Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Η Πρώτη Μου Φορά ● TAG



 Hello αγαπημένες και αγαπημένοι! Ολα καλα?? Αλλο ενα Tag εχω για εσας σήμερα! Το είδα απο τη Mara και μου άρεσε και αποφάσισα να το κάνω! Για πάμε να δουμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις μου!!!!!!


ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

1) Μιλάς ακόμα στην πρώτη σου αγάπη;
1) Χμ....οχι ιδιαίτερα...ενα γεια αν βρεθούμε face to face....

2) Ποιό ήταν το πρώτο σου αλκοολούχο ποτό;
2) Κλασική απάντηση...η μπύρα....

3) Τι ήταν το πρώτο σου αμάξι;
3) Δεν οδηγω....

4) Ποιό ήταν το πρώτο άτομο που σου έστειλε μνμ σήμερα;
4) Η κολλητη μου η Μαρία , για να μου πεί οτι βγηκε απο το νοσοκομείο!!! (τιποτα σοβαρο)

5) Ποιό είναι το πρώτο άτομο που σκέφτηκες σήμερα;
5) Το αγόρι μου...οπως καθε μερα....

6) Πως λεγόταν η δασκάλα που είχες στην 1η Δημοτικού;
6) Κυρία Κατερίνα...την αγαπώ και πάντα την θυμάμαι!!!

7) Που πήγες πρώτη φορά με αεροπλάνο;
7) Στη Σάμο , απο Θεσσαλονίκη!!!

8) Ποιός ήταν ο πρώτος σου κολλητός και μιλάτε ακόμα;
8) Η πρωτη μου κολλητη ηταν η Κωνσταντίνα...και εχουμε χαλάσει σχέσεις...

9) Ποιό ήταν το άτομο που μίλησες πρώτα σήμερα;
9) Η διδυμη αδερφή μου!!!

10) Σε ποιανού τον γάμο πήγες για πρώτη φορά;
11) Δε θυμάμαι , αλήθεια....

11) Τι ήταν το πρώτο πράγμα που έκανες σήμερα;
11) Επλυνα τα δόντια και μετα μιλησα στο τηλέφωνο με τον Αργύρη , το αγόρι μου..

12) Ποιά ήταν η πρώτη συναυλία που πήγες;
12) Ο Γιάννης Κότσιρας....

13) Πρώτο σπασμένο κόκκαλο;
13) Δεν εχω σπάσει ποτέ κάτι..δοξα το θεο!

14) Πρώτο piercing;
14) Στα αυτιά...

15) Πρώτη ξένη χώρα που επισκεύτηκες;
15) Η Κωνσταντινούπολη , συμμετείχα σ'ενα παγκόσμιο φεστιβαλ παραδοσιακόυ χορού

16) Πρώτη ταινία που θυμάσαι να είδες;
16) Ο τιτανικός....

17) Πότε ήταν η πρώτη σου τιμωρία στο σχολείο;
17) Στην τετάρτη δημοτικού..με εβγαλε εξω ο δάσκαλος επειδή μιλούσα...

18) Ποιά ήταν τα πρώτα μαθήματα που έκανες;
18) Παραδοσιακό χορό 

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ TAG ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΤΕ LINK! ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ TAG ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.  ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ POST ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ. ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ? 
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:
 

7 σχόλια:

  1. Ωραίες απαντήσεις! Και γω θα θυμάμαι για πάντα τον δάσκαλο που είχα στην πρώτη δημοτικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! Ναι...ευτη τη δασκαλα την ειχα μεχρι την τριτη δημοτικου. πολυ την αγαπουσαμε!!!!

      Διαγραφή
  2. Παίζει να έχουμε πολλές ίδιες απαντήσεις όπως π.χ. ο τιτανικός!!!

    Έχω διαβάσει πολλά τέτοια ποστ αλλά το δικό σου με παρότρυνε να γράψω κι εγώ με τη σειρά μου αν είναι.

    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ! Θα χαρω να διαβάσω και τις δικες σου απαντήσεις!
      φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραιες απαντησεις, δεν ηξερα οτι εχεις διδυμη το βρισκω πολυ τελειο, μοιαζεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθολου καθολου!!! Ειμαστε εντελως διαφορετικες σε ο-λ-α!!
      Ναι ειναι αρκετα ομορφο να εχεις διδυμη αδερφη!!!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο tag. Έχεις tag κι από μένα, αν θέλεις πέρνα να το δεις : http://chicgirlonthego.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html#links

    ΑπάντησηΔιαγραφή