Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Mini Avon Haul^^

Γειά σας κοριτσια μου!
Ειστε καλα?
Ελπιζω πως ναι!!!
Μολις παρελαβα καποια καινουρια πραγματακια
που παρηγγειλα απο την Avon
και μιας που εχω πολυ καιρο
να κανω haul, ειπα να σας τα δειξω!!!

Σύστημα περιποίησης για την ευαίσθητη
επιδερμίδα που περιλαμβάνει
κρεμα ημερας, κρεμα νυχτας
και καθαριστικο 
ολα σε συσκευασια ταξιδιου!
Κόστος: 7,50 euro
Βερνίκι στην απόχρωση
Loving Lavender
ενα ματ λιλά χρωματακι
Κόστος: 1,90 euro
Αγόρασα για τρίτη φορα
το πιο αγαπημενο μου nude
χρωμα Pink Sunrise
το οποιο δυστυχως δεν
κυκλοφορει πλεον =/
Κόστος: 0,90 euro
Τριπλή σκια ματιών
στην απόχρωση 
mint chocolate
Περιλαμβάνει ενα
καφε σκουρο
ενα bronze και ενα απαλο πρασινο χρωμα.
Οι σκιες δεν ειναι εντελως ματ.
Κόστος: 0,90 euro

Συνολικο κόστος: 11,20 euro
Αυτα τα λιγα αγορασα 
κοριτσακια μου!
Ελπιζω να σας αρεσανε!
εχετε δοκιμάσει κάποιο?
Θα τα πουμε συντομα!
Πολλα πολλα φιλιά!!

7 σχόλια:

  1. Με γειά σου!! Πρόσφατα μια φίλη μου μου έδωσε το καθαριστικό και την κρέμα ημέρας solution απο την μπλέ σειρά και μέχρι τώρα μπορώ να πώ οτι είμαι πολύ ευχαριστημένη!
    φιλάκια πολλα
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την πράσινη σειρά (ενυδατική κρέμα και καθαριστικό) τα είχα αγοράσει και τα είχα χρησιμοποιήσει μέχρι τελευταία σταγόνα που λένε! Ειδικά με την ενυδατική είχα μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη αλλά δεν ξέρω γιατί δεν την ξανά πήρα! Γενικά οι σειρές solutions είναι απ' τις καλύτερες! Η απόχρωση του μανούε είναι τέλεια! Οι σκιές της παλιάς σειράς colortrend δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα αλλά έχω διαβάσει καλά για την ανανεωβμένη σειρά! Μεγειά σου και να τα χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ξετρελαθηκα με το καθαριστικο
      και με την κρεμα νυχτας!
      Λιγο η μυρωδια τους δεν μου αρεσει
      αλλα ενταξει!
      Σ΄'ευχαριστω πολυ πολυ

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφα! με γεια!!! :) μόλις δοκιμάσεις τη σειρά με τις κρέμες θα ήθελα τη γνώμη σου! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ^^
      Θα τις δοκιμασω λιγες μερες
      και θα σου στειλω την ολοκληρομενη μ αποψη!
      Φιλια

      Διαγραφή
  4. Τέλεια νύχια!Τέλειο κραγιόν.Μεγιές καλοφόρετα.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή