Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

~ Unboxing -> Smile Pharmacy Order ~


Καλή σας μέρα κορίτσια μου!!!!!! :)
Τί κάνετε? Εγω είμαι πολύ καλά!
Όπως , ισως , είδατε στη σελίδα μου στο Facebook , σας ρώτησα αν θέλετε να δείτε Unboxing post 
με κάποια πράγματα που αγόρασα απο το υπέροχο - και μεταξύ μας - οικονομικότατο online φαρμακείο , το Smile Pharmacy ! Μετά απο μια μεγάάάλη ερευνα αγοράς και τιμών , κι αφού έψαξα και έκανα σύγκριση με πολλά ακόμη online φαρμακεία , το Smile Pharmacy ήταν αυτό με τις πιο χαμηλές τιμές! Και δεν σας μιλάω για "ψιλά" ...αλλά για διαφορά!!!!
Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ΕΔΩ

Είδα κάποια επιθυμία , οπότε δεν θα σας χαλάσω χατίρι!!!!
Όπως θα δείτε και μόνες σας , η παραγγελία είναι αποκλειστικά με προιόντα της λατρεμένης
μου εταιρίας ΚΟΡΡΕΣ! Αγαπώ τα προιόντα αυτης της εταιρίας , και είπα να την τιμησω για ακόμη μια φορά!!!!
Πάμε να δούμε τα προιόντα που αγόρασα:

 

Αυτό είναι το πακέτο μου , τα προιόντα που βρίσκονται μέσα ήταν πολύ πολύ καλα προστατευμένα!!!










1) Πρώτο προιόν που βρήκα μέσα στο κουτί , είναι μια κρέμα χεριών κατα των κηλίδων και των δυχρωμιών με βιολογικό αμυγδαλέλαιο και βιταμίνη C ! Αυτη την κρεμούλα την πήρα για την μητέρα μου , για μια επιπλέον προστασία στα χερια της! Έχει και SPF 15 ! Είναι στα 75 ml ! 
Τιμή στο Smile pharmacy : 5,40 :)














2) Το δεύτερο πακετάκι που βρήκα μεσα στο κουτί με την παραγγελία μου , περιέχει 2 συσκευασίες με το απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή , με εκχύλισμα χαμομηλιού! Αυτό το προιόν είναι μια καινούρια κυκλοφορία απο τον Korre , και επειδή ήθελα να δοκιμάσω ενα ειδικό , φαρμακευτικό προιόν , για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής μου , το αγόρασα χωρις δευτερη σκέψη! Μυρίζει καταπληκτικά και ανυπομωνώ για δοκιμή!!!!! 
Τιμή Smile Pharmacy : 5,44 :)












3) Ακόμη ενα όμορφο σετάκι , το οποίο το περίμενα πως και πως είναι αυτό με την ενυδατική κρέμα -  Gel , για λιπαρές - μικτές επιδερμίδες και την αντίστοιχη τονωτική λοσιόν! Αυτή η σειρά περιέχει ρόδι! Έχει μια ευχάριστη , ελαφριά μυρωδιά! Ήθελα παρα πολύ καιρό να αγοράσω αυτή την ενυδατική , οπότε τώρα που κυκλοφορεί σε αυτό το όμορφο σετ , με 1+1 δώρο , δεν έχασα την ευκαιρία!
Τιμή Smile Pharmacy : 10,75 :)







4+5) Επειδή όπως γνωρίζετε , τα αδύναμα , αφυδατωμένα σγουρά μου μαλλιά με ταλαιπωρούν πάρα πολύ , κι επειδή τα προιόντα απο τα Super Market δεν με βοηθάν ιδιαίτερα , σκέφτηκα να αγοράσω κάποια σαμπουάν του Korre , κάτι πιο φαρμακευτικό δηλαδή , μήπως και δω κάποια βελτίωση!
Βρήκα σε υπέροχη προσφορά 1+1 όλα τα σαμπουάν του Κορρέ οπότε αγόρασα : Το σαμπουάν για λεπτά-αδύναμα μαλλιά με πρωτε'ί'νες ρυζιού και Τίλιο και Το σαμπουάν για ξηρά-αφυδατωμένα μαλλιά με Αμύγδαλο και λινάρι . 
Τιμή Smile Pharmacy : 5,90 & 5,44 αντίστοιχα!
(Η τιμή με ενθουσίασε πραγματικά , αν σκεφτείς κοστίζουν κοντα στα 3 ευρώ το κάθε σαμπουάν)

