Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

P&G ~ Κουτιά με αγάπη :)

Γειά σας κορίτσια! ^^
Τί κάνετε? 
"Γιορτάζετε" σήμερα?
<3

Το πρωί παρέλαβα το φετινό μου κουτάκι απο την P&G !
Κάθε χρόνο , εδω και 3-4 χρόνια τηλεφωνώ στην εταιρία και ζητάω να σταλεί ενα
τέτοιο κουτάκι στη μητέρα μου!
Για όσες δε γνωρίζετε τι είναι τα κουτιά "με αγάπη" :
Κάθε χρόνο η εταιρία Procter & Gamble δίνει τη δυνατότητα σε όλους εμάς να 
πάρουμε τηλέφωνο στην εταιρία και να προτείνουμε ένα άτομο-μια οικογένεια που έχει ανάγκη στην οποία θέλουμε να στείλει η εταιρία ενα τέτοιο κουτάκι!
 Κάθε χρόνο μοιράζονται πάνω από 350.000 προϊόντα σε 35.000 οικογένειες.
Ετσι λοιπόν κι εγώ , τα τελευταία 3 χρόνια , προτείνω ως παραλήπτη τη μητέρα μου
και έρχεται στο σπίτι μας , ενα τέτοιο κουτάκι γεμάτο με προιόντα καθημερινής χρήσης!

 Το κουτί  περιλαμβάνει 11 προϊόντα της εταιρείας P&G. Θα περιλαμβάνονται προϊόντα προσωπικής φροντίδας και προϊόντα φροντίδας σπιτιού, όπως: Ariel, Fairy, Mr. Proper, Ace, Pantene, Always, Oral B, Gillette, H&S ή Lenor. Επίσης θα περιέχει δύο κουπόνια Pampers.
Επίσης το κουτί θα περιέχει κουπόνια από τις εταιρείες Vodafone, Vivartia κα Barilla. Τα προιόντα είναι τυχαία , δεν μπορείς να διαλέξεις τι θα περιέχει το κουτάκι σου!

Για πάμε να δούμε το δικό μου κουτί:
 Αριστερά , ετσι ήταν μόλις το άνοιξα , και μοσχοβολάει ο τόπος καθαριότητα!
Ας δούμε αναλυτικά τα προιόντα που έτυχε να υπάρχουν στο δικό μου κουτάκι:

Το κουτί θα περιλαμβάνει 11 προϊόντα της εταιρείας P&G. Θα περιλαμβάνονται προϊόντα προσωπικής φροντίδας και προϊόντα φροντίδας σπιτιού, όπως: Ariel, Fairy, Mr. Proper, Ace, Pantene, Always, Oral B, Gillette, H&S ή Lenor. Επίσης θα περιέχει δύο κουπόνια Pampers.
Επίσης το κουτί θα περιέχει κουπόνια από τις εταιρείες Vodafone, Vivartia κα Barilla. - See more at: http://singleparent.gr/enimerosi/epikaira/proteinete-tin-oikogeneia-poy-epithimeite-na-lavei-ena-paketo-proionton-pg/#sthash.qJhfKKdg.dpuf


Περιείχε 2 σαμπουάν και ενα conditioner !
Το κλασικό head&shoulders που μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ όταν θέλω τα μαλλιά μου να καθαρίσουν 100%!
Και τη σειρά για βαμμενα μαλλιά απο την Pantene! Δεν έχω βάψει ποτέ τα μαλλιά μου , οπότε δε θα τα χρησιμοποιήσω εγω , αλλά η μητέρα μου θα τα ευχαριστηθεί!











Περιείχε επίσης 4 προιόντα για το σπίτι , τα οποία μυρίζουν υπέροχα!!!
Ενα υγρό πιάτων Fairy με άρωμα λεμόνι!
Ενα μπουκαλάκι απο το καινούριο , πολλά υποσχόμενο πολυ-καθαριστικό Mr. Proper. Μυρίζει εντονότατα λεμονάκι!
Ένα πακετάκι ενισχυτικό πλύσης για το πλυντήριο απο την Ace gentile με 14 κάψουλες και τέλος , το αγαπημένο μου υγρό απορριπαντικό πλυντηρίου σε μορφή κάψουλας απο Ariel ! Πραγματικά το άρωμά του είναι μοναδικό !







Τέλος , περιείχε ακόμη 4 προιόντα προσωπικής φροντίδας! Μια οδοντόκρεμα και μια οδοντόβουρτσα απο oral-b , ενα πακετάκι σερβιέτες απο την αγαπημένη always και μια συσκευασία με 5 ξηραφάκια απο τη Gillette.






Είμαι πολύ ευχαριστημένη με όλα τα προιόντα και ανυπομωνώ να τα δοκιμάσω!
Πιστευώ πως η κίνηση αυτή της εταιρίας Procter & Gamble στις εποχές που
ζούμε είναι σωτήρια , ειδικά για οικογένειες που δεν έχουν χρήματα να
αγοράσουν ούτε προιόντα καθημερινής ανάγκης , όπως αυτά!

Πείτε μου ,έχετε λάβει ποτέ κουτάκι?
Όποιοι-ες απο εσάς παρέλαβαν φέτος θα χαρώ να δω φωτογραφίες
με το περιεχόμενο του δικού σας κουτιού! =)

Αυτά απο εμένα!
Ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Φιλιά πολλά & θα τα πούμε σύντομα!
Να περάσετε τέλεια σήμερα , ο,τι κι αν κάνετε!
* Κι ας μην έχετε δεσμό! *
ΦΙΛΑΚΙΑ
:-*

Procter & Gamble
Procter & Gamble

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου