Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

~ Haul aGain ~ :)

Hello girls! Όλα καλά?
Πώς περνάτε?
Τις τελευταίες μέρες έκανε λίγες αγορές , και φτάσανε και κάποια πραγματάκια
που είχα παραγγείλει απο ebay , και αποφάσισα να κάνω ενα haul post 
για να τα δείτε και να μου πείτε τη γνώμη σας!
Ας ξεκινήσουμε:

Φτάσανε επιτέλους τα πολυπώθητα παπούτσια απο το ebay!
Τα περίμενα με αγωνία , για να δω την ποιότητα και το νούμερο
και ευτυχώς είναι φοβερά! Τα ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά!!!
Έχουν πολυ καλή ποιότητα και ήρθανε σε άψογη κατάσταση!
Ευτυχώς επέλεξα ενα νούμερο μεγαλύτερο απο αυτό που φοράω συνήθως ,
γιατί έχουν στενή γραμμή , και μου ταίριαξε 100% !
Περισσότερο όμως ενθουσιάστηκα με το πόσο άνετα είναι!!!
Ειλικρινά δεν έχω φορέσει πιο άνετο 12 ποντο!!!!
Δεν με κουράζουν καθόλου (τα φόρεσα Σαββατόβραδο και ήμουν όρθια 3-4 ωρες)
και τα έχω αγαπήσει!!!!! Επιτέλους θα φοράω ψηλά παπούτσια στις εξόδους μου χωρίς
να νευριάζω και να κουράζω την παρέα μου γκρινιάζοντας!!!! Αξιζαν τα χρήματα τους!!!!


Ακόμη ενας έρωτας γεννήθηκε όταν αντίκρισα τα συγκεκριμένα κολιέ!!! Φοβερή ποιότητα , τέλεια χρώματα και φυσικά τέλειο σχέδιο!!! Έχω φορέσει το μπορντό 2 φορές και έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια! Σίγουρα θα πάρω και σε μαύρο και σε άλλα χρώματα , καλοκαιρινά! Ειλικρινά δείχνουν πολύ ακριβά κολιέ κι όμως κόστιζαν μόλις 4 ευρώ! :)
Το μπορντό σε συνδιασμό με κραγιό σε αντίστοιχο χρώμα δείχνει μοναδικό!



Οι τελευταίες αφίξεις απο ebay , ακόμη ενα κολιέ , μεταλικό , σε χρυσό χρώμα ! Μου άρεσε πολύ το σχέδιο του και ανυπομωνώ να δω πως θα είναι και φορεμένο! Και κάποια αξεσουάρ για τα νύχια σε διάφορα σχέδια  σε χρυσό και ασημί! όταν τα χρησιμοποιήσω θα ανεβάσω φωτογραφία =)



Λοιπόν , ήρθε η ώρα να δείτε επιτέλους τα παπούτσια που σας έλεγα
οτι αγόρασα για τα οποία θέλω τη γνώμη σας! Ξεφεύγουν απο όλα όσα έχω
αγοράσει μέχρι σήμερα αλλά με την πρώτη ματιά τα ξεχώρισα! =)
Είναι μποτάκια οπως βλέπετε , σε μαύρο χρώμα με καφέ λουράκια και ιδιαίτερες χρυσές λεπτομέρειες! Κατα τη γνώμη μου είναι πολύ όμορφα και ξεχωριστά!
Είναι και πολύ άνετα , τα έχω φορέσει μια φορά και δεν μου δημιούργησαν κανένα θέμα!
Τα θεωρώ άψογα ακόμη και για βραδινές εμφανίσεις , όταν δε θέλουμε να φορέσουμε ψηλό παπούτσι! Λοιπόν τί λέτε? Πώς σας φαίνονται? Είναι όμορφα? Θα τα αγοράζατε? Με τι θα τα συνδιάζατε? Περιμένω με χαρά τα σχολιά σας! Α! πείτε μου πόσο νομίζεται οτι κοστιζουν. θα γράψω την τιμή στα σχόλια σας!!!!!!!!!


Απο προιόντα περιποίησης τώρα , πήρα 3 πραγματάκια απο την Avon! :)
Απο αριστερά: 1) Ένα scrub σώματος με σοκολάτα και θεικό άρωμα!!! Χάρηκα απίστευτα όταν είδα οτι η εταιρία κυκλοφόρησε ξανά scrub απο τη σειρά naturals , διότι παλιά χρησιμοποιούσα ένα με άρωμα φράουλα και ήταν φανταστικό! Ειλικρινά και χωρίς υπερβολή τα scrub σώματος της avon είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει !!! Τέλεια υφή , μυρωδιά και αποτέλεσμα! Το συγκεκριμένο αν το δείτε αρπάξτε το , θα θέλετε να το φάτε!!!!!
2) Βούτυρο σώματος με cocoa butter! Ατελείωτη ποσότητα , τέλεια ενυδατική υφή και φανταστικό άρωμα βούτυρο κακάο!!!! Πειρασμός!!!! 3) Ενυδατικό balm για ξηρά-ταλαιπωρημένα μαλλιά με αβοκάντο και αμύγδαλο! Προκειται στην ουσία για μια ακόμη leave in cream που προστέθηκε στη συλλογή μου! Πολύ ωραίο άρωμα , θα περιμένω να δώ αποτελέσματα! Αν θέλετε να δείτε ενα post -review για όλες τις leave in που έχω στην κατοχή μου , πείτε μου στα σχόλια!


Πήρα το top coat απο essence που υπόσχεται gel-look αποτέλεσμα και υψηλή λάμψη...για να δούμε! Το έχετε δοκιμάσει? Πήρα και ένα βερνίκι σε σκούρο πράσινο χρώμα απο beauty line cosmetics! =)


Ήρθανε και 2 δαχτυλίδια που παρήγγειλα απο ebay!
Αυτό αριστερά μου αρεσε πολύ , ως vintage λάτρης, αλλά και αυτό στα δεξιά
δείχνει πολύ όμορφο! Και τα 2 κόστιζαν κάτω απο ενα ευρώ το καθε ενα!



Τέλος , πήρα απο τα Jumbo ακόμη ενα κεράκι που πολύ αγαπώ
με άρωμα πορτοκάλι και ginger =) Σκέφτομαι μόλις τελειώσει το κερί
να χρησιμοποιήσω το βαζάκι ως θήκη για κάποια απο τα πινέλα μου!

Αυτές είναι οι αγορές μου!
Θα ήθελα πολύ να μου πείτε στα σχόλια τη γνώμη σας για τα
παπούτσια κυρίως και για τα κολιέ ,αλλα και άν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο
τα υπόλοιπα πράγματα που σας έδειξα! 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που διαβάσατε ακόμη ενα ποστ μου!
Σας φιλώ όλες!
:-* :-*
! BYE BYE !

13 σχόλια:

  1. Τι τέλεια που είναι όλα!!Και κυρίως τα παπούτσια!!Θέλω και γω τέτοιου τύπου ψηλά μποτάκια!!!
    Πόσο τα πήρες??
    Επίσης,και το άλλο το μποτάκι πολύ ωραίο και ιδιαίτερο και θα το φορούσα με όλα!!Κι αυτό από ebay??
    Αν ναι πες τιμές και λινκ!χαχα!!
    Και τα δαχτυλίδια και οι κρέμες!αχ!!
    Με γειααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ψηλά είναι απο ebay!!!
      Κόστιζαν 25 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά!!!
      μπορείς να τα βρείς εδω : http://www.ebay.com/itm/331005574300?var=540230042623&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      τα χαμηλά τα μποτάκια ειναι απο ενα μαγαζί 'LOVE' λέγεται , εδω στην Κοζάνη!
      Ευχαριστω παρα πολύ , για τα σχόλια σου και γι όλα! <3

      Διαγραφή
    2. Σε έκανα και tag!! http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2014/01/the-sweater-weather-tag.html

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα όλααα!!! Τα μποτάκια σου μου άρεσαν πάρα πολύ! Θα τα συνδύαζα με κολάν ή χοντρό καλσόν! Και τα κολιέ φοβερά!! Αξίζουν και με το παραπάνω!! Με γεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!Καλοφόρετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, τα τύπου jeffrey campbell πολύ ωραία!!! Εγώ μπορεί να μην τα φόραγα αλλά νομίζω είναι υπέροχα και σίγουρα πιο οικονομικά από τα άλλα!!!! χιχι Όσο για τα μποτάκια είναι απίστευτα! Και για όσους λένε ότι δεν πάει το μαύρο με το καφέ να η απόδειξη! Θα τα φόραγα σίγουρα με κολάν και skinny παντελόνι αλλά και με φούστιτσες και φορεμάτακια σε Α γραμμή!!!!!!! Να μας πεις και τιμή ε; Δε μαντεύω γιατί θα πέσω έξω σίγουρα! Να τα χαρείς όλα κορίτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω =) ναι ειδες? συνδιάζει πολυ όμορφα το μαυρο με το καφέ! =)
      Μου κόστισαν 20 ευρω! =) φοβερη τιμη , ετσι?
      ευχαριστω για το σχόλιο! φιλια!

      Διαγραφή
  5. Με γειά σου Δήμητρα, να τα χαρείς!!! Αγαπώ τις αγορές στο ebay!!! Τα μποτάκια τα χαμηλά είναι super...Που είναι αυτό το μαγαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωη μου να σαι καλα! ευχαριστω!
      χμ..είναι καπου σε μια άνοδο στο στενό...
      Love λέγεται...εκει που ηταν το chill box , δίπλα!

      Διαγραφή
    2. Ααα ναι κατάλαβα!!! Ευχαριστώ...είναι πανέμορφα πάντως!

      Διαγραφή
  6. Kαλησπέρα!! Με υγεία να τα χαρείς! Μπορείς σε παρακαλώ να ξανακάνεις copy-paste το λινκ με τα ψηλά μποτάκια γιατί δεν μου το βγάζει;;; Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή