Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Christmas Giveaway winners ^^

Γεια σας κοριτσάκια μου!!!
Εκανα πριν λιγο την κληρωση για τις 2 νικητριες του διαγωνισμου
ζητωντας απο τη μαμα μου να μου πει 2 τυχαιους αριθμους!!!
Καταρχην σας ευχαριστω ολες μεσα απο την καρδια μου
για τη συμμετοχη σας!
Εχω λαβει υποψην μου ολες τις προτασεις σας
και θα προσπαθησω να τις εκπληρωσω στο μελλον!
Παμε να δουμε ποιες ειναι οι 2 τυχερες!!!!!
Πρωτος αριθμος που μου ειπε η μαμα μου ειναι το 38
που αντιστοιχει στην Caterina Sicilliani η οποια
κερδιζει την 4απλη παλετα!
Δευτερος αριθμος ειναι το 20 που αντιστοιχει
στην Claire D.T η οποια κερδιζει το κραγιον και το μολυβι!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!
Οι 2 νικητριες πρεπει να μου στειλουν εντος 48 ωρων email
στο dimitra_gk@hotmail.com για να μου πουνε τα στοιχεια τους!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ GIVEAWAY!!!
STAY TUNED^^

2 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ :)
    Πάω να σου στείλω email αμέσως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια στις τυχερές!!!! μπράβο και σε σένα Μητσάκι μου!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή