Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

~~ Empties No 8 ~~

Γειά σας αγαπημένα μου κορίτσια!!
Ελπίζω να ειστε όλες καλα΄!!!
Empties εχω για ακόμη μια φορά να σας δείξω!

Αυτο το post ειναι λίγο ιδιαίτερο, 
γιατι αν δεν προλάβω να ανεβάσω κάποιο άλλο , ίσως να είναι το τελευταίο για το 2013!~

Για πάμε να δούμε ποιά προιόντα χρησιμοποίηση μέχρι τέλους:



 




1) Τελείωσα αυτή την υπέροχη κρέμα σώματος 
απο τα mastic spa η οποία περιέχει μαστίχα
και κρασί! Η αλήθεια είναι πως η μυρωδιά της δεν θυμίζει 
κατι απο κρασί , μυρίζει καθαριότητα και φρεσκάδα!
Έχει ελαφριά υφή , καθόλου παχύρευστη αλλα ενυδατώνει
πολύ καλα και μοσχοβολά!
Είναι ενα πολύ καλό προιόν , αλλα όπως εχω ξανα πεί
οι τιμές των προιόντων της mastic spa ειναι λίγο ανεβασμένες!











2) Αγαπημένο - τέλειο leave in cream για μαλλιά
απο την αγαπημένη μου σειρά Gliss!!!
Βοηθάει απίστευτα με το φριζάρισμα ενω παράλληλα
κανει τα μαλλιά δυνατά - λεία και απαλά!
Το αγαπώ γιατι χωρις αυτό τα μαλλιά μου δεν ισιώνουν με τίποτα!
Κάνει το ίσιωμα πολύ πιο ευκολο και του δίνει διάρκεια!
Το χρησιμοποιώ όμως και οταν δεν ισιώνω τα μαλλιά
μου και βοηθάει στο σχηματισμό της μπούκλας
και τις κανει όμορφες και ελαστικες!











 3) Τελείωσα επίσης ενα καθαριστικό για το πρόσωπο 
απο τη Loreal 
το οποίο είναι για αποτοξινωση του δέρματος!
Μου άρεσε αρκετά , καθαριζει πολύ καλα το μακιγιάζ
, κανει πλούσιο αφρό και αφηνει την επιδερμίδα απαλη!
Μυρίζει αρκετά καλα και δεν ξηραίνει!
Δεν είναι όμως ενα προιόν που με έκανε να ενθουσιαστώ και
να θελω να το ξανα πάρω!






4) Αυτό είναι ενα προιόν που δεν περίμενα να
είναι τόσο καλό! Είναι ενα spray για λεπτά και
αδυναμα μαλλιά απο την Avon!
Μου αρεσε γιατι εδινε φρεσκάδα στα μαλλιά,
χαριζε όγκο και βοηθούσε πολύ με τις φριζαρισμένες
μου μπούκλες! Ειναι πολύ καλό , μυρίζει όμορφα
και είναι οικονομικό!
Τί καλύτερο??















5) Τελείωσα ακομη ενα βαζάκι
απο την ενυδατική της bioten για μεικτή επιδερμίδα!
Η συγκεκριμένη κρέμα εχει ταιριάξει 100% με τον
τυπο επιδερμίδας μου! Δεν κολλάει , δεν αφήνει λιπαρότητα,
αλλα ενυδατώνει αποτελεσματικά~!
Μυρίζει όμορφα , έχει ωραια υφη , καθόλου βαριά
και είναι και αρκετά οικονομική!












6) Κρέμα απολέπισης σώματος με αμύγδαλο
και ελια απο τη beauty line cosmetics!
Αυτό το scrub δεν μου άρεσε καθόλου!
Είναι σαν παχύρευστη κρέμα , και περιέχει αρκετούς
σκληρούς κόκους αμυγδάλου!
Δεν είναι καθολου ευκολο στη χρήση καθως η σύστασή του
δεν βοηθα καθόλου στην αποτελεσματική απολέπιση!
Το προιόν γλιστρά και τρέχει , και δεν μπορείς να
το αξιοποιήσεις και αυτο εχει ως αποτέλεσμα να παέι χαμένη
αρκετή ποσότητα προιόντος!
Επίσης δεν μου άρεσε η μυρωδιά του καθόλου!
Μου τελείωσε μετα απο 4-5 χρησεις μόνο
κι ας περιέχει 200ml~!











7) Ένα άρωμα απο την Avon
με το όνομα Slip into!
Μυρίζει πολύ όμορφα , αλλα δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο!
Δυστυχώς τα αρώματα της Avon δεν έχουν καθόλου διάρκεια!
Μου αρέσει πολύ όπως μυρίζει αλλα θα ήθελα να διαρκεί λιγάκι παραπάνω!
Βέβαια για καθε μερα είναι αρκετά καλό
και την κάνει τη δουλειά του!











8) Τελος , ενα αγαπημένο προιόν απο την Essence!
Είναι ενα διπλο κρεμώδες concealer , με 2 αποχρώσεις:
μια ανοιχτόχρωμη για χρήση κατω απο τα μάτια
και μια σκουρόχρωμη για χρήση σε ατέλειες!
Είναι πολύ καλο , απλώνεται πολύ ευκολα
και δεν δημιουργεί γραμμές!
΄΄Εχει καλη διάρκεια και δεν βαραίνει!
Είναι πολύ οικονομικό και κάνει πολύ καλή δουλειά!!
Σίγουρα θα το ξανα αγοράσω! :)








Αυτά απο μένα αγαπημένες μου!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτο το ποστ!
Εσείς ποιά προιόντα τελειώσατε πρόσφατα?
Γράψτε μου στα σχόλια ενα empty προιόν που αγαπήσατε & ενα
που περιμένατε πως και πως να τελειώσει!
Αν δεν κανω άλλο post
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!
<3



5 σχόλια:

  1. Την ενυδατική της bioten, απλά όταν την χρησιμοποιούσ ακι εγώ, μου είχε ταιριάξει πολύ!
    Το spray για τα μαλλιά από την Avon, έχω αυτό με το κεράσι!
    Επίσης από Avon, πήρα πρόσφατα όλη την σειρά του νέου αρώματος Instinct της Ηθοποιού Megan Fox!
    καλή Χρονιά σου εύχομαι με πολύ χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η κρέμα της bioten είναι τέλεια και σε μένααα!!!
    Καλες Γιορτές!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την κρέμα από mastic spa την έχω δοκιμάσει κι εγώ, όντως δεν μυρίζει κρασί!! Αγαπημένο empty αφρόλουτρο sugar από kings & queens! Όσο για αυτό που περίμενα να τελειώσει, ήταν το conditioner για λεπτά μαλλιά από pantene! Σου εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιάαα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από όσα μας έδειξες... :( αλλά το concealer από essence φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!!
    Τώρα μου τελειώνει και μένα η κρέμα από Mastic Spa με μαστίχα και ελιά, και τη τσιγκουνεύομαι για να μη μου τελειώσει, γιατί μου άρεσε πάρα πολύ! Και την πήρα σαν δώρο από περιοδικό!!
    Αλλά αυτό που περιμένω να τελειώσει πως και πως είναι μία ενυδατική προσώπου από The Body Shop με βιταμίνη Ε. Δε θα τελειώσει ποτέ αυτή η κρέμα? Άντε φτάνει! Τη βαρέθηκα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το καθαριστικό από τη l'oreal είναι πολύ καλό και για να είμαι ειλικρινής ενώ έχω αλλάξει καθαριστικό προσώπου το "βουρτσάκι" που ήταν στη συσκευασία το χρησιμοποιώ ακόμα, είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή