Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Dust & Cream Products Review!

Hello <3 Πώς είστε??? Ολα καλα??? Πριν λιγο καιρό , η γνωστη πλεον στους περισσότερους Dust&cream μου έστειλε κάποια πραγματάκια για να δοκιμάσω και να μιλησω γιαυτα! Τα δοκιμασα λοιπον κι ετσι σημερα θα σας γράψω την άποψη μου γιαυτα! Για πάμε....
 Το πρώτο προιον που ειχε η σακουλίτσα που μου στείλανε είναι ενα μανό-όζα-βερνίκι σε λιλά απόχρωση το οποιο το εχω ηδη χρησιμοποιήσει παλαιότερα γιατι το εχει η αδερφή μου! Γενικα με τα βερνίκια της Beauty Line εχω μια "πολυ καλη σχέση" καθως αγοράζω συχνά και εχω ηδη αρκετά χρωματα στη συλλογή μου! Είναι πολυ καλα βερνίκια με καλη απόδοση - καλη διάρκεια και ασυναγωνιστη τιμη! Οποια απο εσας δεν τα εχει δοκιμάσει ας τους δωσει μια ευκαιρία!
Δευτερο προιον που βρήκα στη σακουλίτσα είναι αυτο το ομορφο βερνικάκι πάλι απο τη Beauty line (δυστυχως δεν ξερω ποιο νουμερο ειναι γιατι εχει σβηστεί)
αλλα απο τη σειρά professional την οποια συναντάω για πρώτη φορά! Το εχω χρησιμοποιήσει 3 φορες και εχω πολυ καλες εντυπώσεις! Εχει πολυ καλη απόδοση και το πινελάκι του είναι πολυ βολικό και ευχρηστο! Δινει ενα πολυ καλο αποτέλεσμα , λαμπερο που διαρκεί!!!!! Το χρωμα του ειναι λιγακι πιο σκουρο απ'οτι φαίνεται στη φωτογραφία! Θελω να αγοράσω σίγουρα κι άλλες αποχρώσεις απο αυτη τη σειρά γιατι ειναι πραγματικά πολύ καλο προιον!
Το συγκεκριμενο χάρηκα πολύ οταν το είδα, γιατι ποτε δεν ειχα δοκιμάσει κατι αντιστοιχο αν και το ηθελα! Ειναι ενα θεραπευτικο λαδάκι νυχιων για παρανυχίδες , πετσάκια κλπ. Το εχω χρησιμοποιησει αρκετα καθως το χρησιμοποιω κάθε φορα πριν βάψω τα νυχια μου (το εφαρμόζω στα νύχια , κανω ελαφρυ μασαζ και μετα ξεπλένω με νερο, βαζω κρεμα χεριων και στη συνεχεια εφαρμοζω το βερνικι) Με εχει βοηθησει πολυ! Η περιοχη γυρω απο τα νυχια ειναι πιο απαλη απο ποτε και οι παρανυχιδες εμφανιζονται σπάνια! Επίσης , το εκτιμησα ιδαίτερα σαν προιον επειδη εκανε τα νυχια μου πιο σκληρα και ανθεκτικά  και δεν σπανε πλεον τοσο ευκολα!
Τ
Τελος, μου στειλανε και 2 μολυβια νυχιων τα οποια η αληθεια ειναι δεν τα εχω χρησιμοποιησει αρκετα γιατι αρχικα δεν ηξερα πως τα χρησιμοποιουμε! Τα εχω χρησιμοποιησει μονο μια φορα ως εξεις: Με το άσπρο μολυβάκι σχημάτισα το λευκο των νυχιων , οπως κάνουμε αντιστοιχα με ενα λευκο μανο για να κάνουμε "γαλλικό". Στη συνέχεια εβαψα ολο το υπολοιπο νυχι με το ροζ μολυβάκι και τέλος περασα απο πάνω ενα top coat , και ετσι δημιουργησα ενα εφε "γαλλικου" το οποίο ομως έδειχνε απόλυτα φυσικό! Μου άρεσε πολυ σαν ιδεα!!!!!

Αυτα ήταν τα προιοντα που μου έστειλε η εταιρία Dust&Cream! (Μπορείτε να τη βρείτε και στο facebook ΕΔΩ ) Εμεινα πολυ ευχαριστημενη απο ολα, αν και οπως σας ειπα εχω χρησιμοποιησει αρκετες φορες τα βερνικια τους και σιγουρα θα συνεχισω να τα χρησιμοποιω!!!!!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτο το post...θα τα πουμε σύντομα με ενα καινούριο...μέχρι τοτε πολλα πολλα φιλιά σε όλους!!!!!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:








2 σχόλια:

  1. Δεν έχει καταπληκτικά μανό και εγώ τα αγαπώ έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια, το λαδάκι μπορείς να το βάζεις και αφού έχεις βάψει τα νύχια σου, αλλά και έτσι όπως το εφαρμόζεις χωρίς να το ξεπλένεις για να κάνει ενυδάτωση απλά πέρνα τα νύχια σου με ασετόν πριν τα βάψεις για να πάρεις τη λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..οντως πολυ καλά τα βερνίκια τους! Και η τιμη υπέροχη!!!
      Ωραία ιδεα! Σ'ευχαριστω! Θα το δοκιμάσω!!!

      Διαγραφή