Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

June's Favorites!!

Hello girls! Τί κάνετε? Άυτο το post αφορά τα αγαπημένα μου προιόντα για τον μήνα Ιούνιο! Είναι 4 προιοντα περιποίησης, 4 προιόντα μακιγιάζ και 3 πινέλα όπως βλέπετε και απο τη φωτογραφία! =] Λοιπόν ξεκινάμε με τα προιόντα περιποίησης! Αρχικά αγαπημένο μου άρωμα για τον μήνα που μας πέρασε ηταν το Scentini Plum twist απο την Avon! Είναι ένα υπέροχο καλοκαιρινό άρωμα που θυμίζει πολυ καρπούζι! Το αγαπώ και είμαι σιγουρη οτι   θα συνεχίσω να το φοράω όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι!! Το επόμενο προιόν είναι μια κρέμα σώματος πάλι απο την Avon απο τη σειρά Naturals με άρωμα φράουλα και λευκή σοκολάτα! Μυρίζει τόσο τέλεια που μου ερχεται να το φάω! Εκτός αυτού εχει μέσα και κάποια πολυ μικρά shimmer που κάνουν την επιδερμίδα λαμπερή! Αξίζει να τη δοκιμάσετε!! Επόμενο αγαπημένο για τον μήνα Ιουνιο είναι το λαδάκι σε σπρέυ απο τη Johnson's! Εγω το χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο σε νωπή επιδερμίδα και αφήνει το δέρμα μου τέλεια ενυδατωμένο και απαλό! Επίσης μυρίζει ακριβώς όπως μυρίζουν τα μωρά! Το αγαπημένο μου αποσμητικό για τον μηνα αυτό ηταν απο τη Nivea το Happy time με εκχυλίσματα bamboo και άρωμα πορτοκαλιού! Ειναι πραγματικα υπέροχο! Η μυρωδιά του κρατάει εως και οχτώ ώρες περίπου και είναι απο τα πιο ωραία αποσμητικά για το καλοκαίρι! 
Θα συνεχίσω τώρα με τα προιόντα μακιγιάζ! Τον μήνα Ιούνιο χρησιμοποιησα πολυ το μαυρο eye-liner απο την  Avon απο τη σειρά Avon Super Shock ! Το προιόν βρίσκεται μέσα σε βαζάκι και το εφαρμόζεις στο μάτι με το πινέλο για eye-liner το οποίο το έχω αγοράσει επίσης απο Avon και είναι πολύ καλό! Αυτό το eye-liner λοιπον αξίζει γιατι εχεί απίστευτη απόδοση και επιπλέον κρατάει παρα πολύ πάνω στο μάτι κατι που το θεωρώ απαραίτητο! Αγαπημένη mascara για αυτο το μήνα ήταν απο την Avon  απο τη σειρά με τα οικονομικά προιόντα που ονομάζεται Color Trend! Η μάσκαρα αυτη, για 4 ευρώ που κοστίζει κάνει πολύ καλή δουλειά! (Θα βάλω παρακάτω φωτογραφίες για να δείτε τα προιόντα καλύτερα) Επίσης αγαπημενο make-up και πούδρα είναι απο τη σειρά Beauty Line Cosmetics την οπόια την βρήκα στα Hondos Center και είναι πολύ οικονομική! Το make up ειναι πολυ φυσικο και είναι σε μορφή mousse και η πούδρα πολύ απαλή με καλή απόδοση και αποτρέπει τη λιπαρότητα του προσώπου! Αν θυμάμαι καλά αυτά τα δυο μαζί κοστίζουν 7 ευρώ περίπου! Πολύ καλή τιμή ε? Τέλος, αυτό το μήνα χρησιμοποίησα 2 πινέλα που τα αγόρασα απο τα Jumbo! Αρχικά πιστεύα πως δεν θα αξίζουν και τα πήρα πιο πολύ απο περιέργια! Αλλα τελικά είναι και τα 2 πάρα πολύ καλά! Επίσης δεν βγαίνουν καθόλου οι τρίχες και είναι πολυ απαλά! Αγαπημένο ρούζ για τον μήνα Ιούνιο ήταν ένα διπλό πάλι απο την Avon απο τη μια πλευρα είναι το ρούζ και απο την άλλη το bronzer! Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!! Το εχω ερωτευτεί πραγματικά αυτο το ρούζ! Η χρωματική του απόδοση είναι υπέροχη και σε συνδιασμό με το bronzer δίνει απίστευτη λάμψη! Λατρεμένο προιόν και πολύ οικονομικό!
Λοιπόόόν!! =] Νομίζω πως τελείωσα! Αυτα ήταν τα δικά μου αγαπημένα προιόντα για τον μήνα Ιουνιο! Ποιά ήταν τα δικά σας? 
Θα τα πούμε στο επόμενο post!!!!



KISSES!!!   

glitter-graphics.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου