Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Maybelline Dream Fresh BB cream review!

Καλημέρα κοριτσάκια μου!
Το σημερινό μου post αφορά τη BB cream της
Maybelline!
Τη δοκίμασα την προηγούμενη εβδομάδα 
και θέλω να σας πω κι εγω τη δική μου άποψη! 
Λοιπόν...η αληθεια είναι οτι δεν ενθουσιάστηκα 100%!
Είναι καλή γενικα, αλλα κατα τη γνώμη μου,
σαν προιόν χρειάζεται βελτίωση!
Δεν μπορω να πω...εστρωσε πολύ καλα στο πρόσωπό μου
αλλα.... :
Με απογοητευσε γιατί τη χρησιμοποίησα ενα
πρωι για να παω για ψώνια,και ειχε πολυ ζεστη με
αποτέλεσμα οταν ιδρωσα λιγο, το προιον
αρχισε να ''τρέχει'' ,και εγινα χάλια!
Δεύτερον αφηνει μια γυαλάδα στο πρόσωπο, πολυ
εντονη για τα δικά μου γούστα! Δηλαδη δεν είναι ματ το αποτέλεσμα!
Επίσης η συσκευασια ειναι πολυ μικρούλα! 
30 ml μόνο!

Στα θετικά τωρα :
Αφήνει όντως το πρόσωπο πολυ δροσερό
και δίνει μια πολυ καλή και ομοιόμορφη ελαφριά κάλυψη
ο,τι πρέπει για καθημερινό μακιγιάζ! 
Επιπλέον μου αρέσει πολυ η συσκευασία της, αυτη η ροζ
γραμματοσειρά ειναι πολυ γλυκιά!
Παρατήρησα επισης οτι όντως μειώνει την εμφάνιση των πόρων
και κάποιων λεπτών γραμμών του προσώπου!
Γενικα σαν προιον μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα!
Ίσως αν τη χρησιμοποιήσω με λίγη πούδρα
τις πιο χειμερινές μέρες ωστε να μην ιδρώσω 
να εχει πολύ καλα αποτελέσματα! 
Πάντως σας προτείνω να τη δοκιμάσετε! Είναι αρκετα οικονομική!
Εγω οταν πηγα στα Hondos για να την αγοράσω κόστιζε 7,99!
Μπορεί στη δική σας επιδερμίδα να ειναι τέλεια!

Αυτη ηταν η προσωπική μου άποψη!
Γενικα ειναι ενα αρκετα καλο προιον...
αλλα...με τη δικη μου επιδερμιδα δεν ταίριαξε 100%!
Θα τα πούμε σύντομα!
Πολλά φιλάκια^^

glitter-graphics.com

4 σχόλια:

  1. Την δοκίμασα στα Hondos και η αλήθεια είναι ότι δεν τρελάθηκα κι εγώ 100% κάτι δεν μου έκατσε καλά! Αλλά ίσως να της δώσω -κάποια στιγμή- μια ευκαιρία να την γνωρίσω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΜΜ οντως!
      Δεν μπορεσα να καταλάβω τι ακριβώς φταίει!!!
      Παντως δεν ειναι και τελειως χαλια!^^

      Διαγραφή
  2. Την προηγούμενη εβδομάδα ειχα πάει στα hondos και με το που την είδα την παίρνω στα χέρια μου και ήμουν αποφασισμένη να την πάρω αρχικά βλέπω την τιμή τις αρκετά προσιτή!μετα παρατηρώ την συσκευασία και την ποσότητα.εκεί λίγο με χάλασε.. πολύ λίγη!
    Και εκει που ημουν έτοιμη να την βαλω στο καλαθακι μου ειπα να την δοκιμάσω και ευτυχώς!Δεν μου αρεσε καθόλου!!εβαλα ελάχιστη ποσότητα και το χέρι μου γυάλιζε υπερβολικά πολυ και δεν στέγνωσε γρήγορα το προϊόν και αυτο με δυσαρέστησε πάρα πολύ γιατι φορούσα ανοιχτόχρωμη μπλουζα και μετα απο λιγη ωρα την ακούμπησα και ολο το προϊόν έμεινε πανω στην μπλούζα μου!Αυτο με δυσαρέστησε και λίγο πριν το ταμείο την άφησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ ειδες?!
      Αυτο ακριβώς εννοουσα!
      Αρκετα λιπαρη
      και καθολου σταθερο προιον!
      Κριμα παντως γιατι απο
      τις διαφημισεις φαινεται πολλα
      υποσχομενη κρέμα!

      Διαγραφή