Αυτά ηταν τα πραγματάκια που αγόρασα!
Όμως , το κουτί δεν άδειασε!
Βρήκα επίσης μέσα :
Αυτά τα 6 δειγματάκια , απο μια εταιρία που δεν είχα ξανα ακούσει!
Είναι όλα προιόντα φροντίδας μαλλιών! Σαμπουάν - μάσκες - leave in creams κλπ
Μου στείλανε να δοκιμάσω απο διάφορες σειρές , για μπούκλες , για λείανση , για βαμμένα μαλλιά , για ενυδάτωση , για λιπαρότητα , για ευαίσθητο τριχωτό ! 
Ενθουσιάστηκα!!!! Περιμενω με χαρά να τα δοκιμάσω! 
Η εταιρία λέγεται Rene Furterer :)
Αν θέλετε να σας πω εντυπώσεις , πείτε μου στα σχόλια!

ΚΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???????
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ?
Μου στείλανε τον ορό για λάμψη απο την αγαπημένη μου Apivita !!!!!!!!!!!!!!!
Χαρηκα τοοοοσο πολυ!
Ηθελα απίστευτα να τον δοκιμάσω!!!!!!!!!!
Τ.Ε.Λ.Ε.Ι.Α <3

Αυτή ήταν η παραγγελία μου κορίτσια μου!
Πώς σας φάνηκαν οι επιλογές μου? 
Έχετε δοκιμάσει κάτι απο αυτά που επέλεξα? 
Έχετε κάνει ποτέ τις αγορές σας απο το Smile Pharmacy ???
Θέλω να μου πείτε στα σχόλια τη γνώμη σας για τα προιόντα αλλά & για τις τιμές τους και φυσικά οτι άλλο θέλετε! 
Θα περιμένω να κουβεντιάσουμε!
Ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη ενα post :) 

Σας φιλώ γλυκά!
<3
 


10 σχόλια:

  1. rene furterer έχει απίστευτα προϊόντα για τα μαλλιά, αλλά τσιμπημένα.
    Να τα χαρείς όλα. Περιμένω εντυπώσεις για το καινουριο προϊόν του Κορρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδη το εψαξα , οντως , εχει τα πάντα για τα μαλλιά
      αλλα οι τιμλες είναι λιγάκι υψηλές! :)
      φυσικα και θα σου πω εντυπωσεις!
      ευχαριστώ για το σχόλιο :)

      Διαγραφή
  2. Με γεια! Αγόρασα κι εγώ πρόσφατα το υγρό καθαρισμού 1+1 και μου φαίνεται πολύ καλό μέχρι στιγμής. Θα ρίξω μία ματιά στο site τους να συγκρίνω τιμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία δεν μυρίζει? μου αρεσε πολύ! ελπίζω να είναι και αποτελεσματικό!
      ναι , δεν τις τιμές τους , είναι απο τις χαμηλότερες =)
      ευχαριστω για το σχόλιο!

      Διαγραφή
    2. Τις είδα τις τιμές και πραγματικά είναι οι χαμηλότερες που έχω δει! Μόλις έβαλα μια μικρή παραγγελία!

      Διαγραφή
  3. Μεγειά σου!!!!!!Τέλεια όλαα τα προιόντα και εκπληκτικά τα δωράκια που σου έστειλαν!
    Ο ορός δώρο??WOW!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες όλες οι επιλογές σου αλλά εγώ στα σταθω στα travel, Rene Furterer! Ετσι απο δειγμα δοκιμασα και εγω καποια και τα λατρεψα, εχω κανει και ενα review για ενα σαμπουαν τους που αγορασα σε full size! Υπέροχα σαμπουαν σου λεω θα τα λατρεψεις!!
    xoxoxoxo
    Mary

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/search/label/Rene%20Furterer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν και δεν είμαι φαν του Κορρέ το δεματάκι σου ήταν πολύ όμορφο!!! και ευχάριστη έκπληξη με τα δωράκια που σου έβαλαν!!!! να τα χαρείς όλα!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή