Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Tag Game - Το παιχνίδι της Αγάπης!

Γειά σας και πάλι αγαπημένες!
Καλό μήνα!
Αντε ο τελευταίος μήνας του χειμώνα! επιτέλους!!!!
Τί κάνετε? Όλα καλά?
Για σήμερα σας έχω ενα παιχνίδι στο οποίο με έκανε tag η Έφη απο το http://efilovesbeauty.blogspot.gr/ και την ευχαριστώ πολύ πολύ γιαυτό!!!

Κανόνες του παιχνιδιού:

1) Αναφέρουμε την κοπέλα που σε έχει κάνει tag
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.

Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις:

1) 5 πράγματα που αγαπώ (είτε υλικά είτε ψυχικά αγαθά)
1. τα ζωάκια
2. τους ανθρώπους που χαμογελάνε πολύ
3. Τα ταξίδια
4. τους συγγενείς μου & την οικογένειά μου
5. τα προιόντα περιποίησης

2) 5 πράγματα που μισώ
1. Αυτούς που σκοτώνουν και κακοποιούν τα ζωα
2. τις ψευτικες φιλιες 
3. τους ανθρώπους που κρατάν κακία με το παραμικρό
4. αυτες-ους που πουλάνε έρωτα για τα χρήματα
5. τη νοοτροπία των κλειστών κοινωνιών

3) 5 πράγματα που μου λείπουν
1. τα χρόνια στο Δημοτικό σχολείο
2. Ο πρώην κολλητός μου
3. Ο σκυλάκος μου ο Ερμής
4. τα ανέμελα παιδικά χρόνια

4) Οι 5 ευχές μου για το 2014
1. Υγεία
2. Υγεία
3. Υγεία
4. Υγεία
5. Υγεία

5) Τα 5 όνειρά μου που θέλω να γίνουν πραγματικότητα
1. Να πάρω το πτυχίο μου απο το παιδαγωγικό
2. Να βγάλω δίπλωμα και να πάρω αυτοκίνητο
3. Να κάνω κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό
4. Να εχω κοντά μου όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα
5. Να πάρω ενα σκυλάκι

Πάμε τώρα να δούμε τις απαντήσεις μου για τις ερωτήσεις της Έφης:
  1) Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη απόφαση που πήρες το 2013;   
Χμμ...η καλύτερη απόφαση που πήρα ήταν να σταματήσω να στεναχωρίεμαι για άτομα που δεν το αξίζουν και η χειρότερη ήταν που άφησα τον πρώην κολλητό μου να φύγει Αμερική χωρίς να προσπαθήσω να λύσω την παρεξήγηση μεταξύ μας!
  
2) Αν θα ήθελες να ασχοληθείς με κάτι καινούριο το νέο χρόνο τι θα ήταν αυτό;  
 Θα ήθελα πολύ να ξεκινήσω να φτιάχνω σπιτικά καλλυντικά και χειροποίητο κόσμημα!
3) Ποιος είναι ο πρωταρχικός σου στόχος για το 2014;
Να χάσω κάποια κιλά!

4) Πιστεύεις ότι το 2014 θα είναι μια καλύτερη ή χειρότερη χρονιά για σένα και γιατί;   
Αυτό δυστυχως δε μπορώ να το ξέρω! Θέλω να ελπίζω πως θα είναι μια καλύτερη χρονιά για όλους μας!
  
5) Κακές συνήθειες που θα ήθελες να κόψεις με τη νέα χρονιά;
Θα ήθελα να σταματήσω να είμαι τόσο κυκλοθυμική και τόσο αναποφάσιστη , αν αυτά μπορούν να θεωρηθούν κακές συνήθειες!!! =)
Λοιπόν , αυτές ήταν οι απαντήσεις μου!
Κάνω tag τις εξής κοπέλες:

Οι δικές μου ερωτήσεις:
  1)Με τι θα ήθελες σίγουρα να ασχοληθείς το 2014?
2) Που θα ήθελες να ταξιδέψεις το 2014?
3)Υπάρχεις κάποιος-α στον οποίο θα ήθελες να ζητήσεις συγγνώμη αυτή τη στιγμή?
4) Υπάρχει κάποιος-α στον οποίο θα ήθελες να πείς "ευχαριστώ" αυτή τη στιγμή?
5) Υπάρχει κάποιος-α στο οποίο θα ήθελες να πείς "μου λείπεις" αυτή τη στιγμή? 


Αυτό ήταν το παιχνιδάκι κορίτσια μου!
Ελπίζω να σας άρεσε και ελπίζω να το κάνουν και όλα
τα κορίτσια που τους έκανα tag!
Φιλιά πολλά!
Θα τα πούμε σύντομα με νέο post!
Να περνάτε όμορφα!!!
<3
 


5 σχόλια:

  1. μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου Μητσάκι και σε πολλές ταιριάζουμε κιόλας! εύχομαι όλα σου τα όνειρα και επιτυχίες να εκπληρωθούν το 2014!! φιλιά πολλά! και καλό μήνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλους τους στόχους σου και να έχουμε την τύχη να δοκιμάσουμε κι εμείς από τα καλλυντικά σου!! Εύχομαι να λύσεις τη παρεξήγηση με τον κολλητό σου. Μην αφήνεις την απόσταση να στέκεται εμπόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο tag!! Σου εύχομαι να καταφέρεις όλα όσα θέλεις για φέτος!! Αχ πόοοοσο πολύ θέλω κι εγώ ένα σκυλάκι!! Αλλά όχι από pet shop.. κάποιο που θα σώσω, από κάποια φιλοζωική ή κάτι τέτοιο!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια χαρά!
    Σε ακολουθώ κι εγω απο το GF :)

    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://beautye-studio.blogspot.gr/2014/02/tag-game.html
    οι απαντήσεις μου στο παιχνίδι! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή