Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

^ Golden Rose products Review ^

Γειά σας αγαπημένες μου! Όλα καλα? Πώς τα περνάτε? Ελπίζω να ειστε όλες καλά! 
Παμε τωρα στο θεμα του ποστ?
Πρίν λίγο καιρό η ελληνική εταιρία Golden Rose μου έστειλε κάποια πραγματάκια για να δοκιμάσω και ηρθε η ωρα να σας γράψω την άποψη μου γιαυτα! =) 
 Το πρώτο που δοκίμασα είναι αυτή η μάσκαρα...λοιπόν κορίτσια...ανυπομονούσα να γράψω αυτο το ποστ για να σας πω γιαυτή τη μάσκαρα. Χωρις υπερβολή , απο τις καλύτερες μάσκαρα που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Εχει ωραιο πλαστικο βουρτσακι που διαχωριζει πολυ καλα τις βλεφαριδες, εγω γενικα , δεν προτιμώ τα πλαστικά βουρτσάκια , καθως δεν τα θεωρω τοσο καλα όσο τα άλλα , αλλα αυτο το προιόν με διέψευσε! Κάνει υπέροχη δουλειά με τις βλεφαρίδες μου ,ακομη και με ενα πέρασμα ,  προσφέρει εντονο μαυρο χρωμα & διαρκει πολλες ωρες! Την εχω ερωτευτεί και θα την αγοράσω σίγουρα και με δικά μου χρήματα! (Αν ξερετε πόσο κοστίζει , πειτε μου στα σχόλια) 

Επειτα δοκίμασα μια σκιά σε μολύβι , το νουμερο 309 , μια μεταλλική μπλέ απόχρωση! Ειναι ενα πολυ καλο προιόν , με παρα πολύ καλη απόδοση ! Είναι πολύ μαλακό και γρ'αφει πολυ ευκολα στο βλέφαρο! Με το συγκεκριμενο μολύβι-σκια μπορειτε να δημιουργησετε ενα πολυ ευκολο και γρηγορο , ομορφο smokey μακιγιαζ , αν το εφαρμοσετε και το σβησετε απαλα με ενα πινελο! Πολύ καλο!




Στη συνέχεια , δοκίμασα ενα eye liner με παράξενο χρώμα , στη φωτογραφια φαινεται καφέ-μπρονζέ αλλα ειναι περισσότερο μωβ ! Μου άρεσε αρκετά , εχει πολύ καλη αποδοση αν και δεν με βολεψε ιδιαίτερα το πινελάκι του καθως προτιμώ τα eye liners σε μορφή στυλο! Παρ'όλα αυτα ειναι ενα συμπαθητικό προιόν που αξιζει δοκιμη!





Ενα ακόμη ενδιαφέρον προιόν , ενα βερνίκι-μανο-όζα σε ροζ απόχρωση το οποίο περιέχει "κομφετί" σε ροζ , φουξ και άσπρη απόχρωση! Μου άρεσε παρα πολυ , δινει ενα φοβερο εφέ στα νύχια και είναι πολύ γλυκό και όμορφο! Καλή διάρκεια και φανταστικό αποτέλεσμα!




Τελος , μια όμορφη ασημί σκιά , με φοβερη απόδοση και ωραίο χρώμα!!! Με ενθουσιασε η απόδοση της , γράφει υπέροχα και χωρις primer , και διαρκεί αρκετα! Σιγουρα θα ψαξω να βρω κι αλλες αποχρώσεις ! Πολυ καλη! 




Αυτα ηταν τα προιόντα που δοκίμασα απο την αγαπημένη ελληνική εταιρία Golden Rose!
Είναι πολύ καλη εταιρία με πολύ οικονομικά προιόντα! Φοβερες τιμές ειλικρινά!!!
Ελπίζω να σας άρεσε το review & ευχαριστώ που το διαβάσατε! 
Θα τα πούμε σύντομα! Πολλά πολλά φιλάκια σε όλες!!!!
<3

5 σχόλια:

  1. Φαίνονται όλα τέλειααα..Και επειδή έχω μια τρέλα με τις mascara με το review σου σίγουρα θα τη δοκιμάσω...Μεγειά σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο reveiw και προιοντα! Θα δοκιμασω σιγουρα το μανο! Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!! ΩΩΩ απο οτι βλεπω εχουμε και παρόμοιο ονομα στα url =) Καλή αρχη!!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο review! Περιμένω κι εγώ τώρα να παραλάβω και να δοκιμάσω προϊόντα τους και ανυπομονώ να δω πως θα είναι! :-)
    Μόλις έγινα μέλος σου! Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή