Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

^^ Mini Mini Haul! ^^




Γειά σας , Γειά σας!!! 
Όλα καλα? Ελπίζω να περνάτε τέλεια!!!!
Αποφάσισα να κάνω αυτό το μικρό post για να σας δείξω κάποια πραγματάκια που αγόρασα σήμερα! =)
Είναι πολύ λίγα , αλλά είχα καιρό να κάνω ενα haul & έτσι είπα να σας τα δείξω! =) 
Απο αριστερά:

  1. Αγόρασα επιτέλους να δοκιμάσω το make up της essence ''Stay all day"! Ήθελα καιρό να το πάρω , κι επιτέλους το αγόρασα στην απόχρωση 20 soft nude! Ελπίζω να μείνω ευχαριστημένη! Μου κόστισε 4 ευρω απο dust&cream!
  2. Πήρα ενα πακετάκι καφέ φίλτρου απο το αγαπημένο μου σουπερ μάρκετ "Μασούτης"! Μόλις το είδα στο ράφι ενθουσιάστηκα!!!! Κι αυτό γιατί είναι στις 2 λατρεμένες μου γευσεις , βανίλια&φουντούκι ΜΑΖΙ!!! Παραδέχομαι όποιον σκέφτηκε τον συνδιασμό! χιχι Κόστιζε περίπου 3 ευρώ !
  3. Πηρα κλασικά ακόμη ενα κραγιόν , γιατί τα κραγιόν δεν είναι ποτέ αρκετά , όσα κι αν εχω! =) Είναι απο τη beauty line , καινούρια κυκλοφορία , το νούμερο 8 και κοστίζει 2,50 ευρώ! 'Ενα υπέροχο χειμωνιάτικο βυσσινί!!!!!

4.  Εντάξει....δεν χρειάζεται να πώ οτι αγόρασα (για100η φορά) τη leave in cream απο Sunsilk στην πράσινη συσκευασία για μπούκλες ! Το υπέρ αγαπω αυτο το προιόν!!!!!=) Ξερετε....

5. Τελος , αγόρασα 2 αγαπημένα μου serum κατα του φριζαρίσματος και των αγριων μαλλιών με υγρή κερατίνη απο Gliss! Μου αρέσει πάρα πολύ η συγκεκριμένη σειρά με bamboo & ορχιδέα και τη αγοράζω απο παλιά! Με βοηθά πολύ με το φριζάρισμα και ειδικά όταν ισιώνω τα μαλλιά μου , διαρκεί παρα πολύ το ίσιωμα! Και η τιμή??? ΜΟΝΟ 2,40 το ενα σε προσφορά στον αγαπημένο μου ΜΑΣΟΥΤΗ φυσικά!!!!
Αυτά τα λίγα απο μένα!=)
Ελπίζω να σας άρεσαν τα πραγματάκια που πήρα!
Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά
και επίσης πείτε μου ποιά είναι η αγαπημένη σας γευση στον καφέ φίλτρου! =)
Φιλιά πολλά πολλά!
Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!!!!



9 σχόλια:

  1. Όμορφα όλα !Δυστυχώς σιχαίνομαι τον καφέ φίλτρου!!Μόνο ελληνικό και νες πίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φουντουκι είναι η αγαπημένη μου γεύση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχικά, ως νέα στην κρέμα για μπούκλες, έχω να πω ότι την έχω λατρέψει!!!! Όσο για καφέ φίλτρου γενικότερα δεν πίνω κανένα είδος καφέ αλλά το άρωμα καραμέλα από jacobs όταν το μυρίζω είναι απίστευτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καραμέλααα!!!
    Με γεια όλα!!Και τέλειο το κραγιόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με γεια σου την κρεμα sunsilk την αγοράζω και εγω συχνα , ειναι οικονομικη και με ωραία διακριτική μυρωδια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή