Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

First empties ^^

Γειά σας κοριτσια μου!
Τελειωσα καποια προιοντα τον τελευταιο καιρο
και τα κρατησα γιατι σκεφτηκα να κανω ενα
post με empties !!!! Για καποια απο αυτα τα προιοντα 
σας εχω ξανα μιλησει, και για αλλα όχι!
Πάμε να τα δουμε!!!
Πρώτο το σαμπουάν απο herbal essences 
για ενυδάτωση και λάμψη με καρύδα και ορχιδέα
για ξηρα και ταλαιπωρημενα μαλλια!
Αυτο το σαμπουαν με ενθουσίασε απο την πρωτη κιολας
χρηση, γιατι εκανα τα μαλλια λαμπερα και ενυδατωμενα!
Οσο για το αρωμα του, φοβερο!!!
Μπορείται να δειτε το review ΕΔΩ 
 Επόμενο προιον που τελείωσα είναι η κρέμα προσώπου της
Frezyderm ! Ειναι πολυ καλη κρεμα αν και λιγο ακριβη
καθως μπορειτε να τη βρειτε στα φαρμακεια! 
Μου αρεσει πολυ η υφη της και το αποτελεσμα της στην επιδερμιδα μου!
Μυριζει πολυ ωραια και δεν ειναι καθολου λιπαρη!
Μπορείτε να δειτε το review της ΕΔΩ 
 Στη συνέχεια τελείωσα το καθαριστικό προσώπου
απο τα The Body Shop απο τη σειρά με tea tree oil!
Πολύ καλό προιον, αφαιρει πολυ καλα το μακιγιαζ
και βοηθαει με καποια σπυρακια!
Το μονο αρνητικο ειναι οτι μετα τη χρηση αφηνε το προσωπο μου
πολυ ξηρο και το ενιωθα αφυδατωμενο και ''τραβουσε'' πολυ,
γιαυτο επρεπε κατευθειαν να βαλω ενυδατικη!
Γενικα ομως εμεινα πολυ ευχαριστημενη γιατι ηταν σχετικα οικονομικο
και μου κράτησε πολυ καιρο!
Μπορειτε να δειτε το σχετικό review ΕΔΩ
Επόμενο ειναι η κρέμα σώματος απο τα mastic spa
με πικραμύγδαλο και μαστίχα! Καλο προιον, αλλα οχι κατι καταπληκτικο!
Η υφή του είναι πολυ ''νερουλή'' , προσφέρει σχετικά καλη ενυδάτωση και εχει
ευχαριστο αρωμα αλλά δεν κρατάει καθολου πανω στο δέρμα!
Πιστεύω πως δεν θα την ξανα αγόραζα....
Στη συνέχεια τελείωσα την κρέμα νύχτας της avon
απο τη σειρά solutions sensitive botanicals
για ευαίσθητο δέρμα! Ηταν σε συσκευασια ταξιδίου 
οποτε μου τελειωσε σχετικα γρήγορα! 
Μου αρεσε παρα παρα πολυυυυ!!!!! 
Την χρησιμοποιουσα καθε βραδυ για 3 βδομαδες περιπου!
Πολυ ελαφρια συνθεση και ενυδάτωση!
Το επόμενο προιον που τελειωσα και το αγαπω παρα παρα
πολυ ειναι το scrub προσώπου απο την αγαπημένη bioten!!!
Περιέχει κουκουτσι βερίκοκου και μέλι και μυρίζει υπέροχα!!!
Κάνει πολυ καλή δουλεια και αφηνει το πρόσωπο
λειο χωρις να το ξηραινει!
Εχει και υπέροχη τιμη και σιγουρα θα το ξανα αγοράσω πολλες φορες ακομη!
Τελευτάιο προιον ειναι η κρέμα σώματος απο την εταιρία
corpus με αρωμα μπισκότο βανίλια !
Πραγματικά υπέροχο αρωμα!!!
Ειναι υπέροχη κρεμα σωματος υπερ ενυδατικη!
Εχει τέλεια παχιά υφη, απλωνεται ομως πολυ ευκολα
χωρις να αφηνει λιπαρότητα!!!!
Περιέχει βούτηρο καρύδας, shea butter , λάδι ελιάς και αμυγδάλου!
Υπέροχο ετσι???
Εχω και αλλη συσκευασια και σιγουρα θα την
ξανα αγοράσω οταν μου τελειωσει και αυτη!!!
Πρεπει να τη δοκιμάσετε!!!
Αυτα λοιπόν απο μενα!
Ελπιζω να σας αρεσε το σημερινο μου post!
Πείτε μου αν θελετε να κανω περισσότερα posts με empties^^
Σας ευχαριστω που το διαβάσατε! Τα λεμε σύντομα!
Φιλιά πολλάάάά!!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:

13 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι πολυ καλή!!! Η τιμη της ειναι λιγο τσιμπημένη
      αλλα νομιζω αξιζει!

      Διαγραφή
  2. Πόσο αγαπώ το συγκεκριμένο σαμπουάν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tin exw dokimasei kai egw tin frezyderm kai exw kanei k review .allazw polu suxna proionta alla auti sigoura exei mpei gia ta kala sta agapimena mou! corpus apo hontos tin pires kai poso? exw maskes proswpou apo auti tin etaireia... filakia. k vevaia na xanakaneis empties

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πολυ καλη κρεμα και
      προσφέρει πολλα!!!
      Την corpus την πηρα απο ενα τοπικο
      κατάστημα με καλλυντικά εδω στην πολη μου!
      Τις ειχε 1+1 δωρο και κοστιζαν κοντα στα 6 ευρω!
      Φιλάκια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Αυτή την κρέμα της mastic spa την εχω και εγώ και έφαγε πέταμα...τζάμπα λεφτά! νερουλή και μυρίζειι άσχημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια μου?
      Δεν με εχουν ενθουσιασει και πολυ
      οι κρεμες σωματος mastic spa!
      Τοσα χρηματα για το τιποτα!

      Διαγραφή
  5. Βανίλια-μπισκότο,πρέπει να μυρίζει φανταστικά!Τα σαμπουάν herbal essences τα αγαπώ,όσα έχω δοκιμάσει με έχουν αφήσει πολύ ευχαριστημένη..Είναι όντως ωραία τα post με empties,συνέχισέ τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα, η μυρωδια δεν περιγράφετε!!!
      Σου ερχετε να τη φας!!!!
      Πολυ καλα τα σαμπουαν οντως!
      Εχω δοκιμασει και το μωβ για μπούκλες
      και το φουξ για λείανση και ηταν κ αυτα υπέροχα!!!
      Σ'ευχαριστω! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. to epomeno skincare line pou exo stin lista mou na dokimaso einai ola ta TBS Tea Tree mirizoun fandastika !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. to body butter apo corpus mou ekane terastiooo klik!!!!tha to dokimasw sigoura! :)

    beautyandthefoodbeast.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalispera!!!!!thelw na dokimasw tin krema tis corpus alla nomizw pws exei parabens.. toulaxiston mia krema tis etairias pou exw exei... mia aristi epilogi einai to body butter tou lidl!!!!pragmatika to lateruw..murizei olo to mpanio meta....apisteyta enudatiko kai kostizei peripou 4,50 gia 400 ml!!!!!(kai xwris paraben!)se sumbouleuw na to dokimaseis!egw to exw se arwma mango kai karuda! kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή