιμοποιω συχνα πουδρες απο αυτη την εταιρεια και ειμαι πολύ ευχαριστημένη!
Κοστίζει 2 ευρω!

Επίσης , ΔΕΝ μπόρεσα να αντισταθώ στις λαχταριστές μυρωδιές των προιόντων περιποίησης σώματος των Dust& Cream ! :)
Αγόρασα ενα αφρόλουτρο με υπέροχο άρωμα μπισκότο!
Ανυπομωνώ να το δοκιμάσω , καθώς μυρίζει εκπληκτικά!
Κόστιζε 2,50 ευρω!
Αγόρασα και την αντίστοιχη κρέμα σώματος , στα 100 ml , με αυτο το υπέροχο άρωμα μπισκότο!
Πολυ τελεια μυρωδιά και ακόμη πιο τέλεια τιμή!
2,50 ευρώ μονο!
Τέλος , πήρα να δοκιμάσω και ενα αρωματάκι τύπου Burberry Weekend , στα 30 ml
Ελπίζω να εχει καλή διάρκεια , γιατι εχω ακούσει καλά λόγια για αυτά τα αρώματα , αλλα και γιατί η τιμή τους ειναι πολύ καλη!
Τα 30 ml κοστίζουν 3,50 ευρώ!!!!!!

Αυτες είναι οι αγορές μου!
Εσείς έχετε ψωνίσει ποτέ απο κάποιο κατάστημα Dust&Cream?
Πως σας φαίνονται τα προιόντα που επέλεξα?

Έχετε δοκιμάσω κάποιο απο αυτά?

Ευχομαι να περάσετε ενα όμορφο υπόλοιπο Κυριακής!
Φιλιά πολλά και θα τα πούμε πολύ σύντομα!
<3

3 σχόλια:

  1. Mε γεια!!εχουν πολύ αξιόλογα και οικονομικά προϊόντα τα dust+cream!αποφευγω να παω γιατι θα τα σηκώσω όλα!!χαχα!
    Το ματ βερνίκι το έχω!πολύ καλό!!
    Και φυσικά λατρεύω τα ματ κραγιον απο golden rose!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κραγιον τα εχω και ειμαι ευχαριστημενη. Απο sixteen να παρεις και μανο που ειναι φοβερα. Την πουδρα την εχω και για την τιμη της κανει θαυματα! Καλοφορετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γεια σου..τα velvet matte ειναι κραγιοναρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή