Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Tag: 10 things about me

Γειά σας κορίτσια και αγόρια! Τί κάνετε? Ελπίζω να ειστε όλοι καλα!
Πριν μερικές μέρες η Χριστίνα απο το blog Chic girl on the go ( http://chicgirlonthego.blogspot.gr/ )
και η Έλλη απο το http://ellakibeauty.blogspot.gr/ με εκαναν Tag για να γράψω κι εγω 10 πράγματα για μενα! Κι ετσι αποφάσισα να το κάνω! 
Για παμε να δουμε! =)

1) Εδωσα 2 φορές πανελλαδικές εξατάσεις γιατί ήθελα να περάσω παιδαγωγικό και την πρώτη φορά δεν τα κατάφερα! Την πρώτη φορά εγραψα 12.300 μόρια και την δεύτερη 15.500!!!

2)Εχω μια σχέση εδω και 2 χρόνια και (σημερα) 1 μηνα! Το αγόρι μου το λένε Αργύρη! <3

3) Παρόλο που είμαι φοιτήτρια , δεν ζω αυτό που λένε "φοιτητική  ζωη" γιατί λόγο οικονομικών δεν μένω στην πόλη που πέρασα, αλλα πηγαινοέρχομαι και μενω με τους γονεις μου!

4)Ειμαι τόσο τόσο τόσο πολυ αναποφάσιστη ΣΕ ΟΛΑ. Σπάω τα νευρα όλων και τα δικα μου!!!

5) Δεν εχω κολλητές γιατί αυτές που είχα και κάναμε παρέα απο το νηπιαγωγείο δεν θέλουν να κάνουμε πια παρέα...επειδη λένε "εχω αγόρι"  ΚΟΥΦΟ?

6) Ειμαι υπερευαισθητη και οσο μεγαλωνω χειροτερεύω! Στεναχωριεμαι πολυ ευκολα και σκάω για μικροπράγματα!!!

7) Λατρευω τα ζωα! Σε υπερβολικο σημειο! Ειδικά τα σκυλάκια τα θεωρώ υπέροχα.../ και τα άλογα... <3

8) Μου αρέσουν παρα πολυ τα ταξίδια και θέλω πολύ να καταφέρω να κάνω όσα περισσότερα μπορώ!

9) Βλέπω φανατικά ποδόσφαιρο! Μου αρέσει παρα πολύ να ασχολούμαι και να παρακολουθώ! Παίζω στοίχημα , pro evolution και Είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ φυσικά!

10) Εχω μια διδυμη αδερφη που δεν μοιάζουμε καθόλου! Με συμπληρώνει και την λατρεύω! Αφου να σκεφτείτε ξεκινάει 3ο ετος σπουδων στην Κέρκυρα και ακόμη κλαίω οταν φευγει απο το σπίτι μας!

ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΔΕΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΣ!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ POST!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα 10 things about you. Πρέπει να ναι τέλειο να 'χεις δίδυμη αδερφή. Συγχαρητήρια για τη σχέση σου, όσο για τις πρώην κολλητές σου, δεν έχω τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Χριστίνα μου! =)
      οι ''κολλητες'' ...ας μην το σχολιάσω ...=/
      δεν πειράζει...ειναι καλό να ξεχωρίζεις ποιοι αξίζουν!
      φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει να σου λένε οι κολλητές σου στη δική σου ηλικία σου αυτό γιατί το έχεις αγόρι, φαντάσου εγώ που είμαι στα 28 και όλες οι φίλες μου κυμαίνονται στα 28-30 και μου το λένε;

    Πια προτιμώ να έχω παρέες και λίγους καλούς φίλους... Η γυναικεία φίλια νομίζω την πάτησε το τρένο τα τελευταία χρόνια!!!

    Όσο για τα νεύρα καλά κάνεις και τα σπας σε όλους! Κάνεις τη διαφορά παιδί μου, αν ήσουν ήρεμη δε θα το παρατηρούσανε! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή