Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

March Favorites^^


 Hello beauties!!!
Όλα καλα??? Εφυγε ακομη ενας μηνας και πλησιαζουμε ολο και
περισσοτερο στο καλοκαιρι! Πως ξεκινησε για εσας ο Απρίλιος??
Εγω περασα ενα ομορφο 3ημερο στη Θεσσαλονίκη που τοσο λατρευω!!!
Αχ μακαρι να εμενα για πάντα εκει!!!
Σ'αυτο το post θα σας δειξω τα προιοντα
που χρησιμοποιησα περισσότερο τον Μάρτιο!
Για πάμε!!!!!!!
1)Διπλό concealer απο την Essence με μια ανοιχτη και
μια πιο σκούρα απόχρωση....οπως βλέπετε το εχω
"λιωσει" κυριολεκτικα! Μου άρεσε τόσο πολυ!
Ειναι σταθερό και αρκετά καλυπτικό!
Λειτουργει τέλεια σε κοκκινιλες και μαυρους κύκλους!
 Ειλικρινά αξιζει να το δοκιμάσετε!
2) Κραγιόν Lovie <3
Και ποιά δεν τα γνωρίζει πλέον????
Εχω το νουμερο 57...μα δεν ειναι πολυ ομορφο???
Ειναι ενα υπέροχο σκούρο φούξια και το λατρευω γιαυτη την εποχή!
Οσες δεν εχετε δοκιμάσει ακομη Lovie να το κάνετε γιατι τα κραγιον
αξίζουν πραγματικά ...και για 1 ευρω που κοστίζουν....φανταστικά!
3) Αυτα τα 2 υπέροχα μολυβάκια χειλιών απο την εταιρια
Glamorous τα χρησιμοποιουσα σχεδον καθημερινά τον Μαρτιο!
Ειναι matte και τοσο σταθερά!
Πραγματικά τα εχω λατρέψει! Δεν χρειάζονται και ξυστρα
οπότε ειναι πολυ βολικά!
Εχουν πολυ καλη απόδοση και κοστίζουν μονο 1 ευρω το ενα! 
Αν μπορειτε να βρειτε Glamorous δοκιμάστε τα!
4) Μάσκα προσώπου της εταιρίας AKAMUTI!
Δεν πιστευω να την γνωρίζετε..γιατι ουτε κι εγω την ηξερα!
Μου τη χάρισε πριν καιρο η αισθητικός μου
για να τη δοκιμάσω! Είναι πολυ καλη!
Θα σας ενδιέφερε να κανω ενα ξεχωριστο post
για αυτη τη μάσκα?
 5) Ρουζάκι απο την αγαπημένη Essence
στην απόχρωση 10 adorable !
Δεν το εχω ουτε μισο μηνα και οπως βλεπετε το
εχω χρησιμοποιησει πολυ πολυ πολυ!
Ειναι υπέροχο χρωμα για οποιαδηποτε
ωρα της ημέρας! Δείχνει απόλυτα φυσικό και τέλειο και
το αγαπω πολυ!
6) Αγαπημένη σκια για τον μηνα που μας πέρασε
πάλι απο Essence η απόχρωση 51 Absolutely nature!
Οπως θα ειδατε η συσκευασια γράφει sprarkling effect 
ομως δεν συμφωνω καθολου...γιατι η σκια ειναι matte...
Εχει πολυ καλη απόδοση και χωρις primer
και καλη διάρκεια! Το χρωμα της ειναι ιδιαιτερο καθως δεν ειναι
ουτε καφε ουτε γκρι..αλλα κατι μπερδεμένο...
Καταλληλη για ολες τις ωρες...
ΑΓΑΠΩ!
7) Ενταξει...γιαυτο το κραγιον τι να πω???
Οι περισσότερες το ξερετε και το αγαπάτε!
Essence No 53 All About Cupcake
Πραγματικα πετυχημένο προιον το συγκεκριμένο!!
8) Αγαπημένη παλετίτσα για τον Μάρτιο απο Catrice
την οποια ειχα κερδίσει σε giveaway!
Πολυ ωραια χρωματα με καλη απόδοση και πολυ καλη
διάρκεια!^^ Και χωρις primer!
9) Spray προστασίας απο τη θερμότητα
της Sunsilk! Πολυ πρακτική συσκευασία
και αρκετα καλο αποτέλεσμα!
Αφηνει τα μαλλια μαλακά, με ωραία μυρωδιά
και παραλληλα τα προστατευει!
Ειναι σχετικα οικονιμικο...περιπου 6 ευρω αν θυμαμαι καλα!
 10) Και τελος ενα μολυβι ματιων παλι απο την Essence!
Στην απόχρωση 15 Behind the scenes
Παρολο που δεν χρησιμοποιω πολυ συχνα μολυβι ματιων
το συγκεκριμενο μου αρέσει για βράδυ γιατι ειναι ενα
γκρι μεταλικο χρώμα που ταιριάζει με πολλά κραγιόν
και σκιες και παράλληλα δεν ειναι τοσο "σκληρο" οσο το μαυρο
για να "αγριευει" το βλέμμα!

Αυτά ηταν τα αγαπημένα μου προιοντα για τον μηνα μάρτιο!
Εχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτα?
Θα θελατε να  δοκιμασετε ??
Εσεις ποιο προιον χρησιμοποιήσατε περισσότερο
τον περασμένο μήνα???
Θα τα πούμε συντομα!
Μεχρι τότε πολλα πολλα φιλάκια!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:



7 σχόλια: